maanantai 8. elokuuta 2016

14 POSITIIVISTA JUTTUA VIIME VIIKOLTA

Uuden viikon startiks on hyvä hetkeks pysähtyä miettiin niitä viime viikon positiivisia! Elokuu on heittämättä mun suosikkikuukausi, joten todellakin yritän täyttää sen parhaani mukaan positiivisin fiiliksin ja sitä suuremmalla syyllä myös siis positiivisin postauksin. ♥


 tuntemattoman naisen kehut tavaroiden järjestykseen saaminen uuden kämpän fiilistely (jopa tiskaaminen ja siivoominenkin tuntuu kivalta...) ukonilma uuden sohvan tilaaminen (vielä korkeintaan kuus viikkoo, että se saapuu) kahvittelutuokiot parin ystävän kanssa


lempparisarjan uus jakso Netflixissä kauniit lenkkimaisemat poikaystävän halit syksyn suunnittelu äärettömän hyvä, koukuttava kirja hyvä ruoka (ts. pitsa ja karkit) iskän päivittäiset puhelut piristävät keskustelutuokiot kavereiden kanssa

Innolla oottelen, mitä tää viikko tuo tullessaan. Ihanaa maanantaita! ♥

8 kommenttia:

  1. Mulle nousi tän positiivs-henkisen postauksen takia hymy huulille! :-) Ihanaa viikkoa sullekin! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, jos postaus piristi suakin! Kiitos ihanasta kommentista ♥

      Poista
  2. Nää postaukset on niin kivaa luettavaa! :) Mukavaa maanantaita<3

    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitä pitäs tehä kyllä useemmin, kun piristyy yllättävän paljon miettiessä näitä positiivisia juttuja! ♥

      Poista
  3. Ihana lukee tämmösii positiivisia postauksia ^_^ Ja haha et oo ainoo joka fiilistelee uutta kämppää (mulla tosin muutto vasta eessä)! Kyllä omaa kämppää kelpaa siivota ja omia astioita tiskata ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuden kämpän fiilistely on jotain niin parasta! ;) Kaikki on niin uutta. Tsemppiä sulle tulevaan muuttoon!

      Poista
  4. Ihania positiivisuuksia!♥ Tästä tulee itsekin niin hyvälle fiilikselle! Mä oon myös ihan innoissani muutosta, vaikka se onkin vasta edessä :D Jotenkin musta tuntuu, että ainakin alkuun oon ihan innoissani kaikista kotitöistä :D Ihanaa viikkoa sulle!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin tuntuu, että tää tulee taas laantuun tää mun innostus... :D Mutta täytyy nauttia kotitöidenkin ilosta vielä, kun niistä sitä iloa irti saa! ♥

      Poista