sunnuntai 14. elokuuta 2016

4 KOUKUTTAVAN HYVÄÄ SARJAA NETFLIXISSÄ

Mä loin pitkästä aikaa Netflix-tunnukset heinäkuun lopulla ja nyt etenkin uudessa kämpässä kaiken ollessa vielä(kin) vähän vaiheessa, kuten esimerkiks sängyn ollessa vielä toistaseks olkkarissa, on toisinaan liiankin usein tullu läsähdettyä vaan sängylle kattoon Netflixiä... Hups. Tässä tosiaan muutamat sarjat, joita oon about kuukauden aikana koukuttunut katsoon ja joita voin erittäinkin hyvin suositella just sulle!


1. Don't trust the b**** in apartment 23 -sarjan taisin saada katottua läpi ihan muutamissa päivissä... Se oli ihan huikeen hauska, mutta valitettavasti siitä on tehty vaan kaks kautta eikä enempää oo tulossa. Pojot myös siitä, että sarjassa esiintyi Dawson's Creekin Dawsonin näyttelijä, James Van Der Beek, ihan omana itsenään.

2. Grace and Frankie on mulle näistä uusin tuttavuus ja alotinkin katteleen sitä vasta muutamia päiviä sitten. Mun mielestä tässä sarjassa on spesiaalia se, että tuodaan esille reilusti keski-iän ylittäneiden seksuaalisuus sekä tottakai tässäkin kevyt, hauska suhtautuminen vakavempiinkin tilanteisiin.

3. Reignin kattominen on ollut vähän satunnaista jostain syystä, mutta silti sarja lukeutuu ihan lemppareihin. Sarjassa kiehtoo muun muassa tapahtumien ajankohta eli 1500-luku sekä myös Skotlannin kuningatar Maryn kuviot itse Ranskan kuninkaan ja kuninkaan velipuolen välillä...

4. Scream on ehdottomasti ihan ykkönen tällä hetkellä! Kaikki jo olemassa olleet jaksot katsoin muutamassa päivässä ja nyt joka keskiviikko oon heti aamusta käyny tsekkaamassa onko uutta jaksoa tullu vielä Netflixiin. Tässä ehottomasti koukuttaa jatkuva jännitys ja Noahin huikee persoonallisuus.

Oisko teillä jotain sarjoja Netflixistä suositeltavana mulle tylsiin arki-iltoihin?

1 kommentti:

  1. Pitää käydä kurkkaamassa nämä netflixsissä, sillä täällä kanssa ollaan kaipailtu uusi sarjoja:D
    http://love-sannar.blogspot.fi/

    VastaaPoista