lauantai 6. elokuuta 2016

BLOGITIIMI - Kesän suosikit


Kuukauden ensimmäinen lauantai tarkottanee kuukausittaista blogitiimipostausta, jonka ensimmäiseen postaukseen pääset napauttamalla tästä. Elokuun tiimipostaus käsittelee kesän lempparijuttuja, jotka jaottelimme kategorioittain: paikka, peli, ostos, biisi ja ruoka. Mä skippasin heinäkuun suosikit, jotta ei tulis liikaa suosikkipostauksia saatika sit toistoo, joten tässä tulee mun koko kesän top 5 suosikit!

RUOKA


Ruuasta on aina hyvä startata! Näitä vois paremminkin kutsua välipaloiks, mutta ruokaahan sekin. Eli juurikin nimenomaan noi Rainbowin 6 rusina-askin paketit. Bongasin ekan kerran nää kaverin kans ollessa kaupassa ja se istutti erittäin hyvän ajatuksen mun päähän siitä, kuinka iisi ois napata tosta aina yks aski välipalana esimerkiks kouluun mukaan. Ei varmaan tarvii mainitakaan sitä, että noi on vielä sen lisäks erittäin hyvän makusia rusinoita ja tää mielipide tulee semmoselta, joka ei vielä muutama vuosi sitten sietäny rusinoita.


Toisena lempparina kesäkuun suosikeissakin mainittu vesimeloni. Valitettavasti vesimelonista en taaskaan kuvaa napannut... Kukaanhan ei siis tiedä miltä vesimeloni näyttää. Sen sijaan nää mun keskiviikkona väsätyt cocktailtikut saakoon paikkansa tästä, koska onhan näissäkin vesimelonia. Oli muuten ihan pirun hyviä! ♥

PELI


Ylläri? Luultavasti ei. Mä oon koukussa ja pahasti. Oon kahden viikon aikana kävelly pelkästään Pokemon Go'n parissa 58,14 kilometriä, joten se selittänee paljon. Pelaan tätä yhdessä kaverien kanssa, poikaystävän kanssa ja jopa mun siskonpoikien kanssa. Ja sä et todellakaan voi koskaan olla liian aikuinen pelatakses Pokemon Go'ta, joten älä ees yritä selittää pelaamattomuuttas sen piikkiin! ;)

PAIKKA


Mun kesän suosikkipaikka oli (..on edelleen) ehottomasti oma sänky! Hyvät aamupalat sängyssä, aamun ekat kahvikupposet sängyssä, Netflixin kattelu sängyssä, kirjan lukeminen, poikaystävän kanssa halailu, puhtaat lakanat, pitkäks venyneet päiväunet, blogiin kirjottelu, hyvät yöunet... Siis onko mitään parempaa paikkaa, kun oma sänky?

OSTOS


Mun kesän parhain ja järkevin ostos oli ehottomasti tää keittiön matto! Sopii meidän uuteen keittiöön niin pirun hyvin ja hintakaan ei ihan hirveetä lovee lompakkoon tehnyt. H&M:n aleostokset harvemmin koituu pettymyksiks!

BIISI



Käykää myös ihan ehdottomasti tsekkaan muidenkin blogitiimiläisten kesän top 5 klikkaamalla heidän nimeään!

Jenny Anniina Sini Jonna Paula Jenna Krissu

5 kommenttia:

  1. Toi keittiön matto vaan on niin ihana!!♥ Pokemon go oli myös mulla noissa suosikeissa, sillä kummasti siihen vaan sitten koukuttu :D Nyt se on vähän jäänyt, kun ei oikeastaan vaan oo ehtinyt pelaamaan. Ihania suosikkeja sulla♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi matto oli kyllä yllättävän hyvä löytö!! ♥ Mullakin sen pelaamiseen tullu pieniä taukoja, kun oon vaan niin laiska lähteen mihinkään tai jos lähden, niin en muista koko sovelluksen olemassa oloo enää... :D

      Poista
  2. Haha, sänky on kyllä ihan mahti paikka! Tai mä viihdyn enemmän meidän sohvalla, siinä tulee vietettyä aikaa. :D Tänä kesänä vaan en oo ollut kotona yhtään niin ei oo päässy sohvailemaan. 8D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sohva on kyllä kans toinen ihan lemppari! :D ♥

      Poista
  3. Ihana tuo matto! :-)

    http://jasmminemaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista