maanantai 29. elokuuta 2016

FALL 2016 OUTFIT IDEAS #2

Keräsin muutamat asut taas kokoon näin sateisen maanantain kunniaks, tällä kertaa tosin ihan syysmeiningeillä ja tottakai näihin vielä täytys lisätä laukut sekä takit sun muut. Tästä saan napattua silti iisisti vapaapäivien asukriiseihin ihan huikeet asut! Olis ollu ihana päästä pihalle kuvaileen, mutta harmi, kun ei oo vielä ihan niin syksystä, että olis saanu kovinkaan syksysiä viboja kuviin. Kylmä siellä ainakin on... Ja mulla jotain pientä flunssaa taas vaihteeks.


En tiiä johtuuko tosta mun hurjan hyvästä poseerauksesta vai mistä, mutta tää asu pääs oikeuksiinsa enemmän peilin kautta ja livenä! Tuolla ylipolvensaapikkaiden alla mulla oli vielä polvisukat, et asu näyttäs ihan kivalta myös ilman noita saapikkaita. Tähän asuun, kun yhdistää vielä paitaan mätsäävän huulipunan, niin aika täydellinen kokonaisuus luotuna!


Tää asu on mun mielestä jotenkin tosi maanläheinen, mitä luultavammin ihan perusfarkkujen ja ton paidan värin ansiosta. Sen takia se onkin ihan pirun kiva, just jotain semmosta, mitä mä voisin vetästä päälleni, kun ei tee mieli pukee mitään erikoista. Tamariksen nahkanilkkurit saattas tosin sateisena päivänä vaihtua mustiin kumppareihin.


Toi kivi tuolla kengänpohjassa oli se tän asun paras juttu... Ehkä ei kumminkaan. Tätä raitapaita- ja nahkahousuyhdistelmää tykkäsin käyttää viime talvena ja keväällä Tamariksen nahkanilkkurien kanssa, mutta tänä syksynä voisin välillä kengät vaihtaa näihin H&M:n korkeekorkosiin nilkkureihin, sillä oon niitä käyttäny vaan kerran... Asu saattaa jonkun silmään näyttää tosi epämukavalta, mutta onneks se ei sitä todellakaan oo. ♥

Mun henkilökohtanen suosikki näistä asuista oli ehottomasti tää vika, mutta mikä nous sun lemppariks? ♥

1 kommentti:

  1. Oi vitsi kun on aivan ihania asuja! Voisin vetäistä minkä tahansa päälleni heti nyt :D Mun lemppariksi tosin kyllä nousee tuo eka, jotenkin vaan tykkään siitä fiiliksestä mikä siitä välittyy!

    http://fiiaelina.blogspot.com.au/

    VastaaPoista