sunnuntai 21. elokuuta 2016

FALL OUTFIT IDEAS

Viikon hiljaiselon jälkeen täällä taas! Mulla alko tosiaan maanantaina työssäoppi, josta oon kerran tai pari maininnu täälläkin, joten eka viikko on menny lähinnä rytmiin totutteluun, kun oon joka päivä töissä 10 - 18 eli ehkä inhottavin vuoro, mikä kellekään voi sattua ja vielä joka päivä. Aika ei jää ihan vähääkään kortille, koska kaikki tekemättömät jutut kasaantuu viikonlopulle, mutta onneks toikin on vaan organisointikysymys loppujen lopuks. :D Keräilin viikko sitten yhteen muutamat ihanat syysasut, jotka ainakin ite voisin toteuttaa heti, jos vaan kyseiset rytkyt löytyis omasta kaapista. ♥

a1

Eka asu on aika lämminhenkinen ruskeine sävyineen. Valkosia farkkuja en oo käyttäny aikoihin, joten syksy olis oivaa aikaa ottaa nekin taas käyttöön. Tosin en oo lainkaan ottanu selvää missä kuosissa mun valkoset farkut enää on, ohan ne kumminkin jo kolmisen vai jopa nelisen vuotta vanhat! Tän asun voisin kuvitella ihan arkikäytössä joko koulussa tai töissä.


a2


Yhden asun halusin vähän enemmän olevan bisnestyylinen ja tulihan tästä asusta ihan älyttömän jees! Vaikka kauluspaitakin toimis tässä asussa pirun hyvin, niin halusin yhdistää tähän silti tommosen korkeakaula-aukkosen bodyn. Mä en ite pystyis ikinä käveleen noin korkeilla koroilla, koska jo pelkästään tasapohjasillakin kävely aiheuttaa suuria vaikeuksia, mutta ehottomasti tähän asuun yhdistäisin tommoset korkeet piikkikorot, jos vaan semmosilla osaisin kipsutella ilman sen suurempia ongelmia.

a3

Viimesimmästä asusta tuli vähän suunnittelemattakin tämmönen date night -asu; oli kyse sitten illasta kavereiden tai kumppanin kanssa. Mä en tunnetusti oo nahkatakkien suurin ystävä, mutta ehottomasti tällaseen asuun se olis mun mielestä melkein ainoo vaihtoehto! En tiedä miten esimerkiks musta trenssi toimis asun kanssa, mutta bombertakkikaan ei välttämättä olis niin kiva verraten tosiaan tohon nahkatakkiin.

Nyt mä vaan haaveilen täällä, että saisin kotiuttaa nää kaikki asut. ♥ Harmi, että käyttöö ei ainakaan tänä syksynä olis niinkään... Mikä oli asuista sun lemppari?

3 kommenttia:

  1. Toi eka asu! Rakastuin! <3 mä en oo noille bodyille vielä lämmennyt,mutta ehkä joku päivä :D ihania asuja oot kokoillut! <3

    VastaaPoista
  2. Toi eka asu! Rakastuin! <3 mä en oo noille bodyille vielä lämmennyt,mutta ehkä joku päivä :D ihania asuja oot kokoillut! <3

    VastaaPoista
  3. Toinen ja viiminen on aika houkuttavia! Mun kropalle sopisi kyllä paremmin kaululspaita tuon keskimmäisen asun kanssa, vaikka bodyt noin niinkuin toppien kaltaisina alusvaatteina on mulla kovassa käytössä ja noin korkeilla koroilla käveleminen tuottaisi kyllä täälläkin ongelmia :D Vikassa taas ylipolvensaappaat ei oo mun juttu, mutta muuten toimii!

    https://seikkailija-dora.blogspot.fi/

    VastaaPoista