tiistai 2. elokuuta 2016

IN & OUT #7


JAKUT


... jotka ei todellakaan pääse oikeuksiinsa näissä mun nappaamissa kuvissa. :D Jakut on ollu mun suosikkeja pukeutumisen suhteen niin kauan, kun muistan ja ekat jakut taisin hankkia joskus 7. luokalla. Mulla oli semmonen valkonen, söpö jakku, jonka taisin sillon aikoinaan ostaa kirpparilta ja siitä se sit lähti. Kaks jakkua heivasin just kirpparikassiin, mutta nää kaks yksilöä on pysynyt matkassa mukana jo pitkään. Mustan jakun taisin hankkia yläkoulussa ja ton punasen lukion toisella. Jonkin aikaa pidin taukoo jakkuilusta, mutta nyt taas syksyn ja koulun alun lähentyessä on näillekin ollut enemmän käyttöö. Jotkut saattaa olla hieman eri mieltä mun kanssa, mutta jakut käy niin arkeen kuin juhlaankin!

NIKEN VAPAA-AJAN KENGÄT

Kuva täältä.

Rehellisesti sanottuna mulla ei oo hajuakaan komeileeko kuvassa vapaa-ajan kengät vai juoksukengät, mutta siis oon lämmenny aika kovallakin tahdilla Niken vapaa-ajan kenkiin etenkin harmaan ja valkosen väreissä. Harmi vaan, että nyt ei oo tarvetta uudelle kenkäparille... Voisin kotiuttaa nää valkosena välittömästi, jos olis! ;)

PAITAPUSEROT


Kuinka monta asukriisiä nää kaks yksilöä onkaan pelastanut... Abivuonna tilasin ton tummansinisen paitapuseron ja siitä lähtien on ollu ihan lemppari samoin kuin toi roosan värinenkin! Ton roosan värisen ostin viime kesänä ennen koulun alkua ja vielä olis etsinnässä ainakin valkonen ja musta paitapusero. Näiden avulla huonot asupäivät on historiaa. ♥


FARKKUTAKIT

Kuva täältä.

Taas kerran tääkin vaatekappale sopii varmaan kaikille muille, mutta ei mulle. Oon omistanu ehkä kaks farkkutakkia elämäni aikana, joista toinen oli ihan mukulana ja toinen taas joskus yläkoulussa, kun yritin opetella käyttään farkkutakkia. Täytyy vaan hyväksyä se tosiasia, että minkään sortin farkkutakki ei imartele mua... :D

BOYFRIEND-FARKUT


Boyfriend -malliset farkut löyty munkin ostoslistalta joskus aikoinaan, mutta kiitän luojaa, että en mennyt ostaan kyseisiä housukkeita, koska nykyään en ehkä niinkään liputa niiden puolesta. Enkä oo kyllä muidenkaan päällä enää näitä bongannut. Vaikutelma on ehkä hitusen liian nuhjunen ja kun yleensä boyfriend-farkkuihin on yhdistettäny just revityt farkut enkä oikein revittyjäkään farkkuja fiilaa.

LYHYET NAPAPAIDAT


Kuuluu samaan kastiin, kun liian lyhyet hamoset ja shortsitkin, koska oikeesti... En halua nähä sun roikkuvia alatissejä. Ehkä mauttomuuden multihuipentuma! Multa lensi just parit omaan makuun liian lyhykäiset crop topit kirpparipussukkaan, koska ne vaan sai mut näyttään niin paljon nuoremmalta missä vaan asussa ja olis toisaalta ollu ihan sama, että olisinko ne paidat vai pelkät rintsikat päällä ihmisten ilmoilla.

8 kommenttia:

  1. Samaa mieltä sun kanssa, että bleiserit ja paitapuserot vaan sopii vähän joka tilanteeseen ja ne on niin ajattomia!

    Mun blogissa on muuten tällä hetkellä kiva kosmetiikka-aiheinen arvonta käynnissä, jos haluat käydä kurkkaamassa :) goo.gl/gGvlI8

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä yks vaatekaapin kulmakivistä juurikin ajattomuutensa ansiosta! ;)

      Täytyypä käydä tsekkaan! :)

      Poista
  2. Kiva postaus!

    byveerak.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän, näitä on itekkin hauska lueskella blogeista. :)

      Poista
  3. Kiva postaus ja kivat kuvat.
    Osallistu Riviera Maisonin pyyhkeiden arvontaan mun blogissa.

    VastaaPoista
  4. Pitkälti samoilla linjoilla mennään! Bleiserit ovat kyllä munkin mielestä IN, vaikka tällä hetkellä en omistakaan yhtään sopivaa :/ Mä itse taas oon tänä kesänä innostunut farkkutakeista :D nää ovat kyllä ihan parhaita postauksia! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä haluaisin kans vielä joskus oppia käyttään farkkutakkeja! Olis vähän vaihtelua neuletakeille, jakuille sun muille. :D

      Poista