tiistai 13. syyskuuta 2016

5 FALL ESSENTIALS

Kesällä mä alottelinkin postaussarjaa pakollisten kesäjuttujen tiimoilta (pääset postaukseen tästä), joten nyt syyskuun kunniaksi oliskin tiedossa pakollisia syysjuttuja! Nää on taas semmosia juttuja, joita oon lähes joka syksy tykännyt käyttää, mutta nyt skippasin vaatteet postauksesta, sillä niiden tiimoilta mulla onkin ihan toinen postaus toteutuksen alla tällä hetkellä.

POLVI- JA PÖRRÖSUKAT

Ylläri? Luultavasti ei, sillä ihan varmasti oon blogissa hypettänyt polvi- ja pörrösukkia aiemminkin! Nyt on taas hypetyksen vuoro. ♥ Aamusin mä yleensä vetäsen pörrösukat jalkaan, kun varpaita palelee ja illat sekä viikonloput on ihan parasta chillailla pitkällä neuleella polvisukkien kera.

UUSI TEEMAKU

Joka syksy mä yleensä ostan aina yhden uuden teemaun! Joskus ne teepussit tulee käytettyäkin loppuun sen syksyn aikana, mutta joskus taas ne lojuu vielä parinkin vuoden jälkeen kaapin pohjalla... Heh, mun Clipperin teepussukoiden kohtalo. Tänä syksynä tosiaan ostin tätä Liptonin Strawberry Cupcakea ja ah oon ihan rakastunu! Sen kunniaks voiskin käydä muuten pistään teevedet poriseen..

LÄMMIN, SÖPÖ TORKKUPEITTO

Ostin uuden, ihan tajuttoman sulosen torkkupeiton ennen uuteen kämppää muuttoa ja voin taas kuvitella Netflix ja blogihetket kylminä syyspäivinä tän torkkupeiton alla. ♥ Plussaa vielä toi söpö väri ja se, että sain heivata mun Ikean huovan vihdoin kaappiin.

NETFLIX

Tää nyt ei varmaan ihan hirveen suurena yllärinä tullut, että Netflix vaan kuuluu nykyään syksyihin. Kiprakoilta syysilmoilta voi toisinaan pysytellä piilossa sohvan nurkassa katsoen hyvää leffaa tai sarjaa!

KÄSIRASVAT

Multa on pakko löytyä laukusta kokoajan joku käsirasva, jotta pääsee helposti rasvaileen! Kädet alkaa kuivuun niin tajuttoman nopeesti ilmojen kylmetessä, että ei huomaakaan, kun ne on taas ihan vereslihalla ja kiroo sitä, kun ei oo rasvannu tarpeeks.

Mitä teidän välttämättömään syksystä selviytymispakettiin kuuluu?

11 kommenttia:

  1. Tosi kivasti toteutettu postaus! Ja toi käsirasva… Ihan must-juttu mullakin näin syksyn saapuessa! :-D

    http://avaruhin.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tota käsirasvaa ei todellakaan kannata unohtaa. :D

      Poista
  2. Mulla selviytymispakettiin kuuluvat ehdottomasti pörrösukat, huulirasva,käsirasvat sekä lämmin juoma! Yleensä hörpin teetä iltaisin just jonkun voltin alla netflixin pyöriessä tv.stä :D tää on tosi kiva postaussarja!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voltin tosiaan..vilttiä mä meinasin! ei kai oo vielä tän aamun kahvikiintiö täynnä,kun ei kirjotuskaan suju :D

      Poista
    2. Oi huulirasva on myös ihan must mullakin! Hahah voltin alla on ihan hyvä kattella netflixiä ;) Tätä postaussarjaa on tosi ihana tehdä. ♥

      Poista
  3. Mä kans ostan aina uuden teemaun (tai yleensä useemmankin) ain syksyks :) Tällä hetkellä ainakin indian chai odottelee maistamista tuolla kaapissa ^_^ Ja ihanasti toteutettu postaus, tuli jotenki hyvä fiilis ku tätä luki :)

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihana maistella eri teemakuja! Ja toikin tee, mikä sulla oottelee maistamista kuulostaa hyvältä, koska lateista rakastan chailattee ihan älyttömästi. :D Täytyy varmaan itekkin metsästää kyseinen teemaku kätösiin! Huippua, että tuli hyvät vibat tätä lukiessa. ♥

      Poista
  4. Pörrösukat on parhaita! Mun syksyn selviytymispakettiin kuuluu ainakin niiden lisäksi kuumat kaakaot, tuoksukynttilät pimeneviin iltoihin, pehmeä viltti ja tottakai myös Netflix (mitä ilman sitä on edes tehnyt..?) Mulla on muuten ollut noi samat käsirasvat, toimii kyllä hyvin! Vaselinen käsivoide on kyllä se ykkössuosikki silti. Kivasti toteutettu postaus ja laadukkaita kuvia, tykkään! :)
    http://meikkiarsenaali.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuoksukynttilät on kans ihan parasta syksyssä! ♥ Tuo aina oman tunnelmansa. Ja hei mä oon miettiny tota ihan samaa; mitä ennen netflixiä oikeesti teki!? :D Monet on kehunu Vaselinen käsivoiteita, mutta mä en oo ikinä kokeillut... Varmaan näiden loppuessa täytyy siihen siirtyä. ;) Mäkin oon näistä Dermosilin voiteista tykännyt! Ja kiitos piristävistä kehuista. ♥

      Poista
  5. Ihana postaus! Pystyn hyvin samaistumaan :-D Tosi kiva blogi muutenkin! Sait musta seuraajan!
    http://pinja-eerika.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tätä oli kans ihan huippua toteuttaa. :D Kiitos paljon! ♥

      Poista