tiistai 27. syyskuuta 2016

5+1 SUOSIKKIA SYYSKUULTA

Tuntuu, että siitä olis jo ihan sika pitkä aika, kun oon viimeks listaillut kuukauden suosikkeja ja viimesin suosikit -postaus taiskin olla blogitiimin tiimoilta kesän suosikeista kertova, johon pääset klikkaamalla tästä. Kokosin tosiaan taas yhteen juttuja, joihin oon ihastunu tän kuun aikana!

VALKONEN KEVYTTOPPATAKKI


Oon hiljakseen jo kylmempinä syysiltoina alkanut käyttään tätä kevyttoppatakkia, sillä illat tuntuu trenssillä viilettäessä pirun kylmiltä. Vaikka trenssi on klassisuudellaan ja kauneudellaan lemppari, niin silti en malta oottaa, että saan tän valkosen takin käyttöön kokopäiväsesti! Vielä siihen nähden, että toi on pelkästään kevyttoppatakki, on toi tajuttoman lämmin talvellakin. ♥

RUUTUHUIVI


Miks musta tuntuu, että tää ruutuhuivi ei tainnu hirveen suurena yllärinä tulla viimesimmän In & Out -postauksen jälkeen. Mä en oikeastaan ees osaa käyttää pelkkiä yksvärisiä huiveja (ei sillä, että edes omistaisinkaan yhtäkään) ja ruutuhuiveissa vaan on sitä jotain. Mun takit on kumminkin kaikki tylsästi yksvärisiä, joten huivit tuo sit aina ruuduillaan ja väreillään jotain kivaa asuun!

YHTEISTYÖKUMPPANEIDEN HANKKIMINEN ERÄSTÄ ILTAMAA VARTEN

Harmi, että tähän ei oo kuvaa sysättävänä, mutta pääsin koulukaverin kanssa tekeen taas harkkapaikan tiimoilta vähän normaaleista työtehtävistä poikkeavaa juttua eli hankittiin erääseen tapahtumaan muutamia yhteistyökumppaneita. Tykkäsin moisesta hommasta kovasti ja pääs taas ylittään itsensä sen suhteen, että niitä yhteistyökumppaneita myös saatiinkin omia odotuksiamme enemmän.

HOUSE


Mun (ja poikaystävän) ehdoton syyskuun sarjasuosikki! Harvemmin löydetään mitään sarjaa, mistä molemmat tykkää, joten usein katotaan ihan eri sarjoja, mutta nyt molemmat ollaan ihan koukussa Houseen ja oon ilonen, että meidän syysillat ei mee katsoessa eri sarjoja... Niin se useimmiten meinaa tuppaa meneen! Viaplayssa Housesta löytyy onneks jo monta tuottaria (heh, en muista tarkkaa lukumäärää) ja me ollaan vasta toisen tuottarin lopulla, joten tästä sarjasta on iloo ainakin meille lähemmäs talvee asti.

PIPARMINTTU-LAKRITSITEE


Mä olin joskus aiemmin haistellut tätä samaista Pukan teetä kaupan valikoimia tutkiskellessani, mutta päätin sit jättää tän vielä hyllyyn lajitoveriensa kanssa, sillä hinta oli aika suolanen. Pidettiin kumminkin viikko sitten mun kaverin kanssa teeiltama (joka sekin muuten on ehdoton syyskuun suosikki ♥), joten päätin, että sen kunniaks on pakko päästä maistaan tätäkin teetä. Lyhyesti ja ytimekkäästi ilmaisten voisin sanoa rakastuneeni jälkimaun maistaessani, sillä lakritsi maistuu sillon erittäinkin vahvasti tässä teessä! Jos oot yhtä suuri (eli tosi suuri!!!) lakritsin ystävä kuin mä, niin suosittelen maistaan tätä herkkua. 

Mitkä on teidän ehdottomia syyskuun suosikkeja?

1 kommentti:

  1. Mun suosikkeja ovat pörrösukat, huivit ja kuumat juomat♥ Vitsit mun pitäis kyllä kotiuttaa jokin ruudullinen huivi, sillä mulla on vain 1, eikä sekään ole ihan sellainen unelma :p Ehkäpä mä tässä syksyn aikana anna itselleni luvan ostaa sen uuden huivin! Hih pitäisköhä mennä tän sun postauksen innottaman keittämään kuppi teetä <3

    VastaaPoista