lauantai 3. syyskuuta 2016

BLOGITIIMI - 16 x jatka syyslausetta


Syksyltä odotan...

polvi- ja pörrösukkien käyttöä ja 
uuden sohvan saapumista. ♥

Syksyssä jännittää...

työssäopin arvostelusta selviytyminen mieluiten puhtain kiitettävin arvosanoin 
ja Screamin lokakuinen uusi jakso (vai jaksot...?).

Syksyssä parasta on...

Hottisten uus kausi ja koulu/työssäoppi.



Hankalinta syksyssä...

on pukeutuminen, koska aamusin mittarit on pakkasen puolella, 
kun taas päivällä nousee reilusti plussan puolelle...

Syksyssä inhottavinta on...

jokseenkin pimenevät illat. Tiiättekö, kun haluaisitte kuvailla valosalla ajalla 
töiden/koulun jälkeen, niin se alkaa oleen lähes mahottomuus loppusyksystä.

Syksyllä aion...

panostaa täysillä kouluun ja 
yrittää samalla nauttia elämästä täysin rinnoin.


Joka syksy minä...

yritän opetella juomaan teetä. 
Mulla tulee aina jotenkin paljo tunnelmallisempi fiilis, 
kun vaihdan kahvin syksyllä teehen, 
mutta siis pakko sanoo, että ei oo kahvin voittanutta... ♥ 
Ja mun teebuumi kestää tosiaan yleensä sen pari päivää.

Joka syksy täytyy ainakin kerran...

taltioida kuva kauniista ruskamaisemasta.

Syksyyn kuuluu ehdottomasti...

sateiset säät ja 
niistä nauttiminen hyvän kirjan kanssa.

Paras syysvinkki...

käytä lamppujen sijaan kynttilöitä, 
ala suunnittelemaan tulevia joululahjaostoksia ajoissa 
ja varaudu vaihteleviin ilmoihin pukeutumisen sekä jalkineiden tiimoilta.



Syystunnelmaan pääsen...

ison kaakaokupin, 
Netflixin ja/tai hyvän seuran, 
kynttilävalon sekä 
lämpimän pukeutumisen saattelemana.

Koulun/opiskelujen suhteen...

aion pohtia kunnolla, että mitä haluan tehdä valmistuttuani.

Suosikkini syyspukeutumisessa...

ehdottomasti mun tummansininen trenssi ja kumpparit! ♥



Viime syksynä minä...

synnytin itelleni aikamoisen kynttiläaddiktion.

Lapsena pidin syksyssä...

taisin nauttia sillon eniten sateisista ilmoista. 
Niissä on ollu mun mielestä aina oma tunnelmansa!

Paras syysmuistoni on...

rentouttavat syysillat kotona. ♥


Käykääpä kurkkaamassa myös muiden blogitiimiläisten syyspostaukset! ♥ Blogeihin pääsette klikkaamalla nimestä.

Jenny Anniina Sini Jonna Paula Jenna Krissu

6 kommenttia:

  1. Naurahdin teebuumille, mulla on ihan sama juttu! Aina välillä ostan jotain hyvää teetä ja ylpeenä sitä sitten keittelen huikeet kaks kertaa ja sitten paketti jää roikkumaan pariksi kuukaudeksi kaappiin :D. No, mutta kyllä se joskus maistuu!

    http://turkoosivadelma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ihan sama homma! Tälläkin hetkellä kaapissa on kolmee eri teelaatua, jotka oon ostanu kuluneina syksyinä, mutta sinne kaapin uumeniin ne on valitettavasti jääneetkin... :D On ne kyllä pelastanu monia kertoja, kun kahvi on loppunu yllättäen!

      Poista
  2. Haha hei täällä myös yksi, joka syksyisin innostuu teestä! :D Poikaystävä kyselee aina teetä juodessa, että oonko kipeä, sillä yleensä tee maistuu mulle vain flunssaisena :D Pari päivää mäkin jaksan teetä hörppiä, mutta sitten mä palaan taas kahviin<3 Ai vitsit näiden postausten lukeminen nostattaa kyllä syksyfiilistä ihan urakalla!!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin flunssassa litkin teetä yllin kyllin! :D Kahvi on vaan se juttu ♥ Tykkäsin kans älyttömästi lukee näitä postauksia, ihanan positiivinen syysfiilis tuli! ♥

      Poista
  3. Oi teetä! Mä suurkulutan sitä syksyllä ja talvella aina. :D Sekaan vaan hunajaa niin ai että on hyvää. :) Tosi ihanat muuten nuo sun harmaat polvisukat. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun täytys kokeilla teetä hunajalla! Hävettää myöntää, että en oo koskaan testannut. :D Ne on ihan tajuttoman ihanat ja lämpimät! H&M:n polvisukat on jotain niin parasta. ♥

      Poista