sunnuntai 25. syyskuuta 2016

CLINIQUE 3-STEP SKIN CARE SYSTEM

Viimeset kymmenen vuotta oon kärsinyt vuorotellen täysin kuivasta naamavärkistä ja välillä taas mun naama on muistuttanu jonkin sortin pitsaa. En kumminkaan koskaan tätä aiemmin oo saanut mun ihoa haluamaani balanssiin ainakaan markettituotteilla, joita tosi monet (mukaan lukien minä aiemmin) käyttää ihonsa puhdistamiseen ja hoitoon. Mä kävin varmaan kaikki mun ihotyypille sopivat tuotteet läpi markettien valikoimista ja kaikki oli aluks tosi lupaavia, iho lähti heti parempaan suuntaan, mutta kun tuotetta oli käyttänyt pari viikkoa, niin samat iho-ongelmat palas, joten turhautuneena aloin siirtyyn jo apteekin valikoimiin, jotka nekin oli loppujen lopuks aikamoisia pettymyksiä. Nyt kerrankin mä voin oikeesti hehkuttaa jotain ihon hoitotuotteita! Tässä postauksessa kerron siitä, miten mun iho on parantunut hilseilystä, muusta kuivuudesta ja myös pahimmista epäpuhtauksista Cliniquen tuotteiden käytön alottamisen ansiosta.


Kahden kuukauden käytön jälkeen ja jatkuvasti enemmän parantuvan ihon tiimoilta on ehkä jo ihan suotavaakin kirjottaa tällanen hehkutuspostaus. Mä oon aiemmin kuullut kaikkea hyvää Cliniquen tuotteista ja monesti itsekin olin ihastellut tuotteita pohtien niiden kotiuttamista. Ehkä se oli sit loppujen lopuks se hinta, joka kirpas niin kovasti, että aina näiden tuotteiden osto vaan viivästy entisestään. Kesällä mulla kumminkin alko rusahteleen rusinat mun ihon kuntoon, vaikka olin ollutkin sillon jo kuukausia käyttämättä meikkiä, niin jos kerran erehdyin meikkaamaan, meni mun iho ihan järkyttävään kuntoon heti. Epäpuhtauksilta ja ihon hilseilyltä ei todellakaan vältytty! Nordicfeeliltä päätin vihdoin klikata tän kolmikon ostoskoriin ja ei mennyt kauaakaan, kun tää oli kotiutettu. Joskus heinäkuussa mä näitä aloin käyttään ihan säännöllisesti alkuunsa kaks kertaa päivässä. Töiden alettua oon ollut kovinkin laiska, sillä kasvot tulee nykyään pestyä useimmiten vaan iltasin (tiedän, virhe), mutta iho ei oo silti kärsinyt millään lailla tästäkään eikä hilseily oo ottanut palatakseen.


Mullahan tää setti on tosiaan se kolmonen, joka on tarkotettu rasvottuvalle sekaiholle. Näitä on kaiken kaikkiaan neljä eri settiä, joista eka on täysin kuivalle iholle, toinen kuivalle sekaiholle, kolmas rasvottuvalle sekaiholle ja neljäs rasvaselle iholle. Kuin aiemminkin jo sanoin, alussa käytin tätä settiä aamuin illoin, jollon ihon paraneminen alko aika hurjaa vauhtia. Paketissa luvattiinkin, että 10 käyttökerran jälkeen muutokset ihon kunnossa alkais jo näkyyn ja niinhän ne alkoikin. Mulle on sanottu niiiiiin monet kerrat tän käytön alottamisen jälkeen, että mun iho on niin paljon parempi verraten siihen, mitä se oli keväällä enkä vois olla yhtään enempää samaa mieltä saatika sitten ilosempi, että eron huomaa. Olis pitäny blogia varten ottaa ennen ja jälkeen kuvat mun naamavärkistä, niin näkisitte tekin, että tää on kunnon supersetti!


Purkit näyttää hyvin pieniltä kovaan hintaan nähden, eikös? Mutta tiesittekö, että hyviä, sulle sopivia ihon hoitotuotteita ei tarvii käyttää herneenkokosta tippaa enemmän, jotta ne tekee taikansa. Mulla tuotteet on mennyt parissa kuukaudessa puolilleen, joten oletan niiden kestävän vielä ainakin toisetkin pari kuukautta!


Näillä peseminen onnistuu kauheen helposti ja kivuttomasti. Ensin peset kasvot tolla vihreessä putelissa olevalla kasvosaippualla, mä ite kuivaan tässä välissä kasvoja vähän, kaadan tota pinkissä purkissa olevaa kasvovettä taas herneen verran vanulapulle, jolla sivelen koko kasvot kaulaa myöten ja viimesenä pistän tota kosteutusgeeliä semmosille alueille, jotka mulla on aiemmin tupannut hilseileen.

Mun iho ei siltikään vielä oo ihan niin hyvässä kunnossa kuin vois olla, mutta ainakin oon löytänyt kesäiholle ihan täydelliset tuotteet. Saa nähdä, että lähteekö iho kuivahtaan talvella, jollon tarvis ettiä talvi-iholle sopivat tuotteet. Ainakaan nyt kylmentyneet ilmat ei oo vielä mitenkään vaikuttanut mun kasvojen ihoon!

Onko teillä jotain luottotuotteita ihon hoidon suhteen ja mitä ne on? Ihanaa sunnuntaita sinne ruudun toiselle puolen! ♥

3 kommenttia:

  1. Mä oon kuullut pelkkää hyvää cliniquen tuotteista, ja ihanaa kuulla noiden toimivan! :') Mä en oo ton suolaisen hinnan vuoksi viitsinyt niitä vielä kotiuttaa, mutta ehkäpä jossain vaiheessa! Toi ihonhoito on kyllä semmosta viidakossa rämpimistä, kun etsii niitä itselleen sopivia puteleita. Mulla ei oikein oo mitään luottotuotteita ihonhoidon suhteen, mutta eivätköhän ne sieltä löydy!! :D Mulla käy aina kasvovesien kanssa niin, että läträän niitä oikeesti melko paljon, sillä en vaan jotenkaan usko sen pienen tipan riittävän koko kasvoille :'D

    VastaaPoista
  2. Itse en ole kyseisiä tuotteita kokeillut, mutta cliniquen muut tuotteet (lähinnä meikit) on toiminut itsellä ihan superhyvin! Kiva kuulla että sullakin toimii noi!

    http://newdaysaara.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ostin näitä just itelleni testiin ! Innolla oottelen

    VastaaPoista