torstai 8. syyskuuta 2016

IN & OUT #8

BRALETET
Kuva täältä.

Oon niin rakastunu kaikenlaisiin braletteihin! Multa löytyy omasta kaapista kolmet enkä oo ekojen ostamisen jälkeen käyttäny enää normirintsikoita, kun vaan töissä. Noi on vaan niin paljon rennommat päällä!

KONJAKINRUSKEA
Kuva täältä.

Jostain syystä oon tänä syksynä löytäny itteni kuolaamasta kenkiä ja laukkuja aina konjakinruskeina. Sinänsä harmi, että mulla ei oo tällä hetkellä tarvetta (rahaa) ostella minkäänlaisia uusia syyspopoja tai uutta koululaukkua, mutta ehkä ihan vaihtelunkin vuoks vois tarpeen tullen ostaa laukun mustan sijaan konjakinruskeena ja sama kenkien suhteen!

RUUTUKUVIOLLISET HUIVIT
Kuva täältä.

Mitkään kaulahuivit ei oo koskaan napannu yhtä paljon, kun juurikin ruutukuvioiset! Tälläkin hetkellä mulla on yks ruutukuvioinen huivi niin välikausikeleille kuin sit toinen paksumpi ihan pakkassäillekin. Ja täähän löysi tiensä syyskuun postaukseen juurikin sen takia, kun oon ekoja kertoja kevään jälkeen ottanut sen mun välikausihuivin käyttöön. ♥




BODYT VÄÄRÄNLAISELLA ALAOSALLA
Kuva täältä.

Taas en löytäny ihan semmosta kuvaa, mitä ajattelin! Tiiättekö, kun joissain bodyissa on semmonen pikkuhousumainen alaosa eli menee kuvankin bodyn alaosaa leveemmälle alueelle. Kaverin kanssa ollaan kirottu tätä monet kerrat, kun esimerkiks BikBokissa olis ollu eräs ihan täydellinen body, mutta alaosa just semmonen, et kun sä heität sen hameen tai housut siihen päälle, niin varmasti paistaa rajat läpi.

ALL BLACK EVERYTHING
Kuva täältä.

Töissä oon saanu tästä jo niin tarpeekseni. Joka päivä musta t-paita, joka hiton päivä. Ja mä ihan mukavuuden takia yhdistän siihen aina mun mustat farkut... Varautukaa värioksennusasuihin työssäopin jälkeen!

KIRKKAAT SÄVYT KYNSILLÄ/HUULILLA
Kuva täältä.

Miten toi äskönen sepostus ja tää kirkkaiden värien kaitseminen lakoissa ja huulimeikeissä on jokseenkin ehkä ristiriidassa toistensa kanssa. Mulle on siis jotenkin elokuun aikana ihan haluamattanikin iskostunut päähän, että nyt syksyä kohden pelkkiä tummia ja neutraaleja värejä. Eli jää korallinpunaset huulipunat sekä mintunvihreet kynsilakat taas talviunille!

Löytyykö teiltä samoja vai ihan eri juttuja viime aikojen mieltymyksistä? Huippua torstai-iltaa kaikille! ♥ Meikkis alkaa nyt syömään ja katteleen Hottisten toista jaksoo.

16 kommenttia:

  1. Haha, mä taas suosin mustaa aina vaatteissa! Mut tunnistaa aina mustista taikka musta valkoisista vaatteista! :D Ja kokomusta on vaan pelkkää rakkautta!

    http://nykyajannuori.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta (ja all black everything) on kans useimmiten ollu mulle se luotto, mutta nyt se vaan tursuaa korvista ulos, kun töissä aina musta teeppari ja mustat farkut. :D Ootan innolla, että omat paidat pääsee taas käyttöön. ♥

      Poista
  2. Tästä löytyi monta omaa lempparia ja myös niitä ostoslistalla olevia, kiva postaus :)
    http://www.lily.fi/blogit/essiel

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva postaus, ja sun banneri on myös tosi upea!



    https://iinaemiliasd.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Olipa toimiva lista & oon ehdottomasti pitkältikin samaa mieltä jokaisesta kohdasta! :) Erityisesti kamelinruskeasta väristä on tullut mulle lähiaikoina "uusi musta" - multa löytyy vaatekaapista paljon mustaa ja se on aina ollut jotenkin todella helppo väri pukea päälle. Nyt on tullut edes vähän lisää väriä juurikin kamelinruskean muodossa, joka on ehdottomasti ihana juttu! Braletet olivat mulle ihan uusi tuttavuus - saapa nähdä, löytyyköhän meikäläisen koossa... :-D Olisi kyllä hauska kokeilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon vissiin käyttäny hitusen väärää termiä, kun tosiaan itsekin älysin nyt vasta, että konjakinruskee on se tummempi ja tää on lähempänä kamelinruskeeta ainakin omaan silmään? :D Nooo tekevälle sattuu! Jotenkin sitä aina niin sokeesti luottaa juurikin mustaan, vaikka loppujen lopuks eri ruskeidenkin sävyt saa hyvin yhdisteltyä lähes kaiken kanssa. Ja ehottomasti suosittelen braletteja kokeileen, jos bongaat jostain hyvät! ;)

      Poista
  5. melkein samaa mieltä oon näistä, ainut mikä poikkeaa on toi all black everything - mun silmään se iskee. :-) mut ihana blogi sulla! jään lukijaksi. :-)

    http://sannialina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustat asut näyttää kyllä aina hyvältä. ;) Mut ihan huippua, että jäit mukaan seuraileen! ♥

      Poista
  6. Olipa kiva postaus! Braletet on kyllä ihania, varsinkin oikein kauniit pitsiset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitsibraletet on kyllä ihan tajuttoman nättejä! Ja mukavia päälläkin. :)

      Poista
  7. Ihana postaus!
    Itellä toi all black everything tuntuu olevan jatkuva in-juttu hahah :D

    ~ Jasmin N
    Little Things With Jassy
    Bloglovin’

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla se aina pomppaa kausittain lempparijuttuihin ja sit taas välillä pois sieltä, mutta totuus on, et musta oikeesti toimii aina, vaikka välillä siitä saakin tarpeekseen! :D

      Poista
  8. Söpön syksyinen postaus, tykkäsin! Ruutukuvioiset huivit ovat rakkautta, samoin tuo konjakinruskea.. ♥ Braletet olisivat ihanat, mutta mun rintavarustus tarvitsee enemmän tukea. Harmi, nuo ovat niin esteettisiä!

    www.pirstaloitunut.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ruutukuvioiset huivit on ihan paras juttu aina syksysin! ♥ Noi braletet on kyllä niin tajuttoman sulosia, et mun mielestä on harmi, että just varsinkin suuremman rintavarustuksen omaavilla ei oo mahollisuutta tommosia käyttää.

      Poista