perjantai 30. syyskuuta 2016

KATSAUS KULUNEESEEN SYYSKUUHUN x 16

Mä jouduin surullisemmasta syystä tuleen jo eilen tänne äidin ja isän luo, joten sen kunniaks ajattelinkin, et on hyvä katsastaa nyt kuluneeseen syyskuuhun ja syventyä vähän niihin elämän positiivisiin juttuihin snäppikuvien tiimoilta!


1. & 2. Ihan syyskuun ekana viikonloppuna mun rakas ystäväni Kata suuntas tänne monien satojen kilsojen päästä, joten nähtiin sit mekin pitkästä aikaa. ♥


3. Kumpparisäät on syksyissä parasta. ♥ 4. Ollaan poikaystävän kans taas alettu saunoon! Se vissiin jotenkin kuuluu näihin meiän syksyihin ja talviin, koska keväällä ja kesällä ei niinkään ees huvittanu saunoa.


5. Pari viikkoa sit olin kans täällä porukoilla ja tässä on mun asu, jonka pistin junamatkalle. Tää on ollu kyllä syyskuun ehdoton lemppariasu! 6. Täällä Nokialla tosiaan näin mun muutamaa parasta ystävää ja pelailtiin toisen (& veljen mukuloiden) kanssa Unoa sekä tottakai jauhettiin niitä näitä. ♥


7. & 8. Pari ruokakuvaa... Heheh. Tosiaan vasemman puoleinen kuva on Panchosta, kun suuntasin parhaan kaverin kanssa safkoille (tästä kirjotinkin sillon sen my dayn) ja toinen taas siitä, kun poikaystävän kanssa suunnattiin pitkästä aikaa ulos syömään!


9. Kuva kertoo kaiken! 10. Päätettiin kaverin kanssa ottaa yhessä rennosti hyvän teen parissa ja jutella ummet ja lammet kaikesta. Tuoreimmasta suosikit -postauksesta varmaan kävikin selväks, että tästä on muodostunut mun ihan lemppari teemaku ja ylipäätään teeiltama ei ois voinu parempaa fiilistä tuoda!


11. Jokainen vapaa minuutti menee aina iltasin ja viikonloppusin lähinnä vaan Housen katteluun, jos poikaystävän kanssa oon. ♥ 12. Käytiin Henksun kaa tsekkaamassa myös noi jättipupuset valojen yönä!


13. Pitkästä aikaa näin Elinaakin coffarin lattejen saattelemana ja oli kyl ihan huippua treffata pitkästä aikaa kunnolla. ♥ 14. Ja pitsaa vähän lattejen päälle!!


15. Vuos sitten mulle synty joku kunnon kynttiläriippuvuus ja siis melkein koko kämppä oli vuorattu kynttilöillä. Tänä vuonna en oo vielä ostanut yhtäkään uutta kynttilää, sillä vanhojakin vielä on, mutta täytys ainakin joulua kohden ostaa jotain joulukynttilöitä! 16. Ja vaikka toisinaan kiroonkin tota itse työvuoron ajankohtaa kavereille, perheelle ja poikaystävälle ja sitä, että en mitään ehdi tekeen juurikin sen takia, kun osuu "keskelle" päivää, niin silti tykkään kyllä tosta hommasta, joten hyvät on fiilikset noin niinku muuten!

Millanen oli teidän syyskuu? ♥

2 kommenttia:

  1. Kiva lukea tän tapasii postauksia ihan vain normi päivistä :)

    VastaaPoista
  2. Toi kuvan 5 asu on rakkautta!♥ Mä oon viime syksystä asi kuolannut noiden neule+saappaat- asujen perään, mutta vieläkään en oo omaan kaappiin kotiuttanut :') Tää oli kiva postaus, jota lukiessa tuli kyllä hyvä fiilis!

    anskisss.blogspot.fi

    VastaaPoista