sunnuntai 11. syyskuuta 2016

LAUANTAI MUN KANSSA

Nyt mä sen vihdoin tein! Kirjottelin eilen päivän mittaan ylös juttuja, joita tein ja yritin kuvailla jonkinlaista kuvitusta tälle postaukselle, mikä mielestäni ei onnistunut niinkään hyvin, miten ajattelin, mutta hei tiedänpä parantaa ens postaukseen! Mua ärsyttää ihan tajuttomasti se, kun tuntuu, että nää viikonloput jää ihan pirun lyhyiks aina. Etenkin Nokialla ollessa se vielä korostuu ja yritän siellä vuorotellen aina joka toinen viikonloppu viettää enemmän aikaa perheen kanssa ja joka toinen taas kavereiden. Huomatenkin tänä viikonloppuna oon nähnyt enemmän kavereita!

7:42 heräsin erittäinkin uneliaana ja olisin mieluusti jatkanut vielä unia, mutta tajusin, että parempi herätä jo nyt, kun kumminkin aamupäivästä sovin treffit kaverin kanssa. Huikkasin äidille, että onko hän hereillä ja myöntävän vastauksen tullessa sutjakasti kysäsin vielä, josko hän suostuis pistään aamukahvit poriseen, kun ite kävin alottelemassa aamutoimiani.

7:57 suuntasinkin takas sänkyyn, mutta tällä kertaa tietokoneen kanssa enkä suinkaan koisimaan. Tajusin myös, että mun ja Henkan palauttamien tehdasasetusten myötä joutaisin laittaan wifin salasanan uudestaan ja sen mä teinkin, onneks kumminkin netti yhdistyi normaalia nopeammin. Avasin bloggerin ja ensin tottakai ruudulle pamahti se, että mulle oli tullut muutama uus lukija! Ihanaa, että joillekin nää mun höpöttelyt nappaa. ♥ Seuraavaks suuntasinkin tsekkaan kommentit, joita lueskelin ilosena taas ja päätin, että vastaan niihin myöhemmin ajatuksen kanssa, koska aamut menee mulla yleensä pienimuotosin lagauksin.

8:13 hainkin aamukahvin ja aloin sitä hörppimään, jotta piristyisin hiljakseen. Samalla vilkuilin yöpöydällä komeilevaa pringlespurkkia, jonka eilen ahmin lähes tyhjäksi, mutta päätin, että en koske sipseihin ennen, kun kahvi ja aamupala on vedetty alas. Aamukahvin lomassa aloin selailemaan blogeja, jos löytäisin jotain kivaa luettavaa.

8:45 päätin hakea vielä toisen kahvikupposen, vaikka kahvi olikin jo kylmähköä. Hyvää ja piristävää se silti on haaleenakin!


9:11 lähin hakeen jotain pientä vatsantäytettä, sillä yöpöydällä olevat pringlesit kuumotteli edelleen, mutta en niitä pelkkään kahvilla täytettyyn mahaan halunnut kumminkaan vetää. Mä harvemmin tykkään nappasta kuvia blogiin ainakaan enää nykyään mun aamupuuroista sun muista, mutta nyt oli pakko ottaa kuva tästä Ihana -jugurtista, jota maistoin ekaa kertaa. Oon ihan hulluna kaikkiin lakritsilla höystettyihin juttuihin. Esimerkiks lakritsijäde on mun ihan lempparijuttu ja lakritsi ihan karkinkin muodossa on jotain niin parasta. Siispä sen tiimoilta nappasin edellisenä iltana äidin ja isän kanssa kaupassa ollessani kärryyn lakritsi&mustikka jugurtin tottakai lakujäden lisäks... Voisin väittää, että tästä tulee mun uus viikonloppuaamujen herkku!

9:27 siirryinkin ruuan ja blogien parista selaileen Instagramia (@hellevimediheli) ja tsekkaan snäpin mystoryt (@hellevimediheli). Somejen tsekkailun ja pienen lagailun jälkeen siirryin blogloviniin lueskeleen siellä seuraamiani blogeja.

10:25 oli tubevideoiden vuoro. Nykyään oon tosi laiska katteleen tubettajien videoita, mutta ne ihan lempparit on tsekattava joka kerta, kun vaan uus video tulee! Samalla oli taas haettava kahvia videoiden katselun lomaan!

10:55 sain vihdoin tsekattua omakannan yhden reseptin toivossa, jota en vielä perjantaina ollutkaan saanut, joten maanantaina yritys uus. Samaan syssyyn veljentyttö pamahti mun huoneeseen ja jutustelin tovin hänen kanssa niitä näitä samalla pistäen koneen ja kännykän lataukseen.


11:22 pohdin meikkaamista, mutta päätin jättää sen sikseen veljentytön letkautuksen jälkeen, että meikkaaminenhan on ihan turhaa.

11:45 vetästiin safkat naamariin, kun kaverin pitäs tuota pikaa olla hakemassa mua ja veljenmuksuja. Vedettiin ruuan jälkeen jälkkäriks vielä jätskit ja oli ihan huippua jutustella isoveljen ja vanhempien kanssa kunnolla.

12:30 lähettiin kaverin luo ja siellä oli niin tajuttoman sulonen pikkukisu! Oli ihana pitkästä aikaa vaihtaa kuulumisia sekä pelailla Unoa.


15:09 olinkin taas äidin ja isän luona kauheen allergiareaktion kourissa, mikä oli ihan uutta mulle, koska en oo aiemmin ihan näin pahasti reagoinu kissoihin. Yleensä se on ollu vaan sitä pientä tukkosuutta ja aivastelua.

15:19 rimpautin mun parhaalle kaverille, jonka kanssa olis tarkotuksena treffata alkuillasta.

15:55 taas olin blogien parissa ja pohdin, että pitäskö mun julkasta yks postaus, jota en sit kumminkaan ehtinyt julkaseen.

16:44 tulin siihen tulokseen, että nyt voisin meikkailla ja ylipäätään muutenkin vähän ehostautua, koska teki mieli vetästä päälle oikein ykkösrytkyt ja mun meikitön naama sekasten hiusten kera ei oikein olis menny yks yhteen sen asun kanssa.


17:30 yritin epätoivosesti ottaa parit kuvat asusta niin kameralla kuin ihan selfietkin itsestäni kännykällä, mutta yllättäenkään mikään niistä ei onnistunut, joten suuntasin parhaan kaverin luokse. Jauhettiin niitä näitä maan ja taivaan väliltä sekä yritin vielä nappasta kuvat mun asusta erittäinkin huonoin tuloksin.

18:50 lähettiin ajeleen kohti Tamperetta ja pohdittiin, mihin Pancho Villaan suunnattaisiin syömään. 

19:33 oltiin jo Panchossa ja tilailtiin ruuat. Saatuamme ruuat päästiin syömään heti muutaman kuvan jälkeen ja aika pikaseen ne tulikin vedettyä napaan, joten alettiin jutteleen siitä, mitä seuraavaks puuhailtais.


20:55 lähettiin Panchosta kohti Kalevan ABC:ta ja siitä suunnattiinkin moikkaan paria kaveria.

23:04 olin jo kotona äidin ja isän luona ja pohdin, että keittäisinkö vielä iltakahvit. Päätin kumminkin, että ehkä tsekkailen sen sijaan vielä blogin sekä tarkemmin päivän mittaan napsitut vähäisetkin kuvat ja suuntaan peseen meikit.

23:50 suuntasinkin jo unille!

Mitä mieltä ootte, haluisitteko multa useemmin my day -postauksia? Entä kiinnostasko joskus mahdollisesti my day ehkä videonkin muodossa?

12 kommenttia:

  1. Myday video ehdottomasti!! ❤ puspus terkut noksusta ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Puspus terkut takasin, mutta ei samoja ;) ♥

      Poista
  2. Video kuulostaa kivalta, pakko käydä kyllä itekkin testaamassa toi Pancho! ja yhtä kiva on tää sun blogi, jäin ehdottomasti lueskelemaan tätä :-)

    http://byneas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehottomasti Panchoon kannattaa mennä! Mun ehdoton lempparipaikka. ;) Ihanaa, että hyppäsit matkaan mukaan! ♥

      Poista
  3. Nää myday-tyyppiset postaukset on aina kivaa luettavaa! Tee ihmeessä videolla. :-)

    VastaaPoista
  4. My dayt aina kivaa luettavaa, joten lisää vaan näitä! Vaikutti hirmu kivalta sun päivä & ihana toi asu, vaikkei sen kuvaaminen sit kai onnistunutkaan :D

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pääsee vähän lähemmäs kaikenlaisia arkisia juttuja näiden kautta, joten tykkään kans hurjasti lueskella tämmösiä muilta. Ja joo, mulla oli suuret suunnitelmat sen suhteen, et millasen kuvan asusta saisin, mutta no... Tolla mentiin. :D Tuli siitä se pääpointti onneks selville! ;)

      Poista
  5. Ihana myday!! :') Näitä on aina kiva lukea!! Joku my day videoi voisi kyllä olla todella kiva! Mäkin oon pyöritellyt sellaista mielessä mutta jotenkaan en saa aikaiseksi tehdä sellaista. Muiden myday videoita on kyllä kiva katsella :D Ah ihanat saappaat ja asu muutenkin!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on aina jotenkin vaikeeta saada se video tehtyä, mutta ehottomasti molemmat tehään jossain kohtaa my day -videoo! ;) Täytys vaan löytää semmonen päivä, kun sitä tekemistä on oikeesti muutakin, kun töitä ja Netflixiä... Tai sitä vastoin pelkkää Netflixiä....... Hups. :D Mutta toi asu oli kyllä ihana kans omasta mielestä! ♥

      Poista
  6. Joo myday-videota vaan tulemaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sellanen täytyy pistää siis tulille lähitulevaisuudessa. ;)

      Poista