torstai 20. lokakuuta 2016

2 TÄYDELLISTÄ PIKKUJOULUASUA #1

Lokakuu alkaa läheneen loppuaan entistä nopeempaan tahtiin ja mähän oon jo into piukeena selannut tuttuun tapaan nettikauppojen valikoimia noin pikkujouluasujen tiimoilta. Valitettavasti se jääkin mun osalta vaan selailuks, mutta sehän ei tarkota sitä ettenkö vois jakaa parit lyömättömät asut, jotka ite vetäisin heti ylleni, näin kollaasien muodossa blogiin! ;)

pikkujouluasu 1

Mä vaan rakastan kaikkia ihania ja liian kalliita jakkupukuja ja ootan innolla sitä, kun vielä joku päivä mä jonkun ihanan jakkupuvun kotiutan mun omaankin vaatekokoelmaani. Siihen asti rullaillaankin tolla mun H&M:n mustalla jakulla ja Bubbleroomista hankituilla suorilla housuilla; ei sillä, että nekään yhtään huonompi vaihtoehto olis! Voisin mieluusti yhdistää niidenkin kanssa näin alkavana pikkujoulukautena jonkinlaisen samettisen yläosan sekä tottakai korkeakorkoset nilkkurit. Ja joulun värejäkään ei saa unohtaa eli esimerkiks tommonen punanen samettinen yläosa natsais erittäinkin hyvin!



pikkujouluasu 2

Ylläri, että tästäkin asusta löytyy taas samettia... Oon ihan hurahtanu siihen(kin) ja voisin ostaa jokaisen samettisen vaatekappaleen, joka vaan tulee vastaan. Tähän ihanaan samettimekkoon yhdistäisin kultasen chokerin sekä ehottomasti noi korkeakorkoset ylipolvensaapikkaat. Niin hassua, että tähän valitsin kaulakoruks just chokerin, koska en oikeestaan oo syttyny ainakaan vielä sille trendille, mutta toisaalta olishan tommonen kultanen choker aika siisti!

Ootteko te vielä erehtyneet pohtiin tulevien pikkujoulupippaloiden asuja? Ihanaa torstaita kaikille! ♥

2 kommenttia:

  1. Ihania asuja kummatkin! Mäkin oon jo vähän miettinyt pikkujouluasuja :p Näistä pukisin mielelläni päälle molemmat :p

    https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, että en ainoo oo, joka on aina liian aikasin liikkeellä! ;)

      Poista