keskiviikko 19. lokakuuta 2016

4 EPÄSUOSITTUA MIELIPIDETTÄ

Törmäsin just hetki sitten yhdessä mun lemppariblogissa postaukseen, jossa tuotiin esille niitä epäsuotuisia mielipiteitä, joista kaikki ei välttämättä oikein perusta. Halusin päästä jakaan myös omani tänne, joten tässäpä mun epäsuositut mielipiteet, jotka erään yön pimeinä tunteina pulpahti mieleeni!


Normista poiketen festarit ei jostain syystä oo ollenkaan mun juttu ja oonkin elämässäni tasan kerran ollut festareilla, tosin siitäkin jo kulunut vuosia, joten ehkä olis aika antaa uus tsäänssi. Toisaalta taas, mitä sitä turhaa törsätä rahaa ylihinnoteltuihin lippuihin, joille keksin paremman ja elämyksellisemmän käyttötavan (ei siis sillä, että mulla ees koskaan olis moisiin rahaa) eikä mua millään tavalla houkuttele se kaikki ihmispaljous.

Mua välillä on pistäny mietityttään se, kun oon joko instagramissa tai snapchatissa törmännyt parin nimeltämainitsemattoman fitnessammattilaisen väheksyvän muunlaista elämäntapaa. Usein kuulee pidettävän omaa elämäntapaa parempana verraten esimerkiksi bilettäjätyyppiseen elämäntyyliin. Ite oon ihan happy, jos molemman elämäntyylin edustajat vaan on tyytyväisiä siihen omaan elämäänsä, mutta sitä en ymmärrä, että miks lähteä vertaileen, jos ei oo jonkin sortin syytä yrittää todistella itseensä paremmaks ja toista huonommaks.


Kyllä Moccamaster kahvin tekee. Äidin ja isän Moccamasterin porisuttamat kahvit voittaa mun edesmenneen mummin Philipsin keittimen sekä myös Henkan keittimen (jonka merkkiä ei vaan pysty muistaan) kahvit mennen tullen. Sä, joka väität, että kahvin maku ei oo keittimestä kiinni oot niin väärässä!

Game of Thrones, Orange is the New Black, mitä näitä nyt on. Oon joitain kertoja yrittänyt alkaa kumpaisiakin sarjoja katsoon, mutta en vaan häpeäkseni saa kiinni siitä, mikä näissä sarjoissa iskee selkeesti kaikkiin muihin.

Millasia epäsuosittuja mielipiteitä teiltä löytyy? Entä ootteko samaa/eri mieltä mun kanssa yllä mainituista? Rohkeesti heitteleen niitä mielipiteitä kommenttiboksiin! :p

9 kommenttia:

  1. mä en ole koskaan käynyt festareilla. :-D mulle tulee niistä heti ekana mieleen ne ulkovessat.. :D eikä mulla ole oikein mitään suosikkiartistia jota olisi ihan pakko päästä katsomaan. ja tosiaan hinnat on festareilla mun mielestä ihan liikaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ne bajamajat ei myöskään oikein natsaa! :D Ja ne hinnat kyllä kirpasee aika pahasti ja varsinkin sillon, jos artistit ei oiskaan mieluisia tmv. Tuntuu vaan, et nykyään jokaisen kohalla on ihan must se, että joka kesä on festarikesä... :p

      Poista
  2. Täällä kans on yksi joka ei festareista kiinnostu tai ylipäätänsä mistään keikoista, mutta orange is the new blackistä oon sun kanssa eri mieltä:D haha mutta niinhän se on että kaikilla on omat mielipiteet, joka on hyvä juttu, muutenhan oltais kakki samanlaisia:) Ps.tosi kiva postaus:)
    http://love-sannar.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, kaikilla on ne omat juttunsa ja niin sen pitääkin olla! ;)

      Poista
  3. En ole minäkään ollut festareilla. En edes pidä musiikista, mikä aiheuttaa ihmisissä kummastusta. Kyllähän kaikki jostain musiikista pitää! Mulle sais maksaa melkoisen summan, että lähtisin jonnekin mutaiselle kentälle muutaman kymmenen tuhannen ihmisen sekaan kuuntelemaan melua, josta en pidä.

    En myöskään ole päässyt kärryille orangesta, game of thronesta, house of cardsista, lostista ja mitä näitä on ollutkaan. Ei vaan kiinnosta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon aiemmin kans törmänny muutamaan tyyppiin, jotka ei pidä musiikista sit ollenkaan! Mutta tossa tapauksessa ainakin itellä festarit olis ehdoton nounou, jos musiikista ei ees nauti millään lailla.

      Ihan huippua, että en oo yksin tän kanssa, koska tuntuu, että kaikki muut tykkää ees jollain tasoilla kyseisistä sarjoista... :D

      Poista
  4. Noi festarit ei oo kyllä munkaan juttu :D En tykkää siitä ihmispaljoudesta... Muita epäsuosittuja mielipiteitä mulla varmaan ainakin se, että mä inhoon suklaata xd hajukin jo oksettaa, saatika että sitä pitäisi syödä :D

    https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Mä taas tykkään käydä festareilla, mutta en ryyppäämässä, kuten moni muu, vaan kuuntelemassa juurikin musiikkia. :) Kallista lystiähän se on, joten ei ole mikään kesän välttämättömyys, mutta jos pääsee lähtemään niin se on siistiä!

    Ja itse kans tykkään Moccamasterista, sillä vaan tulee niin paljon parempaa kahvia kuin joillain halpiskeittimillä!

    VastaaPoista
  6. Ei vitsi - täähän olikin hauska postausidea toteutettavaksi! Pitää pistää harkintaan :D Ihanaa marraskuun alkua:)

    VastaaPoista