keskiviikko 26. lokakuuta 2016

5 LOKAKUUN SUOSIKKIJUTTUA

Ihan huipun keskiviikon kunniaks olis vuorossa tän kuun suosikkeja! Näitä postauksia raapustaessa sitä aina huomaa kuinka nopeesti aika vaan vierii, koska tuntuu, että olisin vasta äskön koonnut yhteen edellisen kuun lemppareita. Syyskuun suosikit postaukseen pääset klikkaamalla tästä!

KOOKOSÖLJY KAUNEUDENHOIDOSSA

Mulla oli kesän jälkeen pienimuotonen tauko kookosöljystä ihan vaan laiskuudestani, koska kokoajan oli muka kauheen vaikeeta kahmasta toi yks vaivanen purkki sinne hiton ostoskoriin. Kerran mä muutama viikko sitten olin vissiin hitusen reippaammalla päällä ja kookosöljykin lähti sit mukaan. Tän kuun aikana oon saanu taas monesti miettiä, että mitä ees tein (yritin tehä...) ennen kookosöljyn hankkimista, sillä se vaan aina tekee taikansa!

FLOW KOSMETIIKKA PALASHAMPOO

Viime keväänä mä kirjottelin tästä uudesta ympäristö- ja omien kokemusten mukaan myös hiusystävällisemmästä shampoopalasta, jota aloin käyttään. Kesällä mä annoin vielä markettishampoista mahiksen Urtekramin shampoolle, mutta pakko sanoa, että ei kyllä todellakaan yltänyt läheskään samalle tasolle FLOW'n palashampoon kanssa, joten nyt olkoon shampoopala tästä lähtien ihan vakio. Tässä kuussa mun lemppariks on noussut just toi hamppu&turve shampoopala, koska mulla on atopian takia päänahkakin ympärivuoden koetuksella. Klikkaamalla tästä pääset lueskeleen keväällä kirjoittamani postauksen palashampoista!

SYYSLOMA

Mä en tiedä, että tarviiko tätä ees selitellä mitenkään, mutta kyllä te tiiätte. Aamusin saa herätä omia aikojaan, iltasin saa valvoo niin pitkään, kun silmät vaan suinkin pysyy auki, koko päivä aikaa tehä niitä omia juttuja... ♥

UUSI SOHVA

Tätä lempparia saikin odottaa, mutta oli ehottomasti sen arvonen! Kuinka monesti ollaankin jo ehditty poikaystävän kanssa yhteistuumin lahnaan meidän uudella sohvalla. ♥ Niin monia unohtumattomia hetkiä Housen parissa. Täältä sä löydät parempia kuvia sohvasta!

NIVEAN MUSTAPÄÄLAPUT

Porukalla on ollut vähän eriävät mielipiteet näiden lappusten toimivuudesta, koska mun poikaystävä ja eräs ystävä on ollut sitä mieltä, että nää ei ees oikeestaan toimi, mutta mun kohdalla nää toimii yllättävän hyvin! Tai sit syy on siinä, kun mulla on vaan niin hitokseen mustapäitä... Olin aluks vähän skeptinen, et ei varmasti toimi ainakaan ihan niin, miten kuvittelisin, mutta olinpa väärässä. Otan kyllä nää ehdottomasti joka kuukautiseen käyttöön, koska mun nenä, joka on yleensä täynnä pieniä mustapäitä, meni niiiiin hyvään kuosiin näiden lappusten käytön jälkeen. Nyt on ehkä hitusen tullu taas mustapäitä ja siitä on noin kaks viikkoo, kun mä näitä kokeilin.

Nousko teille jotain tiettyä suosikkituotetta/-tuotteita lokakuussa? Kivaa keskiviikkoiltaa!! ♥

4 kommenttia:

  1. Hei olipa kivoja suosikkeja!! <3 ois kiva lukea vaikkapa postauksen verran tietoa tosta kookosöljystä, koska se on mulle ihan vieras tuote :D hihih näkyy olevan yksi tuttu tuote tässä postauksessa ;p en malta oottaa sitä, että pääsen testaamaan tota Flow'n shampoopala!!

    anskisss.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että tykkäilit! ;) ♥ Ja hei oon miettiny tota, kun mä just käytän kookosöljyä vähän kaikkeen, et just väsäisin postauksen siitä, mihin kaikkeen sitä voi käyttää. :) Jos vaikka marraskuun aikana semmonen ilmestyis! Saat sit kyl kertoo, että mitä mieltä olit Flow'n shampoosta. ;) Hauska kuulla muidenkin mielipiteitä tosta shampoopalasta!

      Poista
  2. Olipas kivat suosikit! :) Nuita mustapäitä poistavat lappuset pitäisi itsellekin ottaa kokeiluun, nyt kun mustapäät tähänkin nassuun taas pitkästä aikaa oikein sankoinjoukoin löysivät :D
    Kivan oloinen blogi sulla tää muutenkin kokonaisuudessaan! :) jään seurailemaan myös jatkossa!

    ♥:llä HENNA M.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ehdottomasti, mulla itelläni meinaa toimi niin hyvin, että enpä löydä mitään moitittavaa. Just taas poikaystävällä ei toiminu ollenkaan, vaikka hälläkin mustapäitä nenässä vissiin enemmänkin, kun mulla. Kai toikin on jotenkin niin yksilöllistä tai sit Henkka ei vaan osannu käyttää oikein, vaikka toisaalta ekalla kertaa mä sille sen lappusen pistin ihan samoin miten itellekin. Mutta joo ehottomasti on kokeilemisen arvosia ja tommonen paketti oli Sokoksella vaan 6e, joten ei hintakaan ihan kauheesti kirpase. :)

      Kiitos paljon! Käyn kans tsekkaileen sun blogin. ;)

      Poista