sunnuntai 9. lokakuuta 2016

6 SYYSPUKEUTUMISEN KULMAKIVEÄ

Ajattelin, että just nyt olis täydellinen aika tämmösen aurinkoisen sunnuntain saattelemana vähän avata mun syyspukeutumista. Mä rakastan kaikkia ihan perusvaatteita, koska niistä saa väsäiltyä niin kivoja asuja ja ne näyttää aina hyvältä jopa niinä huonoinakin päivinä. Mulla itelläni toimii myös aina klassiset värit, kuviot ja mallit, joita tuutte tästäkin postauksesta spottaan.


Mun kuluneiden syksyjen lempparijuttuja vaatteiden suhteen on olleet...

TUMMANSININEN TRENSSI


Mä en ees enää muista, että kuinka kauan tää tummansininen trenssi mulla on ollut, mutta syksyjen ja keväiden jokapäiväsestä käytöstä huolimatta tää on pysyny ihan huippukuosissa. Tää sopii kaikkiin asuihin, mitä päällensä sattuu laittaan, mutta ehkä ainoona juttuna ärsyttää se, kun ihan normaalien sinisten farkkujen kanssa ei ehkä natsaa niin hyvin. Jos etsii takkia, joka toimii aina, niin trenssi on varma valinta! Värillä ei oikeastaan ees oo väliä, kun klassinen on kaunista ja yksinkertasta värissä kuin värissä.

RUUTUKUVIOINEN HUIVI


Tietää aina syksyn tulevan kovaa vauhtia, kun ruutuhuivin joutuu vetäseen päälleen kirpsakoina aamuina elokuun lopulla! Tästä ainokaisesta syyshuivistani on tullu ihan lemppari enkä pysty kuvitteleen enää tota mun trenssiäkään yhdistettynä oikeastaan mihinkään muuhun huiviin. Kaikki tässä huivissa on vaan niin jees; värit, kuvio ja noi hapsut!!

NILKKURIT


Näistä mä postailinkin vuosi sitten täällä, kun tilasin nää! Pakko sanoo, että oli kyllä ihan huippuostos ja kaiken sen rahan arvoset. Mulle on erityisen tärkeetä syys- ja talvikengissä se, että ne oikeesti on kans lämpimät, kun oon sen verran vilukissa, että esimerkiks tennareiden käyttö ympäri vuoden ei tulis lainkaan kuulonkaan! Nahkansa ansiosta nää pitää kylmyyden loitolla ja villasukkakin mahtuu hyvin kenkään. Korkolappu tosin täytys viedä suutarille vaihtoon aika pikasesti... Mutta taas kerran yksinkertasta, klassista ja kaunista.


Kuvassa näkyvä nilkkuripari onkin taas ihan vaan H&M:ltä ostettu ja oon käyttäny noita niin juhlana kuin myös arkenakin. Korko noissa on just eikä melkein hyvän kokonen. Ostin nää H&M:n yksilöt lähinnä testin vuoks, että tulisko tommosia kenkiä käytettyä ollenkaan välikausina, mutta nää on nyt tulleet selkeesti jäädäkseen, joten näiden mennessä joskus huonoon happeen ostan Vagabondin vastaavat tilalle. 

LUOTTOPOOLOPAITA


Taisin jo jossain toisessakin postauksessa mainita, että voisin vaan hamstrata kaappini täyteen tämmösiä raitapoolopaitoja ja ihan niitä yksvärisiäkin! Tää paita odottelee aina vaaterekissä niitä huonoja vaateinspispäiviä, koska kyseinen poolopaita toimii aina lähes minkä vaan alaosan kanssa sekä kaiken lisäks on lämmin.

PITKÄ NEULE


Pitkät neuleet on ihan must syksysin, koska ne saa niin iisisti yhdisteltyä paksujen sukkahousujen tai sit sitä vastoin ihan vaan farkkujen kanssa. Ne on aina niin rentoja päällä eikä oikeestaan tarvii hirveesti kerrostaa miljoonaa eri vaatetta päälle, jotta ei jäädy. Tän harmaan neuleen näittekin mun päällä jo viimesimmässä snäppipostauksessa, joten se ei pääse oikeuksiinsa tässä kuvassa.

Onko teidän syyspukeutumisessa samoja juttuja, mitä multa löyty tästä postauksesta? Aurinkoista sunnuntaita kaikille! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti