perjantai 14. lokakuuta 2016

6 FALL VACAY ESSENTIALS

Syysloman alun kunniaks täältä pesee heti syysloma-aiheista postausta! Ajattelin heittää tänne blogiin ilmoille, et mitä juttuja mun syysloma tulee pitään sisällään ihan noin materian tiimoilta eli samalla linjalla mennään kuin summer essentials ja fall essentials -postauksien kanssa, mutta tällä kertaa vaan tosiaan syyslomamuotoon muokattuna.

(TUOKSU)KYNTTILÄT

Yllä olevat H&M:n omenanhajuiset tuoksukynttilät on niiiiin ihanan tuoksusia! Törmäsin niihin viime viikolla ollessani poikaystävän kanssa liikenteessä keskustassa ja H&M:ssä jäinkin sinne Home -puolelle nuuskutteleen kyseisiä kynttilöitä toviks... Seuraavana päivänä kävin ostamassa nämä ja suunnittelin, että olisin jättänyt kynttiläpaketista kaikki käyttämättömiks syyslomaa varten, mutta viime viikonloppuna sorruin sytyttään muutamat ja harmikseni joudun toteen, että eipä nää sytyttäessä tuoksu enää miltään verraten sit esimerkiks Ikean tuoksukynttilöihin, joista se tuoksu leviää lähes koko kämppään, kun kynttilän sytyttää. Kyllä mä näitä siitä huolimatta aion tunnelman kannalta poltella ihan liikaa lomallakin! ;)

RENTO YÖKKÄRI

Kuvassa näkyvä yökkärisetti on niin ansaittu! Tarvetta tai käyttöö uusille arkivaatteille ei löydy, mutta kaapista löyty kauniin ja silti rennon yökkärin mentävä aukko. Hankin tän jo jokin aika sit, mutta käyttöön tää pääsee vasta tosiaan ekana syyslomapäivänä (eli tänään illalla!!), joten enpä oikeastaan voi sanoa, että miltä esimerkiks materiaali tuntuu iholla tmv.

HYVÄ KIRJA

Kuin oon maininnutkin, mulla ei oikeastaan oo ollut lainkaan ylimäärästä aikaa tehdä yhtään mitään kehittävää syksyllä koulun lisäksi ja kesäloman lopuilla päivittelin sitä, kuinka tää kirja on mun syksyn lukuprojektina. No, eipä ollut. Onneks on kumminkin syysloma, jollon sitä aikaa varmasti riittänee hyvän kirjan jatkamiseen!

HIUS- JA KASVONAAMIO

Mikä oliskaan parempi tapa alottaa loma, kun hoitaa hiukset ja kasvojen iho kuosiin? Tänään ajattelin illalla tunkasta mun naamavärkkiin ja hiuksiin nää mun vakkarinaamiot. Yllänäkyvää Yves Rocherin hiusnaamioo oon jo käyttänyt joitain vuosia ja tossa ajassa sitä on kulunut muutama purnukka. Toimii ainakin mulla ihan tajuttoman hyvin, joten en voi kuin suositella! Olisitteko ehkä kiinnostuneet lukeen postausta kyseisestä tuotteesta erikseen ja mitä hyötyjä itse oon siitä saanut? Myös kasvonaamiokin on yltänyt mun suosioon ja tekee kasvoista tosi freshit jokaisen hoitokerran jälkeen.

UUSI TEEMAKU KOKEILUUN

Tiistaina julkaisemassani postauksessa mainitsinkin hankkivani tänä syksynä vielä ainakin yhden teemaun testattavaksi kerta ollaan nyt vauhtiin päästy teen tiimoilta. Lähes joka arki-ilta tulee litkittyä Pukan piparminttu & lakritsiteetä, joten nyt ajattelin, että ehkä olis vuoro Clipperin mustaherukka & mustikkateelle. Vähän huijasin, kun maistoin tätä jo eilen, sillä kipeenä ollessa toi teemaku kuulostaa jotenkin tosi osuvalta ja osakseen parantavalta. Ekan kerran eilen kokeillessani petyin hieman, sillä menin tyhmänä sekottaan tilkan maitoa mukaan, joten maku muuttu tosi tunkkaseks. Toisella kertaa tajusin jättää maidon pois ja oli muuten ihan huisin hyvää teetä ainakin kipeenä olevalle. Muistutti just lämpimän marjamehun makua tietyllä tapaa, joista terkkakin mulle eilen aamulla vinkkas, et niitä marjamehuja kannattaa tosiaan litkiä tähän pöpöön ja johon harmikseni jouduin toteen, et meillä ei taida tällä hetkellä olla mitään marjamehuja, joten eiköhän tää aja ainakin melkein saman asian!? Saa nähdä toimiiko tää maku syyslomallakin vielä, mutta ainakin nyt erittäin jees.

Voisin tähän listaan lisäillä vielä kameran ja blogin, sillä niihin haluan keskittyä lomalla erityisen paljon, kun kerrankin on koko keskittymiskyky mahdollista keskittää tosiaan niihin sekä tottakai Viaplay tai Netflix. ♥ Mitä juttuja teidän syysloma tulee pitään sisällään?

2 kommenttia:

  1. Mun syysloma pitää kans sisällään Netflixin ja blogijutut, vähän täytyy myös keskittyä koulutehtäviin ja käydä töissä parina päivänä, mut muuten rentoudutaan! Ihanaa lomaa sulle <3

    https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Nää essentials- postaukset ovat kyllä ihania♥ Ikean tuoksukynttilät ovat kyllä ihan parhautta, sillä niistä se tuksu oikeesti leviää ihan kunnolla, jopa silloin kun niitä ei edes polta :D Toi onnellisuusprojekti on ollut vaikka kuinka kauan mun lukulistalla, mutta en oo saanut aikaiseksi edes käydä hommaamassa sitä mistään. Ehkäpä se on sitten mun jouluprojekti :p
    Mun ensiviikko tulee pitämään sisällään koulua, töitä, kahvia, kynttilöitä sekä blogijuttuja! Ihanaa ja rentouttavaa lomaa sulle!!♥

    VastaaPoista