keskiviikko 5. lokakuuta 2016

IN & OUT #9

Sunnuntaina kirjottelinkin, et kumpa tää viikko lähtis yhtä hyvällä asenteella käyntiin, kun viime viikko loppukin, mutta valitettavasti maanantai ei ollukaan sit niin ruusuilla tanssimista... Saatika tiistaikaan, mutta onneks näin keskiviikkoo kohden jo vähän helpotti! Josko huomenna taas olis tätä päivää paremmat vibat, toivotaan niin!


YÖVAATTEET
Kuva täältä.

Mä oon aina ollu ihan rakastunu niin kauniisiin kuin myös söpöihinkin yöpukuihin! Vietän aina kotona ollessani kaiken ajan yökkäreissä eli niihin todellakin täytyy sillon myös panostaa. Siis tiiättekö mitään parempaa, kun edessä häämöttävä syysloma ja tiedät, että saat viettää sen kokonaan pelkästään yökkäreissä ja Viaplayn parissa?! Just nyt mä en ainakaan. ♥

NILKKURIT

Mun tän syksyn ehdoton lempparijuttu, joten todellakin pääsivät mukaan tähänkin postaukseen! Korolliset nilkkurit saa aina niin iisisti yhdistettyä yhtälailla arkeen kuin juhlaankin, joten ehdottomasti kaikki tän tyyliset popot on kunnon sijotus näin syksyllä.

RUSKAN VÄRIT PUKEUTUMISESSA


autumn colors

Näistä ei todellakaan tuu siis mitään asuyhdistelmää, joten no worries! Keräsin vaan yhteen erilaisia vaatteita, joita voisin käyttää ihan mallinsa ja just nimenomaan värinsä kannalta omassa pukeutumisessa, koska näyttäshän nää pirun hyvältä erikseen yhdisteltynä kivoihin syksyisiin asuihin.


HAME & POLVISUKAT
Kuva täältä.

Mulle itelleni ei jostain syystä oikein natsaa hame ja polvisukat -yhdistelmä, mikä on jokseenkin hassua, koska eihän polvisukat kovastikaan eroa ylipolvensaappaista. Jotenkin se vaan näyttää mun silmään niin hölmöltä, jos polvisukat on yhdistettynä hameen, mekon tai shortsien kanssa.

PITKÄT HIUKSET
Kuva täältä.

Tällä hetkellä fiilikset kallistuu reilusti siihen, että pitkien hiusten hypetys on ainakin mun osalta ohi. Mulla oliskin suunnitteilla pientä muutosta tähän mun kuontaloon, kun vaan saisin varailtua aikaa hiuslääkärille ja päätettyä, että kumpi mun hiussuunnitelmista kuulostaa paremmalta... Kummin vaan, molemmat suunnitelmat pitää sisällään hiusten napsimista aika reilustikin!

MÄÄRÄ KORVAA LAADUN -AJATTELU

Tän mä oon sisäistänyt nyt aikalailla tän vuoden puolella. Ennen mä olin ihan jatkuvasti ostelemassa esimerkiks vaatteita, mutta todellisuudessa mä en oo ees ehtinyt käyttään niistäkään kaikkia, koska sieltä on noussut ne muutamat suosikit, joilla selättää asukriisit ja jotka näyttää aina hyvältä. Toisin sanoen siis, jos oot kovakin hamstraan rytkyjä ja muita turhuuksia, niin mieti tarkkaan, että tarviitko sitä oikeesti, koska määrä ei todellakaan korvaa laatua. Laatuun kannattaa panostaa ja hyvällä huollolla useimmat vaatteet (ne halvimmatkin) kestää yllättävän pitkään!

Mitä teidän in & out -listoilla pyörii just tällä hetkellä? Onko samoja/eri juttuja, kun mulla? :) Huippua iltaa sinne ruudun toiselle puolen! ♥

4 kommenttia:

  1. Ihana in&out postaus!♥ Vitsit mä tarttisin tommoset matalakorkoiset nilkkurit, sillä mulla on sitä korkoa nilkkureissa vähän liikaa :'D Mulla on hei ihan sama juttu, että nää pitkät hiukset ovat nyt vähän nounou. Aika paljon oon selaillut pinterestiä ja we♥it:iä inspiksen toivossa :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että tykkäsit! ;) ♥ Ja tommoset matalakorkoset nilkkurit on ihan huippuja, kun just on korkoo, mutta ei kumminkaan ns. liikaa, että jalat olis ihan sökönä tms. seuraavana päivänä. Tosin ne korkeemmatkin korot on ihan parhautta. ;D Mulla vähän sama, että sormet syyhyten selaillu just pinterestiä ja sieltä just bongasinkin yhden mallin, minkä haluaisin, mutta sit vaan väri on vielä vähän mietinnässä... :D

      Poista
  2. Samaistun kyllä moneen juttuun tässä postauksessa, erityisesti tähän viimeiseen!!

    https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi viimenen on kyllä ehottomasti tärkein mun mielestä! Niitä juttuja, mitä jokaisen pitäis jossain kohtaa elämäänsä tajuta. :)

      Poista