sunnuntai 2. lokakuuta 2016

SUNNUNTAIFIILISTELYÄ

Tuntuu, että viikonloppu sujahti ihan hetkessä taas ohi ja paljon juttuja, joita piti tehdä, jäi tekemättä. Mun on esimerkiks toriin pitänyt kuvata jo muutamina viikonloppuina kasa vaatteita, mutta aina se vaan jotenkin unohtuu tai sitä lykkää tietosesti viikolla eteenpäin, mutta ehkä mä nyt vihdoin ens viikonloppuna otan härkää sarvista kiinni ja teen asian eteen jotain, kun kerran saamattomuuteni sen suhteen tänne blogiinkin oon vihdoin tuonut ilmoille.


Tää viikonloppu oli noin muuten ainakin mun mielestä aika tuottelias, vaikka oikeastaan mitään en tehnyt, mitä olis pitänyt. Tuli kumminkin pari juttua päätökseen, joista toinen on vaivannut mun mieltä pitkään ja toinen taas oli hyvästit. Sain viettää aikaa kunnolla äidin ja isän kanssa sekä tottakai käytiin isoveljen ja veljen mukuloiden kanssa megazonessa, jossa en ollut aiemmin kertaakaan käynyt! Voin kyllä sanoa, että seuraava kerta tulee ja toivottavasti nopeastikin. 


Eräs työkaveri sanoi viikolla tehneensä rocky roadia, joten siitä inspiroituneena päätin itsekin kokeilla ekaa kertaa sen tekoa, kun sekin on lojunut kokeiltavien juttujen listalla pitkään! Perjantaina illalla mä sitä sit väsäilin veljentytön kanssa ja tuli kyllä hyvää. ♥ Tais muutkin perheestä tykätä siitä, kun aika nopeesti katoskin. 


Tänään taas tulin takasin Jyväskylään, kävin ostelemassa ruuat täks päivää ja ens viikolle, oon yrittänyt viettää mahdollisimman paljon aikaa poikaystävän kanssa ja valmistautua henkisesti tulevaan viikkoon sekä opetellut vaihteeks tän mun kameran saloja. Kohta suunnataan poikaystävän kanssa saunaan, ajattelin sytyttää parit kynttilät ja keittää luultavasti teetä sekä katsoa Housea, joten tähän kohtaan voisin tokasta, että mulla on just tällä hetkellä all good everything!

Nyt vaan täytyy asennoitua siihen, että maanantai ja ylipäätään uus viikko startataan myös hyvällä mielellä, kaikkihan on aina omasta asenteesta kiinni. Mites teidän viikonloppu meni? :)

4 kommenttia:

  1. Rocky road on niiin hyvää!! <3 vitsit vois muuten tästä postauksesta inspiroituneena tehdä itsekin! :P Ihana postaus! Tämmöset on tosi kivoja,sillä nää ovat niin rentoa luettavaa plus näistä tulee hyvälle mielelle :') kivaa viikon alkuu sulle! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on parasta! Mun piti tänä viikonloppuna tehdä sitä uudestaan, mutta eipä sit tullukaan tehtyä. :D Ens viikonloppuna yritys uus! Ihanaa, jos hyvä fiilis välitty sinne ruudun toisellekin puolen ja kiitos näin vähän myöhässä. ;D ♥

      Poista
  2. Megazone on kyl huippu! En oo käyny ku kerran, mut en pistäis pahitteeks uusintakertaa joskus :D Ja oon kans miettiny rocky roadin väsäämistä. En tiedä miks viimeks tein sen tummaan suklaaseen, ku en tummasta erityisemmin välitä... :D Mut ehkä valkosuklaa vois olla päivän sana ku ens kerran päätän sitä tehdä. Ja hyvää alkavaa viikkoo sulle!

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin ootan innolla ens kertaa ja varmaan jokaselle kaverille oon jo tokassut, että millos mennään... Harmi, että kukaan ei oo vielä ainakaan lämmenny sen vertaa, että oltas uudestaan vielä menty. :D Hei rocky road valkosuklaaseen saattas olla ihan huippua! Vois ite ens kerralla kokeilla maitosuklaan sijaan sitä. Ja kiitos alkavan viikon toivotteluista näin jälkikäteen! ;D

      Poista