sunnuntai 16. lokakuuta 2016

SYKSYN JA JOULUN AJAN PIENIÄ SISUSTUSHAAVEITA

Kuvat: 1 | 2 | 3 | 4

Kynttilät & erilaiset kynttiläsommitelmat - Kynttilöiden avulla saa niin iisisti tuotua mun mielestä sisustukseen eloo pimeemmillä vuodenajoilla ja ne tuo aina sen oman tunnelmansa, kun sammuttaa lamput ja kattelee sitä Netflixiä vaihteen vuoks just kynttilänvalossa. Kynttiläsommitelmiin saa aina sitä jotain ensinnäkin kaikenlaisista erilaisista kynttilöistä, joita voi yhdistellä oman maun mukaan sekä sit myös esimerkiks kollaasin ekassa kuvassa näkyvistä kävyistä, joulupalloista, kukista, kivistä... Siis sommitelmiin on mahdollisuuksia niin paljon erilaisia! Mulla itellä onkin jo idea erään sommitelman suhteen, minkä haluaisin toteuttaakin aika pian.

Syksyset & jouluiset kahvikupit - Mä rakastan kahvikuppeja! Siis meidän kaapit notkuu niistä ja musta tuntuu, että en edelleenkään saa tarpeekseni. Toisaalta näistä nykysistä kahvikupeista en oo yhtiäkään hankkinut itse, joten tänä syksynä mulla olis tavotteena hankkia ainakin yks kahvikupponen, joka on siis saatavilla vaan tän talven ajan. Myös pari joulusta kahvikuppia on harkinnassa, mutta saa nähä, että miten lompakon nyörit venyis niiden ostoon. Tosiaan näiden kahvikuppostenkin tiimoilta mulla on eräs jännä sisustusidea vireillä, kunhan tosiaan sais hankittua sen yhden kupin vielä.

Valoköynnökset - Ton kynttilöiden listauksen jälkeen tää ei varmaan ihan suurena yllärinä voi tulla, mutta tosiaan ajattelin tän syksyn aikana hankkia parit valoköynnökset tänne meidän matalaan majaan, koska yhtälailla kynttilöiden tavoin valoköynnöksetkin tuo sitä omaa tunnelmaansa sekä niitä saa yhdisteltyä niin hyvin erilaisiin huonekaluihin tai muihin sisustuselementteihin.

Joulutähti - Äiti on niin kauan, kun muistan, aina joulun alla hankkinut edes yhden joulutähden ja mäkin ajattelin nyt tänä vuonna hankkia omani! Vielä en oo ihan satavarma, että hankinko vaan sen yhden vai jopa parikin, mutta joulutähdet tois kynttiläsommitelman tavoin eloa kotiin ja mulle itelleni tulis henkilökohtasesti kotosempi fiilis, kun just on tottunu siihen, että äitikin moisia osteli mun asuessa vielä vanhempien kanssa. Täytyy varmaan tosin äitiltä kysästä parit hoitovinkit, sillä mähän tunnetustikaan en oo mikään viherpeukalo... Poikaystävä joskus erehty ostaan mulle ruusuja ja mä tapoin ne alta aika yksikön, koska en muistanu kastella niitä ensimmäisen kastelukerran jälkeen.

Kuten huomata saattaa meikkiksellä on alkanu ajatukset harhaileen joulussa. Mulla on jo tällä hetkellä niin joulufiilis, kun vaan olla voi ja ootan innolla, että pääsen puuhasteleen kaikkien joulujuttujen parissa! Onko ruudun sillä puolen muita joulufiilistelijöitä? Mitä mieltä olitte näistä sisustushaaveista ja haluaisitteko postausta mainitsemistani vireillä olevista pienistä sisustusjutuista? ♥

4 kommenttia:

  1. Siis ai herranjumala mä oon myös ihan fiiliksissä joulusta ♥♥ Mä hipelöin kaupassa jo joulukoristeita ja haaveilin koko kämpän vuoraamisesta joulujuttuihin! Poikaystävälle en oo vielä rohjennut ehdottaa joulukoristeiden hankkimista :'DD Tänään googlettelin joulukalentereita, sillä tänä vuonna olisi kiva hankkia joku erikoisempi, vaikka se suklaakalenteri on kyllä klassikko♥ Joo ehdottomasti sisustuspostauksia, ne ovat ihan parhaita! <3

    anskisss.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Ihania juttuja!! Mä en ihan vielä noin paljon oo joulua alkanut fiilistellä, mutta tää postaus sai kyllä ajatukset jo siihen joulun tunnelmaan ♥

    https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Voin samaistua täysin kaikkiin kohtiin, etenkin valoköynnökset sekä kynttilät on aivan ihania <3 Niistä tulee nimenomaan sitä tunnelmaa tosi kivasti!

    http://j-doitforyourself.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Tee ihmeessä postausta sisustusjutuista! :)

    VastaaPoista