sunnuntai 23. lokakuuta 2016

SYYSLOMALLA MÄ...

Tää viikko tuntuu menneen liian nopeesti ohi, sillä olisin ihan iisisti voinu lomailla vielä toisenkin viikon tähän putkeen, mutta on se kiva palailla takas arkeenkin! Vikan lomapäivän kunniaks voiskin vielä vähän fiilistellä kulunutta lomaa...


Lomalla mä valvoin ihan liian myöhään sekottaen mun koko unirytmin, yökyläilin pitkästä aikaa jossain muuallakin kuin äidin ja isän luona, vaikka sielläkin tosin olin nyt loman viimeset päivät. Läträsin kerralla liikaa kookosöljyä mun päänahkaan (not so nice), join aamupalaks pelkkää kahvia monenakin aamuna aamupalavermeiden unohduttua kauppaan, vedin syömiset ihan överiks vanukkailla sun muilla, yritin ottaa rennosti sekä jätin tavaroiden pakkailun viime tippaan äidin ja isän luo lähtiessä.


Mä myös näin ystäviä ja tein jopa yhden uuden tuttavuudenkin, kävin ideaparkissa ja ostin sellasen päähierontavispiläsysteemin (onks sille olemassa joku oikeekin nimitys?), josta mun veljenmuksut innostukin ihan älyttömästi ja lauantai-ilta meni sen kanssa ihmetellessä ja leikkiessä, sain äidiltä ja isiltä parit Alvar Aallon maljat, joita oon jo jonkin aikaa himoinnut, mutta en vaan koskaan oo omia raaskinut ostaa. Fiilistelin myös tuoksukynttilöiden valaistussa huoneessani kotikotona sekä kävin leffassa parhaan ystävän kanssa katsomassa Bridget Jones's baby, joka oli muuten pirun hyvä!


Oon myös odottanut pääsykoekirjaa, joka ei oo tähänkään päivään mennessä saapunut perille ja ikävöinyt niitä terveellisempiä ruokatottumuksia, koska kroppa sanoo tätä menoo ittensä irti. Nukuin pitkään ja musta tuntuu, että lomapäivistä ei ehtiny tarpeeks nauttiin sen takia. Unohdin tsekkailla taas kerran sähköpostia sen toivossa, että joku olis kiinnostunut ostaan ne parit rytkyt, mitä mulla netissä myynnissä on (tässä syy, miks pistän ne aina uudestaan myyntiin, kun aina unohdan sen, et tosiaan pitäs tsekkailla sitä sähköpostia niiden ostajien varalta...) ja tottakai oon loman aikana suunnitellut jo joulujuttuja.

Onko teillä ollut jo syysloma vai onko moista ees tiedossakaan? Mitä sä puuhailit/aiot puuhailla lomalla? Meikkis jatkaa tästä koulujuttujen pariin, joten ihan huippua sunnuntaita just sulle! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti