maanantai 14. marraskuuta 2016

2 TÄYDELLISTÄ PIKKUJOULUASUA #2

Mä jo lokakuussa innostuin jakaan omaa silmää miellyttäviä pikkujouluasuja (postaukseen tästä) polyvoressa väsättyjen kollaasien muodossa, joten taas olis tiedossa parit asukollaasit. Tällä kertaa yritin valita semmosia asuja, jotka ei ois ehkä niin synkkiä eikä ees loppujen lopuks kovin joulusiakaan, koska no... Rajat on tehty rikottaviks, mutta ainakin näillä yhdistelmillä erottuis vielä ihan edukseenkin kaikkien tonttutyttöjen lomasta.

christmas 4


Heti vasemmassa yläkulmassa komeilevat kengät on pistäny mun pääkopan ristiriitasella fiiliksellään ihan sekasin, koska siis rehellisesti sanottuna noi on muovisella ja halvalla olemuksellaan ihan hirveet, mutta jotenkin tohon asuun ne vaan natsaa. Ja kuin kivalta näyttäis tommonen rento bleiseri yhdistettynä auki tän asun kanssa. Vähän erilaista, mutta kyllä mä mieluusti tämänkin asun ylleni vetäisin! Ehkä vaan sit erikseen asun osat ei toimis, sillä noi kengät olis mun mielestä tosi vaikee yhdistää mihinkään muuhun saatika sit toi laukkukin. Osakseen myös toi mekko on semmonen, et se natsaa just aikalailla vaan metallisten sävyjen ja matskujen kaa.

christmas 5

Tosiaan, mähän alussa sanoin, että nyt irtaudutaan vähän niistä joulun väreistä ja niin tosiaan tehtiin. Tässä asussa halusin rikkoo rajoja yhdistämällä niin pehmeitä kuin koviakin materiaaleja eli pitsiä sekä tekoturkistakkia nahan kanssa. Toi hempee keltanen väri tosin tuo tohon asuun onneks lisää pehmeyttä sekä myös kontrastia, koska niin matskujen kuin värien tiimoilta kahta eri ääripäätä yhdistettynä.

Mitä mieltä olitte näistä asuista? Kumpi oli sun ehdoton lemppari vai oliko kumpikaan? Ihanaa viikon alkua kaikille! ♥ Mä ite oon vielä tän päivän äidin ja isän luona, sillä mulla oli aamusella autokoulujuttuja, mutta tänään ois kumminkin suuntana Jyväskylä hitusen myöhemmin. :)

11 kommenttia:

  1. Toi toka asu on ihan unelma! Mistä tuo hame on?

    https://sinisophie.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Oi vitsi miten kauniita asuja! <3

    adaemmimaaria.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Tosi hienoja asuja! Toka iski ehkä enemmän!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain kyllä yllättävän kivat asut koottua, vaikka ei kovin joulusia sit ollutkaan! Toi toinen oli myös mun oma henkilökohtanen lemppari näistä kahdesta, koska musta pukeutumisessa on vaan jotain niin parasta. :D

      Poista
  4. Kivat asut, ei vaan ihan mun tyyliin sopisi, mutta toinen asu on täydellinen kyllä mun yhden kaverin tyyliin! .o

    ♡ Helena
    Hundred Moments of Happiness

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi, että näistä kumpikaan ei natsannut sun tyyliin, mutta kiva kumminkin kuulla, että silti tykkäsit! :)

      Poista
  5. Aivan ihania asuja olet koonnut! Meinasin ensin sanoa, että ensimmäinen on ehkä enemmän omani tyylinen, mutta hetken näitä vertailtua en enää tiedä kumpaan kallistuisin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ensimmäinen on jotenkin ihanan erilainen, mutta tuo on kyllä vaikee päätös! Jos vaan olis joskus mahdollisuus saada kumpainenkin asu, niin olis huippua. ;)

      Poista