sunnuntai 6. marraskuuta 2016

3 JUTTUA MARRASKUUN OSTOSLISTALLA

Talvi, kylmemmät pakkassäät ja joulu lähenee kovaa vauhtia enkä ite malttais odottaa yhtään kauempaa sitä, että on taas rutkasti aikaa panostaa siihen kuvailuun juurikin tossa tän hetken lumisessa talven ihmemaassa. ♥ Nyt kumminkin yritän vielä panostaa siihen, että tulisin kärsiin tästä kylmyydestä mahdollisimman vähäsen ja tässä onkin muutamat jutut kollaasin muodossa, jotka olis tarkotus hankkia näin marraskuun aikana!

MARRASKUU



Pipo - Mulla ei oo moniin vuosiin ollut enää pipoa eikä mulle todellisuudessa moinen edes sovikaan. Tänä vuonna aattelin, että ehkä kumminkin oma terveys, mukavuus ja lämpimänä pysyminen menee kaiken edelle, joten nyt heti marraskuun alun kunniaks lähinkin kierteleen ja testaileen kauppojen pipovalikoimia. Aattelin, että tommonen tupsullinen pipo saattas sopia mun päähäni parhaiten ja sellanen sieltä sit lähtikin mukaan.

Nahkahanskat - Mähän tosiaan unohdin mun nahkahanskat viime keväänä kouluun eikä niitä sit enää löytynytkään sieltä mistään, kun hetken ajan päästä lähin niitä etsiin, joten tosiaan uudet nahkahanskat tai edes jotkut lämpimät hanskat olis nyt etsinnässä. Niiden ei ees tarvii olla mitenkään erikoiset, kunhan pitää näpit lämpiminä ja on kauniit kaikessa yksinkertaisuudessaan.

Arkinen neule/neulemekko - Tää nyt ei ehkä niinkään oo mikään must, mutta jos löydän jonkun kauniin neuleen tai neulemekon, niin en pistä pahitteeks, jos moisen ostan samaan syssyyn. Viime vuonna kumminkin neuleita tuli hamstrattua, mutta neulemekkoja mulla taitaa kaiken kaikkiaan olla pari, joista toinen on aika ohut ja toinen taas kovan käytön takia nukkaantunut ja ohentunut.

Onko teillä jo talveks pipot, hanskat ja huivit hankittuna? Musta tuntuu, että tää talvi tuli aika rytinällä, joten oon tosi monilta kuullu, että ei oikein oo ehtinyt valmisteleenkaan itteensä etukäteen. Käy muuten näin sunnuntain kunniaks kurkkaamassa mun viime sunnuntaina julkasema sunnuntaivinkkipostaus, johon pääset tästä! Huippua sunnuntaita! ♥

4 kommenttia:

  1. Kyllä pipo kannattaa olla :). Joo tuli kyllä talvi aika yllättäen! Mulla on muuten onneksi kaikkea, mutta uusi talvitakki olisi hankintalistalla. Kyllä vanhakin menee, mutta se on ollut jo kaksi talvea ja jäänyt isoksi :D. Olisi kiva löytää semmoinen hennon vaaleanpunainen, sopisi mun uusiin talvikenkiin!

    http://turkoosivadelma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Noi kaikki löytyvät myös mun ostoslistalta! :D oon koko syksyn haaveillut harmaasta neuleesta/neulemekosta tai vaikkapa molemmista! <3 Täydellistä yksilöä vaan ei oo tullut vastaan :/

    http://anskisss.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Mullakin olis pipo ja neuleet ostoslistalla. Oon ollut vähän samantyyppinen etten oo pipoa käyttänyt ja kyllä on tullut vähän kylmä... :D Ja no, neuleita ei voi koskaan olla liikaa!

    adaemmimaaria.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Ihania! Mäkin kadotin kerran nahkahanskani kun ne oli ekaa kertaa käytössä, kuinka turhauttavaa.. Onneks on jo parit uudet tilalla! Tommosen tupsupipon mäkin tarttisin, ja miksei pari villapaitaakin.

    VastaaPoista