keskiviikko 23. marraskuuta 2016

5 x IHANA ARKI

Synkän, mutta silti ilosen keskiviikon keskeltä paneudutaan taas hetkeks niihin arjen ihaniin juttuihin. Voisin kutsua tätä tän kuun suosikit -postaukseksi, sillä mun kuukauden suosikkijutut ei oikeastaan ees oo ollut mitään materiaan liittyvää tässä kuussa.

KUMPPARIT


Lumien sulaessa on kumppareille ollut tarvetta lähes joka päivä ja nää onkin pitäny mun jalat kuivina päivistä toiseen ensin loskakeleillä ja nyt pelkillä sadekeleillä. Voin kävellä rauhassa lätäköiden läpi eikä tarvii pelätä, että kengät menee pilalle. ♥ Kuvassa komeilevat kumpparit on aiemminkin näkynyt blogin puolella ja tää kuva on napsastu jo syksyllä, mutta kyllä mullakin siis selkeesti aivot pelaa joskus kaikkia ostoksia tehdessä, sillä mitkään kengät ei vois just nyt olla paremmat näille säille ja jokasena vuodenaikana kumppareille kumminkin on tarvetta!

SALILLA KÄYMINEN


Marraskuun puolen välin tienoilla kirjottelin tässä postauksessa siitä, kuinka taas alotan käymään salilla samaan tapaan, miten keväälläkin ja niinhän mä alotinkin. Ihan huippua, kun on taas saanu siitäkin osan arjen rutiinia eikä arki edes tunnu miltään ilman salilla käyntiä. Kolmisen viikkoo ollaankin jo käyty noin kolmisen kertaa viikossa salilla riippuen koulupäivistä ja pohdinkin, että olisko teillä jossain kohtaa mielenkiintoo saada jonkin sortin treenipäiväkirjaa blogin puolelle joltain viikolta? En kumminkaan pidä itseeni lähellekään minään fitnessharrastajana tai muunakaan vastaavana, mutta ajattelin, että olisi varmaan ihan kiva tuoda julki semmosta peruskunnosta huolehtimistakin kaiken fitnesshypetyksen keskelle.

VIAPLAY


Viaplaysta on noussut ehdottomasti kaks lempparisarjaa, joista ensimmäinen on Svartsjön. Svartsjön on yllärinä taas trillerisarja kohteenaan nuorisoporukka ja suljettuna ollut hiihtokeskus. Sarja on tosi uusi, joten hirveesti en halua siitä spoilata näin blogin puolelle, mutta täältä voit lukea sarjasta lisää. The Walking Dead onkin jo pyörinyt pitkään, mutta vasta nyt oon uskaltautunut alottaan sarjan katsomisen, vaikka alun alkujaan oon tiennyt, että kyseinen sarja on mulle mieluinen. Kaikki tietää millasesta sarjasta on kyse; zombiepidemiasta kärsivä Amerikka ja joukko siitä "selviytyneitä" ihmisiä.

PÄÄSYKOKEISIIN LUKEMINEN


Ensimmäinen pääsykoekirja otti vihdoin saapuakseen ja jo pelkästään siitä hypin täydestä ilosta. Oon myös saanut jo jonkin verran lueskeltuakin ja mikä mun mielestä on ihan huippua, on muun muassa se, että lukeminen tuntuu mielekkäältä ja aiheet kiinnostavalta, joten toivon, että myös sillä linjalla jatkunee vastasuudessakin. Tähän mennessä tuntuu siltä, että oon menossa oikeeseen suuntaan mun valintojen suhteen.

Mitä arkisia juttuja teillä on ollut näin marraskuussa, joista nautitte täysin rinnoin?

6 kommenttia:

  1. Ihania juttuja! <3 Ihan vitsin tyylikkäät kumpparit! Mäkin oon aktiivistunut nyt salilla kävijänä ja liikunnassa ylipäätäänkin, kun aloitin kuntonyrkkeilyn. Treenipäiväkirja kiinnostaa, sillä siitä vois itseenkin imeä jotain motivaatiota ja ehkä vinkkejäkin! Ja oijoi tsemppiä pääsykokeisiin lukuun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei noi mun kumpparit silti voita niitä semmosia värikkäitä Hai-saappaita. ;) ♥ Kuntonyrkkeily on ihan huippua! Mä itekin harrastin sitä parisen vuotta sitten ja tekis kyllä mieli alottaa uudestaan, jos jonkun kaverin sais mukaan. Täytyy alkaa suunnitteleen tota treenipäiväkirjan tekoo, koska se ehkä itellekin tois jollain tasolla motivaatioo treeneihin ja osais ehkä paremmin kattoo ulkopuolisen silmin, että mitä parantaa omissa treenijutuissa jne. ;p Ja kiitos tsempeistä! ♥

      Poista
  2. Eikä, ihan huippupostaus! Salilla käyminen ja treenaaminen ylipäänsä on kyllä aivan ihanaa puuhaa. :-) Tsempit pääsykokeisiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huippua, että tykkäsit tästä postauksesta! Aattelin meinaa, että välillä kiva heittää vähän erilaista settiä tänne suosikkien muodossa, kun aina vaan pelkkää materiaa. :) Ne on ihan parasta! Tuo arkeen sitä jotain koulun/töiden oheen eikä tunnu kaikki niin puuduttavalta. Kiitos hurjasti tsempeistä! ♥

      Poista
  3. Treenipäiväkirja kuulostaa hyvältä, niitä on kiva lukea!

    Mun marraskuu on mennyt aikalailla samoissa merkeissä; tenttiin lukemista, töitä, mutta ennen kaikkea salitreenejä. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy pistää korvan taakse siis! ;)

      Tommoset arkiset jutut on aina niitä parhaimpia. ♥

      Poista