perjantai 11. marraskuuta 2016

IN & OUT #10

Nyt kuukauden In & Out -postauksen pariin ja oli kyllä taas ihan huippua pohtia näitä juttuja tähän. Muistutan vielä, että nää on tosiaan ainoastaan mun mielipiteitä ja haluan todellakin kuulla kommenttiboksissa, että ootko samaa/eri mieltä mun kanssa tän kertasista valinnoista, joten ehottomasti mielipiteitä kehiin!

SAMETTIPAIDAT


Alussa mä en tosiaankaan lämmennyt sametille vaatteissa, mutta siis nyt en vaan tiedä mitään ihanempaa... Ja mun onneks kaikki kaupat pursuaa nyt samettirytkyjä! Mitä omaan vaatekaappiin tulee, niin ollaan siirrytty jo ainakin yläosien tiimoilta samettiin, mutta haluaisin myös esimerkiks mekon, housut, hameen ja lista vaan vois jatkua, jotka olis samettia, mutta niiden metsästys saa jatkua vielä.


TUPSUPIPOT


Niin söpöjä! Tupsupipot on ihania, kun niitä saa yhdisteltyä aikalailla millasiin asuihin vaan. Ja tottakai tärkeintä, että ne ainakin useimmiten pitää korvat ja pääkopan lämpimänä. ♥ Katukuvassa ei oikeastaan tuu ees muunlaisia pipoja vastaan, mitä nyt oon kiinnittäny huomioo ja en yhtään ihmettele, sillä voisin vaan hamstrata kasan tupsupipoja itellenikin... 



CHOKERIT

Kuva täältä.

Mä oon yrittäny lämmetä chokereille, koska kaikki muutkin, mutta se ei vaan onnistu. Siis taas toisaalta ajatellen nää on niin siistejä ja kivannäkösiä, mutta mulle tulee ehkä tosiaan liikaa näistä ne päiväkotivibat. Saa nähdä, että oonko mä vielä joku päivä eri mieltä näistä.

TALVEEN VARAUTUMATTOMUUS

Kuva täältä.

Mä rakastan kaikkee talvessa; lunta, jokseenkin myös niitä pimeneviä iltoja, joulua, jopa niitä paukkupakkasiakin välillä sekä kaikkee, mitä talvella voikaan duunailla. Tää talvi nyt tosin tuli jotenkin niin puskista eikä oikeastaan ees ehtiny kunnolla valmistautuun, kun kirjaimellisesti lumi ja pakkanen tuntu tulleen yhdessä yössä... Nyt saa vaan toivoo, että noi lumet ei lähde sulaan heti, kun on nyt päässy vähän paremmin talvifiiliksiin ja ehkä jopa vähän paremmalla varustuksellakin aletaan oleen vihdoin.

Nyt pakko painua peseen meikit ja pehkuihin, koska oon jo päivästä asti meinannu vetästä tirsat, kun väsymys on ihan liian suuri, mutta mitäs mieltä olitte? Samaa vai eri mieltä? Ja pitäskö mun jatkaa tätä sarjaa vielä ens vuoden puolella vai onko saatu jo tarpeeks tänä vuonna? Kauniita unosia pupuset! ♥

10 kommenttia:

  1. Tykkään ihan sikana näistä In&Out -postauksista, en oo vaan saanu itse aikaseksi toteuttaa. :-D Mutta ihanaa, jos jatkat näitä vielä! <3

    adaemmimaaria.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti kannattaa toteuttaa! Näitä on niin hauska aina pohtia ja pysyy samalla perillä jutuista, mitkä on tällä hetkellä valtavirran mukaan in. :) Ja todellakin jatkan! ♥

      Poista
  2. Joo täältäkin peukku ylöspäin näille In&Out-jutuille! Tällä kertaa olin sun kaa samaa mieltä tosta talvijutusta ja tupsupipoista mut sametille en oo kyllä ainakaan toistaiseksi lämmennyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan huippua, että näitä on tykätty lukea, joten täytynee siis ideoida ens vuoden puolellekin näitä postauksia! :) Sametti kyllä jakaa mielipiteitä suuntaan, jos toiseenkin.

      Poista
  3. Tykkään lukea näitä In&out -postauksia! :) Näistä sametti vaatteissa ei iske sitten yhtään, koska siitä tulee ihan ala-aste mieleen. :D Mut tupsupipot on kyllä ihania. :)

    Jenni's lullaby

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ekan kerran, kun lueskelin tän kommentin, niin pakko sanoa, että mullekin tuli heti mieleen just päiväkoti- ja ala-asteajat noista mun samettipaidoista jonkin aikaa. :D Tupsupipot on niin sulosia. ♥

      Poista
  4. Tupsu pipot on kyllä niin kivoja!

    https://harrietgripenberg.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä tekis niin mieli vaan hamstrata laatikot pullolleen! ♥

      Poista
  5. Näitä on aina mielenkiintosta lukea! Samettivaatteita en oo itse vielä tullut hankkineeksi, mutta chokereihin oon ihan rakastunut! :D<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen ehottomasti samettivaatteita! Niihin jää koukkuun. ;D Mä ootan innolla sitä hetkeä, kun joku semmonen niin oman näkönen choker ilmestyy silmien eteen ja se on menoo munkin osalta niiden suhteen!

      Poista