sunnuntai 13. marraskuuta 2016

KUULUMISIA JA TAVOTTEITA MARRASKUULLE

Vikat viikot työharkkaa oli tosi raskaita, vaikka niinkään ite siellä harkkapaikassa ei meininki tai päivät tuntuneet raskailta, vaan just, kun mun arkipäivien vähäkin vapaa-aika oli ängettynä täyteen koulujuttuja... Tiiän, mitäpä jätin taas ihan viime tippaan tän. Mulla ei toisaalta oo siis sen kummemmin muita kuulumisia jaettavana, kun meikkis tosiaan sai taputeltua nyt tän harkan loppuun, joten sen tiimoilta ihan huippu fiilis, että ollaan taas lähempänä valmistumista! Ja arvatkaa vaan mitä odotinkaan eniten takas koulun penkille paluussa... Kouluruokaa! Parasta on, kun ei tarvii pohtia päätään puhki, että mitä ruokaa rahtaat evääks. ♥


Mulle siis tää marraskuu ja työssäopin päättyminen tuo taas rutkasti uusia vanhoja juttuja elämään ja tietyllä tapaa myös sitä kautta toivottavasti enemmän sisältöä arkeenkin. Sen takia aattelinkin, että tälle kuulle saa erittäin hyvin asetettua kivoja tavotteita ja blogiin rustaamallahan mulla ei oo muuta vaihtoehtoa, kun toteuttaa ne, sillä kumminkin about 70 tyyppiä tulee lukeen tän postauksen ja oishan se nyt noloo jättää julkiset suunnitelmat puolitiehen.


Voi hyvin!

Tämä todellakin ihan ykkösjuttuna! Oon ollut kauheen stressaantunu jatkuvasti syystä tai toisesta, joten nyt olis aika yrittää hellittää stressinkin suhteen sekä keskittyä siihen hyvään fiilikseen, mitä esimerkiks joulu on jo jokseenkin tuonut ainakin mulle. Marraskuussa on varmasti tiedossa glögi-iltamia erään ystävän kanssa ja myös muita treffejä kavereiden kanssa, joten niistäkin kaikki ilo irti ilman huolen häivää. ♥ Koulupäivät mulla on aika lyhyitä, joten taas on aikaa kuntosalillekin. Oon koko syksyn ajan oottanut tätä hetkeä, että millon voin taas sanoa pääseväni salille ja nyt vihdoin. Tottakai sit myös se, että syö omien fiilisten mukaan, koska mulla oli lokakuu aika mättökuukausi ja sen huomas olossakin. Ei ollu ehkä mikään paras fiilis.


Pääsykokeisiin luku

Mähän oon vihdoin tänä syksynä saanut selville sen, mitä mä haluan lähtee opiskeleen! Oikeesti kuinka huippua, koska oon poukkoillu vaihtoehto C:stä, D:stä ja B:stä vaihtoehto E:hen ja nyt joku tuntuu kerrankin niin oikeelta, että sen eteen oon myös valmis työskentelemään. On myös huippua, että oon saanu mulle rakkailta ihmisiltä täydet tuet tän koulupaikan tavottelun suhteen jo nyt sekä kunnon tsempit ja avut, vaikka en vielä ensi keväänä haekaan, kun vaan kokemuksen tiimoilta!


Panosta ja keskity nykyiseen kouluun sekä valmistumiseen

Huomaan mun ajatusten harhailevan vähän liiankin usein vaan tulevaisuudessa, vaikka tosiaan haluan taputella tän nykysenkin tutkinnon täydellisesti pakettiin. Eli siis kunnon panostukset ja keskittymiset, niin voi keväällä keskittää sen energian muihin juttuihin! :)


Blogi

Blogin suhteen mulla on taas paljon enemmän aikaa ja esimerkiks ens kuulle on jo joulukalenteria tekeillä. Mun olis myös tarkotuksena keskittyä taas vähän enemmän blogin ulkoasun parantamiseen sun muuhun tommoseen, mihin syksyllä ei valitettavasti aikaa ollut lainkaan blogin tiimoilta.

Tästä motivoituneena taas uuteen viikkoon! Onko teillä jotain tavotteita nyt vuoden lopulle?

1 kommentti:

  1. Ompas kiva postausidea tää :-) Täytyy harkita jos itsekkin toteuttaisi tän tyylisen!

    http://hennaino.blogspot.fi/

    VastaaPoista