tiistai 29. marraskuuta 2016

PUHELINRÄPSYT LOKA- & MARRASKUULTA

Vanhaan tuttuun tapaan tässä on siis snäppiräpsyjä, mutta oon kumminkin aikalailla vaihtanu omien päivittelyjen tiimoilta Instagramin storyyn, mikskä sitä nyt kutsutaankaan, mutta en oikeastaan sitäkään oo päivitelly hetkeen. Instasta ja snäpistä sä mut kumminkin voit löytää nimimerkillä hellevimediheli.


1. Lokakuu startattiin mun isoveljen ja veljen muksujen kaa megazonella enkä tota aiemmin ollut siellä käyny, joten oli ihan huippua ja ootan innolla, että millos seuraavan kerran. | 2. Vaikka nytkin ainakin täällä Jyväskylässä saa nauttia lumen kaunistamasta maisemasta, niin pakko myöntää, että mua hieman harmittaa se, että en saanut ikuistettua niin paljoa yhtä kauniita ruskan värittämiä maisemia, mitä muun muassa tästäkin kuvasta mielestäni löytyy. ♥ | 3. Tää olikin ihana ylläri ja uudesta sohvasta postausta löydät klikkaamalla tästä! | 4. Henkka on koukuttanu mut pepsi maxiin...


5. Yks lokakuinen sunnuntai poljin päälle 4 km suuntaansa kaverin luo, jollon pidettiin aivan ihana teeiltama juoruten kaikesta maan ja taivaan väliltä. ♥ |  6. Tykkäsin noista kovasti ja näkykin jo mun lokakuun suosikeissa! | 7. Syysloma me tosiaan alotettiin tyttöjen illalla katsoen leffaa ja fiilistellen meidän lempparimusaa! ♥ En olis syyslomalle voinut parempaa alkua toivookaan! | 8. En oo tän jälkeen tainnutkaan tilailla pitsaa ja kyl vaan tekis mieli....... Ehkä ens viikolla?


9. Niin hassua, että kuvan tekstin mukaisestikin noi verhot näytti niin hassuilta meidän olkkarin ikkunassa alkuunsa, mutta nyt en vois kuvitella niihin muita verhoja ja sain jopa noista parit kehutkin! Eli ollaan taas yhtä askelta lähempänä valmista kämppää... ♥ | 10. Mulla oli lokakuussa joku vaihe, et aina kaupasta lähtiessä mä aloin syömään millon mitäkin, mitä olinkaan ostanut ja siis varmaan lähikaupan myyjätkin noteeras tän... | 11. Hyppäys instastoryn puolelle! Mentiin mun parhaan ystävän kanssa katsoon tollon Bridget Jones's baby ja vedettiin ihan hitokseen karsua, oli muuten hyviä. ♥ | 12. Tää on itseasiassa tämmönen meiän perheen yhteinen vitsi, koska iskä saa välillä aikamoista rallia ajella mun ja sisarusten takia. Viime perjantaina päästiin mun poikaystävän kanssa iskän kenkiin näissä autoilujutuissa ja oli kyllä aika hurjaa, meinaa päästiin rauhottuun vasta joskus seiskan jälkeen illalla, kun kumminkin aikalailla koko päivä oli mennyt autoillessa! Tokasinkin iskälle illalla, et onks sulla joka päivä tämmöstä... :D


13. Syysloman vikalta päivältä kuvaa ja kyllä tuntuu edelleen, että kynttilät ja fiilistely menee kaiken edelle edelleenkin... Hupsista. | 14. Oon tähän mennessä hotkinu jo hitokseen persimoneita, koska en vaan tiedä mitään parempaa! Ja nyt täytyy ottaa kaikki ilo irti, kun kerran niitä on tarjolla. ;) | 15. Tais olla eka lumipeite, joka tänne laskeutu! | 16. Pikkujoulukauden starttaamisen ja yhen rankan elämänvaiheen loppuun taputtelun juhlistamista skumpalla ja hyvällä seuralla. ♥


17. Mä taas onnistuin! Ton peilin alla oli meinaa repun remmi ja enhän mä sitä huomannut, vaan repäsin sen repun kiireessä pikasesti kätösiini ja näin vaan hidastettuna, kun toi peili pamahti peilipuoli eellä lattialle. Luojan kiitos peilit on yleensä liimattu taustaan kiinni, että koko peili ei sirpaloidu lattialle, mutta pistää edelleenkin hitusen ärsyttään. 7 vuotta epäonnea kerättynä! | 18. Maistoin brotskupekonia toista kertaa ja kyl vaan tää on niin mun juttu verrattuna normipekoniin! Ei oo niin ällöttävän suolasta, mikä on aikalailla suurin syy, miks saan lähinnä yökkäysrefleksin, jos joku mainitseekin pekonista. | 19. Pitkästä aikaa suunnattiin mun Porin vahvistuksen kanssa mäkkiin ja ylipäätään Tampereelle! ♥ | 20. Oon nyt viettäny ihan hurjasti enemmän aikaa mun sisarusten lasten kanssa sekä ylipäätään perheen kanssa ja joka kerta ymmärrän entistäkin paremmin sen, kuinka huikeita ihmisiä oon haalinu mun ympärille. Tai no tässä tapauksessa perheen olleen kyseessä; kuinka huikeita ihmisiä mä oon saanu mun ympärille.


21. Pitkästä aikaa näin coffarin merkeissä yhtä ihanaa ystävää. ♥ Kyl sen vaan huomaa, että vaikka ei ehtiskään jatkuvasti näkeen ja oleen yhteyksissä, niin todelliset ystävät ne vaan pysyy! | 22. Sain tosiaan vihdoin sen ekan pääsykoekirjankin muutaman mutkan kautta, mutta oon onnellinen, että sain sen. ♥ En oo pitkään aikaan ollu oikeastaan mistään ostetusta jutusta näin ilonen! | 23. Hahah en oikeastaan ees tiiä, että miks tää kuva piti vielä tunkasta tähän postaukseen... Toisaalta tää kuvaa hyvin mun viime viikkoja, joten ehkä siinä syy?

Millanen marraskuu teillä on takana? Ootatteko innolla joulukuun starttaamista? ♥

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Nää tällaset kollaasipostaukset on kyl parhautta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on kyllä ihania katsauksia arkeen! ;)

      Poista