lauantai 19. marraskuuta 2016

SPORTY WANTIES

Viime viikolla mä kerroinkin siitä, että marraskuun tavotteisiin sisältyy taas paaaljon saleilua, kun aikataulutkin kerran antaa myöten ja kyllä taas on juostu parin viikon sisään salilla vanhaan tuttuun tapaan. Tätä mä kaipasinkin! Tälläkin hetkellä mun koko kroppa ja lihakset huutaa hoosiannaa, mutta onneks on koko viikonloppu varattu pelkkää lepoo varten, joten no worries. Innostus kumminkaan ei oo laantunu mihinkään lepopäivistä huolimatta, joten nyt pitkästä aikaa jaan niitä urheilurytkyjä, joille olis tarvetta (tai ihan muuten vaan halua...).

gym

Saanen taas sanoa, että ihan vahingossa koko kollaasi täytty Niken rytkyistä, vaikka luultavasti ite joudun suuntaan näiden tiimoilta ajallaan ihan vaan H&M:n urheiluosastolle. Hups.

Urheilutoppi - Mä ihastuin tähän kollaasissa näkyvään Niken urheilutoppiin nähdessäni sen joitain aikoja sitten Rosanna Kuljun päällä ja taisin myös nähdä tän tässä syksyn mittaan Intersportissa alessa, mutta enhän mä sit koskaan toppia kumminkaan kotiuttanut ja voin sanoo, että harmittaa ihan pirusti. Maksaa maltaita ainakin mun lompakolle, mutta on niin kivan näkönen ja rento sekä oon vähän sitä mieltä, että kivoja urheilurytkyjä ei voi koskaan olla liikaa!

Treenikassi - Piti jo alkusyksystä hommata treenikassi ihan kouluakin varten, mutta sit se vaan jotenkin jäi. Nyt on taas tullut kova tarve hankkia iso treenikassi, kun tosiaan on koulua ja viikosta muutama päivä menee siihen, et sieltä suuntaa suoraan salille, joten olis erittäin suotavaa, että sais mahdutettua välipalat, vaihtovaatteet, vesipullon, pyyhkeen ja salikengät sekä vielä kaiken lisäks tarvittavat koulujutut yhteen kassiin mukaan.

Niken kollarit - Haluaisin just noi kollaasissa näkyvät löysän kireet (?) Niken sweatpantsit, sillä noi vois näin talvella heittää esimerkiks treenitrikoiden päälle kouluun ja ulos tai sit käyttää just kans pelkästään salilla. Myös kotihousuina noi palvelis paremmin, kun hyvin!

Huppari - Mä en omista vieläkään yhtäkään hupparia, vaikka ne olis ihan täydellinen vaatekappale saleilua ajatellen. Vois vetästä salipäivinä kouluun päälle ja ei haittaa, vaikka ei kävis salilla heti suihkussa, vaan vois vetää ton ilman huonoo omatuntoo kotimatkallekin päälle.

Niken urheilurintsikat - Kollaasissa näkyvät samaiset urheilurintsikat löytyy multa jo tummansinisenä ja niistä on muodostunu mun ihan lempparit, joten todellakin haluaisin samat urheilurintsikat myös valkosena. Urheilurintsikoissa uskon pätevän saman, kun urheilupaidoissa ja -trikoissa; niitä ei koskaan voi olla liikaa ja mä viihdyn urheilurintsikoissa välillä ihan höllipäivinäkin, jos ei jaksa laittautua kouluun jne. ♥

Onko teillä tällä hetkellä jotain mieluisia urheiluvaatteita mielen päällä? Olis myös hauska kuulla, että mitä urheilua just sä harrastat ja kuinka kauan oot harrastanut?

4 kommenttia:

  1. Mulla on kans noi Niken kollarit olleet jo jonkin aikaa toivelistoilla, mutta en oo vaan saanu aikaseks hommattua! :D

    Ja kun kyselit noista urheiluista, niin täällä on myös melkoinen urheiluhirmu. Liikuntamuodoista parhaiten uppoaa salitreenit ja lenkkeily, ihan parasta! Liikuntaa tulee harrastettua noin neljästä kuuteen kertaa viikossa, ihan fiiliksen mukaan. :-)

    adaemmimaaria.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja ne kollarit on kans jokseenkin aika kalliita! Niiden ostoo vaan lykkää kokoajan, kun oottaa, että millon semmoset tulis aleen. ;D Mut ne on kyllä mukavan näköset ja käytännöllisetkin.

      Eli samalla linjalla mennään urheiluiden suhteen! Mä kans salilla ravaan monta kertaa viikossa ja olin yhdessä kohtaa kova lenkkeilijäkin, mutta nyt viime vuosien aikana lenkkeilyä kohtaan on noussu ihan liian iso kynnys. Mutta toi sun kombo kuulostaa tosi hyvältä!

      Poista
  2. Multa löytyy noita kyseisiä Niken housuja kolmessa eri värissä.. Hups! Mutta ovat ihan lempparit siis :-) Itse käytän kaikissa housuissa kokoa S, mutta noissa tosiaan M-koko on ihan ihonmyötäinen! Pienenä vinkkinä siis ;-D

    http://mylifeassuski.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyllä semmosia taas, että vois vaan hamstrailla kaapit täyteen! Sit varmaan, kun ostan ne ekat, niin jäljessä tulee varmaan muutama lisää pikasesti... :D Mut täytyy pistää korvan taakse toi kokovinkki. ;)

      Poista