torstai 15. joulukuuta 2016

Luukku 15: JOULUSET SHOPPAILUT

Kuun puolessa välissä ollaan ja jo 15. luukkua viedään! Tänään ajattelinkin jakaa teille mun viimesen puolen vuoden ostokset, joten kutsuttakoon näitä siis joulusiksi shoppailuiksi, vaikka sitähän näistä ainakaan kaikki ei loppujen lopuks ole. Alkuvuodesta puhuinkin, että tänä vuonna yritetään olla keskittymättä niihin vaatteisiin, koska niitä on jo ihan liikaakin ja keskittyä enemmän sisustusjuttuihin, mutta tuntuu, että se meni sisustusjuttujenkin tiimoilta vaan säästökuuriks, kun mikään ei tuntunu omalta! Pitemmittä puheitta kumminkin niihin ostoksiin viimeseltä vajaalta puolelta vuodelta...


Viininpunasen samettipaidan hankin juurikin syksyä ja joulun aikaa ajatellen, joten siitä on muodostunut nyt syksyn aikana ihan lempparipaita, sillä sen saa helposti arkiseksi, mutta myös juhlalliseksi alaosan avulla. Tää on ylläriylläri Bikbokista ja muistelisin maksaneen 19,90 €.


Tän vuoden Muumi-talvimuki! Tottakai heti, kun näitä alko näkyyn kaupoissa, niin mähän kiikutin mahdollisimman pikaisesti itelleni tällasen. Nyt mulla on siis kaverilta lahjaksi saatuna toi edellisvuoden ja tän vuoden talvimukit keräiltynä... Ens vuoden talvimukia siis odotellessa. ♥ Taisin pulittaa tästä noin 15 €.


Toinen Bikbokin samettipaita... Itse asiassa tän samettitopin taisin ostaa noista kahdesta paidasta ensimmäisenä ja tästä mun sametti-ihastus sit starttaskin! Tän ostin kaikenlaisia pikkujouluja ajatellen, mutta tulinkin sit siihen tulokseen, että oon liian helposti jäätyvää tyyppiä pitäkseeni päällä pelkkää toppia, joten kevättä odotellessa! Tääkin maksoi 19,90 €.


Mä oon blogissakin maininnut mulla olleen jo muutaman vuoden ajan tapana ostaa joka vuosi yks uus kuusenkoriste, jotta kyseisestä joulusta jää jotain konkreettista muistoa tulevinkien vuosien kuusten koristeluihin. Tänä vuonna mä ostinkin Tigerista tän pöllökolmikon, joka maksoi huikeen 1 euron.


Ja sit ehkä postauksen söpöin ostos! Tätä ostopäätöstä mä pitkitin, vaikka tiesin, että jos tää tyynynpäällinen ehittäs myymään loppuun, mä katuisin ihan järjettömän paljon piheyttäni. Kumminkin se koristaa mun sohvaa ja en vois olla tyytyväisempi! Mulla ei aiemmin oo ollut mitään joulusia tyynynpäällisiä, joten tää ajaa paremmin kuin hyvin sen asian ja vihdoin sain tolle valkoselle röyhelötyynyllekin käyttöä. Harvemmin tykästyn mihinkään koristetyynyihin saatika etenkään mihinkään eläinaiheisiin koristetyynyihin näin paljoa. Tältä hintaa löytyi huikeet 8 euroa.

Ootteko te tehnyt viime aikoina jotain huikeita joulusia löytöjä itellenne? ♥

4 kommenttia:

  1. Noi samettipaidat on aivan ihania ♥. Itse en oo kauheesti vielä joulushoppaillut, mutta ensi viikolla olisi tarkoitus käydä vähän kiertelemässä kauppoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on ihan lemppareita! ♥ Toivottavasti löytyy/on löytynyt jotain ihanaa mukaan sullekin! ;)

      Poista
  2. Onpa kivoja ostoksia! <3 Mä oon kanssa jotenkin ihastunut samettipaitoihin ja noi sopii jouluun niin hyvin! Ja oi tuo tän talven muumimuki on ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks en oo ainoo, joka on hurahtanu samettiin! Ostoslistalla olis löytää vielä joku päivä täydellinen samettimekko, -housut ja -hame... :D Tosta tän vuoden talvimukista on kans muodostunu ihan lemppari. ♥

      Poista