lauantai 17. joulukuuta 2016

Luukku 17: CHRISTMAS ESSENTIALS

Enää tasan viikko aattoon, joten sen kunniaks onkin hyvä jakaa taas mulle ihan pakollisia juttuja, joita oon joka joulu tarvinnut tulisesti edes jossain kohtaa. Sarjan aikasempiin postauksiin pääset klikkaamalla tästä.

JOULUNPUNAINEN HUULIPUNA & KYNSILAKKA

Joulukuussa tai joulun aikaankaan ei voi koskaan saada tarpeekseen joulunpunasista kynsilakkauksista saatika sitten punatuista huulistakaan, joten punanen on ihan ehdoton lemppariväri joulun ajan kosmetiikkajuttujen suhteen.

AINAKIN YKSI UUSI JOULUKORISTE KUUSEEN

Tän alotinkin jo pari vuotta sitten vielä äidillä ja isällä asuessani, kun ostin ihan tajuttoman söpön lumiukon kotikodin kuuseen. Siitä lähtien oonkin joka vuosi halunnut ostaa jonkin uuden, erikoisemman koristeen. Viime vuonna ostin meidän valkosen kuusen, joten samalla ostin noita ihan perus kiilto-, matta- ja glitterpalloja punasena, kultasena ja minikoossa myös sinisinä sekä ostin sillon erikoisempina palloina noita kuvan oikeessa nurkassa näkyviä H&M:n punavalko- ja lisäks vielä kultavalkoraidallisia palloja. Tänä vuonna taas tuli ostettua Tigerista se pari postausta sitten mainitsemani kolmenkopla noita älyttömän söpöjä kultasia pöllökoristeita... ♥ Olisin halunnu niiden kaveriks myös tummansiniset pöllöt, mutta ne olikin jo loppuunmyyty, kun seuraavan kerran Tigerista olisin käynyt ne ostamassa.

JOULUNTUOKSUISET KYNTTILÄT

Ja kerros pölyä meiän tv-tasolla... Viime vuonna mä ostin ton Winterberry-tuoksukynttilän ja tänä vuonna rakastuin tohon kanelintuoksuiseen. En vaan tosiaan tiedä millon raaskisin ehkä jopa sytyttää noi. Mun suunnitelmissa oli, että mun ja poikaystävän yhdessä viettämän vuosipäivän ja samalla myös yhteisen pikkujoulun kunniaks oltas tunnelmallisesti sytytetty jompi kumpi näistä, mutta eihän se tosiaan tullut sit sillon mieleen enää... Jos sitä kumminkin viimestään ens vuonna, jotta näitä ei ihan hirveetä arsenaalia ehdi kertyyn vuosien saatossa!

HYVÄ KIRJA

Kuinkahan monesti tääkin kirja on jo täällä blogin puolella näkynyt ja vasta nyt joulukuussa oon jopa ehtinyt lueskeleen tätä enemmän! Yleensä pikemminkin jotkut talvi-/joulukirjat on ihanaa luettavaa jouluna ja joululomalla, mutta nyt tosiaan mulla on vielä tästä Onnellisuusprojektista vajaa puolet luettavana, joten tänä vuonna mun joululoman lukuprojektina on tämä. ♥

PYJAMA

Saan mun isosiskolta tosi usein joululahjaks jonkinlaisen uuden yökkärin ja tää Minni Hiiri-yökkäri onkin jo monia vuosia vanha, mutta silti käytän tätä lähes aina just joulusin, koska toi on niin ihanan rento. Tottakai lämpimät töppöset vielä yhdistettynä tohon söpöön pyjamaan. ♥

Mitä pakollisia juttuja te tarviitte teidän joulun viettoon vuosittain? ♥

2 kommenttia: