lauantai 3. joulukuuta 2016

Luukku 3: BLOGITIIMI - CHRISTMAS EDITION

Tuntuu, että nää päivät vaan vilisee ohi, sillä ollaan jo kumminkin joulukuun 3. päivässä ja kuun ensimmäisessä lauantaissa, joka tuttuun tapaan tarkottaa blogitiimipostausta. ♥ Tiimiläisten kanssa päätettiin täksi kuuksi suunnitella lahjojen vaihtoa, jotta saadaan vähän joulufiilistä mukaan tähän touhuun! Otettiin budjetiksi 10 e ja arvottiin kuka ostaa kellekin lahjan.


Mä rakastan saada (ja myös tehdä!) tämmösiä selviytymispaketteja, koska on ihan huippua väsäillä siitä kokonaisuudesta saajan näköinen sekä ilahduttaa toista sillä. Saanen sanoa, että Jonna onnistu ihan älyttömän hyvin paketin kanssa ja kaikille tuotteille tulee varmasti käyttöä. Parille tulikin jo ennen tätä postausta, mutta onneks nappasin heti postista paketin haettuani kuvat. ;)

Paketista löytyi...


Ensimmäinen juttu, joka paketissa kiinnitti huomioni suloisen kortin jälkeen oli tämä käsirasva. En valitettavasti oo vielä rasvaa testannut, mutta näin talvella kaikki käsirasvat on niin kovassa käytössä, että varmasti pian tulee tällekin käyttöä!


Essencen vaaleanpunainen kynsilakka. ♥ Ekana, kun mä tän kynsilakan näin, niin mulle tuli mieleen se, kun yhdessä kohtaa metsästin just hempeetä vaaleanpunasta kynsilakkaa, sillä mulla on pari paitaa, jotka on täsmälleen saman värisiä ja tottakai olis kiva mätsätä aina asuihin sopivat lakat kynsiin, mutta jostain syystä se metsästäminen tyssäs aikoinaan johonkin. Nyt sit kumminkin sain mätsäävän lakan! ;)


Mä en tätä aiemmin ollut törmännyt lainkaan Earth Kiss'in tuotteisiin, joten tää on ihan uus tuttavuus mulle. Naamiot on ainakin 100% luonnollisia ja kuuleman mukaan myös tosi hyviä, joten ootan innolla testailuhetkeä! Jos suinkin kiinnostusta löytyy, niin voisin tehdä maskista myös arvostelun tänne blogin puolelle?


7th Heavenin jalkahoitosetti on kans vielä ihan uusi tuttavuus mulle, mutta ootan innolla tämänkin käyttöä, sillä mulla on ollut jo pitkään tarkotuksena hankkia/tehdä ite jalkahoitoa varten jonkinlaiset tökötit.


Paketista löytyi vielä tämmöset parit herkut, joista noi Yoyo -rullat oli ihan uus juttu, mutta oli ne ihan hurjan hyviä. ♥ Niitä löytynee myös eri mauissa ja toisena herkkuyllärinä olikin Fazerin sininen patukka. ♥


Ja ton sulosen kortin taakse Jonna oli raapustanut mulle tommosen ihanan tekstin. ♥ Tän paketin avustuksella todellakin täytyy tehdä jostain illasta pian kunnon hemmotteluilta!

Käy kurkkaamassa myös mitä muut tiimiläiset sai lahjaksi! ;) Mun täytyy nyt varmaan mennä keitteleen teevedet, sillä tosta vierestä hiipii kokoajan entistä voimakkaammin tommonen kanelimainen Pukan Vanilla chai -teen tuoksu... ♥

Jenny Anniina Sini Jonna Jenna Krissu

4 kommenttia:

  1. Siis oikeesti voi vitsit mikä paketti!<3 Kunnon selviytymispakkaus :) Toi Earth Kiss kiinnostaa myös mua, joten mä jään tänne nyt oottelemaan arvostelua siitä ;)

    http://anskisss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kans tykästyin älyttömästi! ♥ Arvostelua siis tulossa. ;)

      Poista
  2. Joo arvostelua vaan tulemaan! :) Todella ihanan paketin oli Jonna kyllä tehnyt sulle, huippua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauska nähdä, että miten paljon kympilläkin pystyy aikalailla kaikkea saamaan! :) Mut arvostelut ehottomasti tulille pian. ;)

      Poista