sunnuntai 4. joulukuuta 2016

Luukku 4: 3 x JOULUN TUNNELMA KOTIIN

Mä kirjottelinkin tässä postauksessa jo siitä, että sunnuntait on mun mielestä tehty kotoilua ja seuraavan viikon haasteisiin valmistautumista varten, joten mikäs olis sen parempaa, kun pyhittää eka joulukuun sunnuntai sille, miten sä tuut saamaan joulusen fiiliksen sun kotiin! Mä ite oon niin jouluihminen, että ei ees varmaan tarvittais kaikkia näitä postauksessa mainittuja juttuja siihen, että mulla olis kotonakin joulunen fiilis, mutta kyllähän se on aina plussaa ja en voi väittää ettenkö olis jo kuumeisesti hankkinut joitain juttuja sekä miettinyt, että mitäs olis ens vuonna hankintalistalla...

JOULUKUUSI

Kuvat: 1 | 2

Mulla itelläni oli vuosi sitten joulua lähestyessä ihan ykkösjuttuna hankkia joulukuusi. Meille semmonen sit kotiutuikin tekokuusen muodossa, vaikka se ei koskaan tuu täysin korvaan aitoo kuusta. Joulukuusi vaikuttaa jo paljon ihan kokonaisuudessaan siihen kämpän joulufiilikseen ja aina, kun tuut töistä tai koulusta himaan ja huomaat sen kuusen, niin en tiiä mitään parempaa! Sillon tekee mieli vaan käpertyä glögimuki kädessä sohvan nurkkaan viltin alle ja alkaa katteleen joululeffoja. Muistakaapa tsekata mun perjantainen joululeffasuositus täältä, jos yllä mainituilla fiiliksillä mennään. ♥

ERILAISET PIENET JOULUISET SISUSTUSIDEAT

Kuvat: 1 | 2

Kaikki tämmöset pienetkin jutut tekee aina osansa joulufiiliksen luomiseen ja esimerkiks jo ylimääräsistä joulukuusen palloista keksii monenlaisia sisustusideoita. Multa iteltänikin jäi ylimääräsiä joulukuusenpalloja, mutta en oo vielä päättänyt, että miten hyödynnän ne. Vasemmalla komeilevat lyhdyt, joissa on noita koristepalloja, on mun mielestä tosi hauska idea, mitä voi soveltaa aikalailla mihin vaan. Oma mielikuvitus taas rajana!

JOULUISET TEKSTIILIT

Kuvat: 1 | 2

Mä sysäsin sisustustekstiilihankinnat vasta ens vuoden jouluks, sillä mulla on yks idea tän tiimoilta, jota oon jo pitkän aikaa suunnitellut ja ens vuonna olis toivottavasti vaan sit toteutuksen vuoro, mutta erilaiset jouluverhot, -koristetyynyt, torkkupeitot sun muut tekee kans osansa, et joulufiilis syntyy kotiin. Oon huomannut ite, että kaikki kimaltava, punainen, valkonen, vihree ja vaaleenruskee on omalla kohdalla ainakin suurimmat värilempparit joulutekstiilien suhteen.

Millä keinoin te saatte joulufiilistä esille teidän kodissa? ♥

1 kommentti:

  1. Oii, ihana postaus! :3 meillä joulufiilistä saadaan nostatettua laittamalla kaikenmaailman valoja sinne sun tänne. :D myöskin meillä leivotaan melko paljon jouluisin ja juurikin joulun alla, joten näillä keinoilla siis. :--) psst, blogisi vaikuttaa ihan superkivalta, pitääpä jäädä vähän tutkimaan paikkoja ~

    More highlighter, please

    VastaaPoista