tiistai 6. joulukuuta 2016

Luukku 6: MITÄ MÄ PUKISIN LINNAN JUHLIIN

Itsenäisyyspäivän kunniaks ajattelin vähän kaivella edellisvuosien mekkoloistoa netin syövereistä ja harmikseni jouduin huomaamaan sen, että joko mekot eivät vaan tulleet oikeuksiinsa kuvissa tai sit oon vaan harvinaisen nirso, mutta suurin osa mekoista tuntui olevan vain ihan kauniita tosi kauniiden kantajieen päällä, mutta ainoastaan vaan nää kolme tähän kerättyä kolahti ja erittäin syvälle! Saanen esitellä siis asut, jotka mä voisin ehdottomasti pukea päälleni Linnan juhliin...


Maria Jungner on mun silmään ollut aina tosi tyylikäs ja näyttävä nainen, joten voin sanoa tän mekon kuuluvan ehdottomasti samaan kastiin ja sopivan Marian tyyliin. Mä tykkään yksinkertasista ja kauniisti istuvista mekoista, joten sen takia mekko kiinnitti mun huomion välittömästi kuvan löytäessä tiensä mun silmien taajuudelle. Mekko on leikkauksiltaan ja väriltään tosi klassinen, joten sen takia pukee erittäin hyvin mun mielestä Mariaa ja kyseisen mekon huitasisin itsekin mieluusti ylleni.

Kuva täältä.

Tää kuva selkeesti loistaa laadullaan, mutta onneks tästä silti näkee sen, kuinka kiva mekkonen Jennillä oli joitain vuosia sitten Linnan juhlissa. Väri pukee Jenniä ihan älyttömän hyvin kuten myös mekon malli ja leikkaukset. Mekon voisin ehottomasti pukea myös, mutta vaan eri värisenä, sillä toi oranssi ei välttämättä tuo mun parhaimpia puolia esille...

Kuva täältä.

Ja tottakai helimäisyys jäis uupuun täysin, jos ei olis jotain sinistä! Tää Nasiman mekko oli näistä kolmesta mun lemppari värinsä ansiosta. Toi malli toisaalta on semmonen, että näyttäisin vaan siltä, että hukun tohon mekkoon, joten jos saisin esim. yhdistää Jennin mekon mallin ja tän Nasiman mekon värin, olisko mitään!?

Meinaatteko tänään tsekata Linnan juhlat? Ihan huippua itsenäisyyspäivää sinne ruudun toisellekin puolen! ♥

4 kommenttia:

  1. Olipa kivan virkistävä postausidea ja toteutus! Viime vuonna katsoin ekaa kertaa kunnolla Linnan juhlia ja luultavasti meinaan tänään kanssa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huippua, jos tykkäilit! Meinaa pitkään pohdin, että miten ihmeessä saisin tän toteutettua ja tää tuntu parhaimmalta, kun kumminkin noita polyvorekollaaseja mun blogissa pyörii jo liiakskin jopa joululahjaideoiden tiimoilta jne. Linnan juhlat on aina ihana katsoo just aina kaikkien noiden mekkosten ansiosta! ;)

      Poista
  2. Toi punanen mekko on kyllä aivan upea! Jotain tommosta itekkin laittaisin päälle jos linnan juhliin menisin :-) Kiva postaus.

    https://yovencies.blogspot.fi/

    Vaihdoin juuri blogialustaa Wixistä bloggeriin joten ulkoasun muokkaus on projektin alla! Blogi tulee keskittymään eniten musiikkiin, tyyliin ja muotiin mutta postauksia on tulossa varmasti tulevaisuudessa myös muistakin aiheista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on tosi upee ja natsaa Mariallekin paremmin kuin hyvin! ♥

      Käynpä kurkkaamassa sun blogiin. :)

      Poista