sunnuntai 25. joulukuuta 2016

VUOSIKATSAUS 2016 #1 TAMMI - HUHTIKUU

Joulukalenterista hypätäänkin jo vuosikoosteisiin. Tää vuosi on ensimmäinen laatuaan, jollon oon ihan tosissani jopa panostanut tähän juttuun aikasempaa enemmän ja tottakai ens vuonna ainakin ees yritetään pistää paremmaks, eikö vaan?


Vuoden eka postaushan käsitteli sitä, kun olin jonkin aikaa pitänyt hiljaiseloa täällä blogin puolella siitä syystä, että en oikeastaan ollut tyytyväinen blogiin. Olin sitä mieltä, että muutoksia oli tapahduttava.

Tammikuun lopulla myös julkaisin In & Out -sarjan ensimmäisen postauksen ja tuntuu tosi hassulta, että ainakin toistaiseksi sarjan viimeinen postaus on tullut myös jo uunista ulos. Niin se aika vaan vierii...

Jaoin myös aika määrätietoisesti tavotteita tälle vuodelle tässä postauksessa ja pakko mun on mainita, että tuntuu tosi hassulta lukea tota postausta nyt. Mä en sano, että mun vuosi olis ollut lainkaan huono, kun en toteuttanut noita tavotteita, mutta erilainen, mitä olin suunnitellut. Jostain syystä en enää ehkä asettais materialistisia (sisustaminen, omistusasuntoon säästäminen) tavotteita, mutta mua harmittaa se, että ei ollut missään vaiheessa mahollisuutta lähtee ulkomaille.



Helmikuussa tulikin sit postailtua jo rutkasti enemmän tammikuuhun verraten. Muita postauksia en uskaltanut oikein ees silmäillä kunnolla ilman pienen pientä myötähäpeän häivähdystä, mutta vannon edelleen näiden Netflix-sarjojen nimeen.



Maaliskuun instaräpsyt -postausta tsekkaillessa tuli tosi hyvä fiilis, koska en ois oikeestaan kyseisiä hyviä hetkiä muistanutkaan ilman kuvien näkemistä. Oon edelleen sitä mieltä, että kuvat ja videot kätkee niin paljon kaikkee itseensä muistojen ja tunnelman tiimoilta, joten kaverit älkää turhautuko, jos oon jokaisen kivan hetken ikuistamassa. ♥ Hauskaa on myös se, että mulle tulee tuotekuvistakin mieleen aina esimerkiks se, jos oon ostanut tavaran tai vaatteen sillon, kun oon ollut jonkun kaverin kanssa liikenteessä tms. ja siitä muistan sen, mitä ollaan tehty ja puhuttu.

Maaliskuussa julkaisin myös postauksen korkeakoulujen yhteishausta. Pääset siihen tästä. Voisin nyt ihan rehdisti sanoa, että jätin loppujen lopuks menemättä valintakokeisiin, koska alko nykynen koulu ja kesätyöt painaan päälle, joten aikaa ei ollut lukea. Harmittaa kyllä sen suhteen, että valintakokeisiin luku lähti tosi hyvin käyntiin, mutta sit tosiaan oli ihan liikaa kaikkee muuta lopun toukokuuta ja kesäkuun alun. Tällä hetkellä koulusuunnitelmat onkin ainakin vielä toistaseks vähän toiset jatkon suhteen.



Huhtikuussa mä pistinkin mun instagramin ihan uusiks, sillä poistin vanhan tilin pientä taukoa kaivaten, mutta teinkin aika pian uuden. Jos sä et vielä seuraa mua instagramissa niin löydät mut nimellä hellevimediheli

Kyseisen kuukauden aikana hypetin Flow kosmetiikan hiustuotteita tässä postauksessa ja se olikin yks mun blogin suosituimmista postauksista pitkän aikaa tänä vuonna. Voisin ehkä nyt samaan syssyyn yrittää puhdistautua kertoen, että mua kaduttaa ihan hitokseen se, että en ollut esimerkiks tossakaan postauksessa vastannut kaikkiin kommentteihin, vaikka se on yks tärkeimmistä jutuista miks mulla ees on blogi pystyssä; vuorovaikutus ja mahdollisuus keskustella ihmisten kanssa, joilta löytyy ees jollain tasolla samat mielenkiinnon kohteet.

Tätä postausta lukiessani tuumasin taas vaan, että mitä helvettiä Heli... En tiiä pitäskö mun itkee vai nauraa, koska tekis mieli painaa vaan deletee kyseisen postauksen kohdalta. Nooh, ainakin kyseiset faktat pitää ihan paikkansa. Jostain syystä en enää toteuttas moista faktapostausta ainakaan kyseisellä tavalla.

Jaoin mun ensimmäisen ja toistaiseksi myös viimeisen hiustutoriaalin! Toivon kyllä, että tää ei viimeiseksi jäänyt, koska mulla olis tälläkin hetkellä muutama huikea kampausidea, joista haluaisin ehkä jopa toteuttaa tutoriaalit. En vaan tiedä vielä miten ne toteuttaisin.

Jos kaikki huhtikuun postaukset kiinnostaa, klikkaa tästä!


Meillä täällä aatto meni erittäin hyvin ja joulun vietto jatkuukin vielä parin päivän ajan, mutta mites teidän joulun vietto on sujunut? ♥

8 kommenttia:

  1. joulun vietto sujunut hyvin, kiitos kysymästä :-D ihanaa lukea näitä postauksia, vuosikatsaukset on parhautta!

    https://festinalente-riikka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huippua, että teilläkin meni joulu hyvin! ♥ Ja mä kans tykkään kovasti lueskella näitä vuosikoosteita blogeista. ;)

      Poista
  2. Joulun vietto alkoi rennosti kotona, huomenna se vasta alkaa sillai kunnolla. Vuosikatsaukset ovat just kivoja, juuri julkaisin kuvallisen vuosikatsauksen, vuoden vikana päivänä on kirjallisen vuosikatsauksen vuoro!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liika hössötys unholaan, sillä rennot joulut on just niitä parhaita! ♥ Täytyypä käydä kurkkaamassa sun blogista myös vuosikatsaus. ;)

      Poista
  3. Täälläkin joulunvietto mennyt ihanasti ja pitkästä aikaa olen saanut vähän samanlaista joulufiilistä kuin pikkulapsena!
    Tälläiset vuosikatsaukset blogeissa on kyllä niin kivaa luettavaa :) ja kiva blogi siulla kaiken kaikkiaan!

    http://kanervaneuvonen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kans ikävä sitä joulufiilistä, joka just lapsena aina tuli... Voisin melkein sanoo, että oikeestaan mikään ei voita sitä ♥

      Kiitos paljon! Käynpä kurkkaamassa sun blogiin. :)

      Poista
  4. Mulla tulee myös aina vuoden vaihteessa ihan uutta intoa blogiin, ja haluan tehdä kaiken maailman muutoksia sun muuta :D Mulla tulee kyllä vähän ikävä sun in&out postaussarjaa!! Mä en voi vielä osallisua sun hypetykseen, sillä shampoopala odottaa edelleen käyttäjäänsä. Muutama pesukerta vielä vanhalla shampoolla+hoitsikalla, ja sitten pääsen vihdoinkin testaamaan <3

    https://anskisss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, sama täällä! :D Ja samalla toivon aina, että ne muutokset on pysyviä, koska tuppaan oleen välillä niin äkkipikanen kaikkien juttujen kaa esimerkiks tän bloginkin suhteen. Mä itekin kyllä jään kaipaan sitä, koska nytkin olisin jo keksiny muutamia juttuja, mitä laittaisin tohon in&out -postaukseen ja ehkä myös sen tavan takia! Tuntu hassulta olla miettimättä kuun alussa, että mitkä jutut on mun mielestä in ja mitkä out... :D Heei toivottavasti saat pian/oot jo saanut Flow'n hiusten pesutuotteet käyttöön ja kirjottelet, että mitä mieltä niistä olit. ;) ♥

      Poista