torstai 29. joulukuuta 2016

VUOSIKATSAUS 2016 #3 SYYS - JOULUKUU


Alkuhuomautuksena saanen sanoa, että viime postauksen kollaaseihin verrattuna huomaa kuvien laadun parantuneen rutkasti ja kuva, josta on muodostunut mun ihan lemppari, komeilee kollaasin oikeessa ylänurkassa.

Syyskuussa päätin väsätä 3 asiaa -postauksen ja sen tekeminen oli hauskaa; aktivoi todella osaa harmaantuneista aivonystyröistäkin jopa. Onnistuin julkasemaan mun ensimmäisen my day'n, sillä tota aiemmat yritykset oli joka kerta kaatunut siihen, kun unohdin tekeväni moista sekä halusin myös jakaa mun vinkit positiivisempaan syksyyn.



Päällimmäisenä mulle on koko syksystä (elo-lokakuu) jäänyt mieleen juurikin blogijutut ja työssäoppi. Pakko sanoa, että mun mielestä se myös näkyy blogissa, että noina kuukausina oon tainnut eniten panostaa blogiin ja vielä sisältökin on tuollon ollut erittäin monipuolista. 

Lokakuussa me kumminkin saatiin pitkän odottelun jälkeen meidän sohva, jaoin mun syksyn suunnitelmia, aloin jo haaveileen joulusta sekä kerroin teille mun omat, vielä hieman ujot epäsuositut mielipiteet.

Jos et oo yhtään sunnuntai-ihminen, niin etenkin sulle löytyy jotain luettavaa täältä!



Marraskuussa postauksia ilmesty taas vähän vähemmän, sillä tais tuollon blogienergiat suuntautua joulukalenterin suunnitteluun. ;) Kumminkin kaksi postausta haluan sieltä nostaa esille, joista toinen oli loppuvuoden tavotteista ja toinen taas arjen ihanuudesta.



Viimeisimpänä, mutta ei suinkaan vähäisimpänä kuukauteen, joka ainakin toivottavasti kaikilla on tuoreimmassa muistissa. Tänä vuonna mä päätin pistää pystyyn joulukalenterin, joka oli kuviteltua työläämpi ja johon en luultavasti enää ensi vuonna lähde muuten, kun ehkä erilailla toteutettuna, mutta no... Never say never.

Pari päivää sitten jaoin myös ensimmäisen kirjavinkkini. Lopuksi vielä kaikki joulukuun postaukset löydät täältä!

Tässä oli tosiaan ihan viimeinen katsaus menneeseen ja tän postauksen jälkeen suunnataankin katseet pelkästään tulevaan... Ihanaa torstai-iltaa just Sulle! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti