maanantai 30. tammikuuta 2017

5 TAMMIKUUSSA FIILISTELTYÄ JUTTUA

Eka työpäivä takana ja jäi tosi hyvät fiilikset tästä päivästä. Aina sitä ihan turhaan jännittää ekoja päiviä! Tai mun tapauksessa se jännitys kestää aina ekat pari viikkoo... Huomenna saadaan jännityksestä huolimatta tammikuu pakettiin, joten sen kunniaks jatketaan samalla linjalla, mitä muidenkin kuukausien viimeisinä päivinä eli tiedossa olis kuukauden suosikkeja. Multa ei taaskaan löydy tästä kasaa uusia vaatteita tai testattuja kosmetiikkatuotteita, mutta kumminkin juttuja, joista olin monestikin erittäin innostunut ja onnellinen tammikuun aikana.


VALOISAMMAT PÄIVÄT

Joka päivä valosa aika ottaa pidentyäkseen ja aurinkoakin näkee rutkasti useemmin. Tuntuu, että jo tosta pienestäkin määrästä saa ampastua hurjasti energiaa, joten odotan innolla sitä, kun kevät pääsee pidemmälle ja akut saa latailtua aina miljoona kertaa nopeemmin.


VAPAAPÄIVÄT JA OMA AIKA

Tammikuussa on ollut ihanan rentoa koulun tiimoilta ja viime viikolla mä jo vietinkin mun hiihtolomani hieman etukäteen. Tän jälkeen onkin hyvä ottaa rutiineista taas ihan kunnolla kiinni, koska esimerkiks mun syömiset on menny ihan nurin, sillä jostain syystä aina yhdistän vapaapäiviin herkuttelun...


AAMUKAHVI

Onko ees olemassa mitään parempaa, kun aamukahvi? Päivähän ei ees pääse starttaan kunnolla ilman kunnon annosta kahvia ja sen tajuaa aina päivä päivältä paremmin. 


ENSIMMÄISEN (YHTEISEN) ULKOMAANMATKAN SUUNNITTELU

Kai tän voi jo blogiinkin ilmoille heittää, että meillä olis pari matkaa suunnitteilla yhessä tälle vuodelle, joista ainakin toinen alkaa oleen lentolippujen ostoa vaille varmaa. En halua vielä hehkuttaa liikaa, koska jos se onnistuu meneen mönkään syystä tai toisesta, mutta siis oon ihan fiiliksissä, koska ekaa kertaa ikinä saan astella jossain muuallakin, kun Suomen maaperällä (vaikka ei siinäkään mitään vikaa oo) ja pääsen vihdoin lentokoneeseenkin!


KIRPPISTELY

Tää kuva ei oikeastaan millään lailla liity kirppistelyyn, koska tilasin kuvassa komeilevan takin Zalandon aleista ja siitä onkin tulossa oma postauksensa, mutta oon nyt kierrellyt normaalia enemmän kirppareilla. Tästä pääset mun viimesimpään kirppispostaukseen käsiks! Kyseisen postauksen jälkeenkin on tullut käytyä kiertelemässä parilla kirpparilla, jolloin tein taas yhden ihanan löydön... Hups.

Mitkä fiilikset teillä on tammikuusta? Oliko jees kuukausi? Ihan huippua viikkoo just sulle, joka tänne asti luit! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti