perjantai 27. tammikuuta 2017

HEIPAT JYVÄSKYLÄLLE?

Voisin sanoo, että on ihan tajuttoman outoo raapustella tätä postausta. Ajattelin meinaa koko tän Jyväskylässä asumisen ajan, että tänne luultavasti tullaan jäämäänkin. Niin se vaan elämä vie ja tiivistetysti ilmaisten oon nyt muuttanut takasin Tampereen suunnille.


Koulu on jo sillä mallilla, että mulla on enää viimenen työssäoppiminen jäljellä ja sen suoritan täällä kotikonnuilla, jonka jälkeen saan merkonomin paperit kätösiin. Näillä näkymin, jos ei suunnitelmiin tuu mitään rajuja muutoksia, mulla on valmiit paperit kädessä 21.4. eli ihan hirveen pitkää aikaa valmistumiseen ei enää oo.


Voin muuten sanoo, että päätös lähtee tuli aika nopeesti, mutta silti haikeesti, koska kumminkin jouduin jättään mun parhaan ystävän ja kasan mulle tärkeitä ihmisiä tonne puhumattakaan siitä, mitä mun toinen puoliskoni joutuu jättään taakseen, koska on koko elämänsä asustellut Jyväskylässä.

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin... Ihanaa viikonloppua! ♥

4 kommenttia:

  1. Hienoja kuvia! Nuo Kuokkalan sillan ja Lutakon valot on kyllä niin upeet pimeällä tai vähän hämärällä :-) Täällä yksi melkein koko ikänsä Jyväskylässä asustellut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kans yllätyin tollon syksyllä näistä kuvista, on meinaa nätit, vaikka itse sanonkin! Mä ehin rakastuun Jyväskylään täysin, mut harmi, että työtilanne tuntuu olevan ihan toivoton. :/

      Poista
  2. Mitääää? Aikamoinen muutos kyllä! Mutta niin se elämä vaan vie paikasta toiseen ja sellaistahan sen pitääkin olla. :) Onnea uuteen elämään Tampereen suunnilla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää tuli itelle kans aika nopeesti! Tai tässä kahden viikon säteellä kaikki on oikeastaan tapahtunu. :D Mutta tällasta elämä aina välillä on ja ei koskaan tiiä, että mihin sitä todellisuudessa tuleekaan asettuun vuosien saatossa. :) Kiitos hurjasti! ♥

      Poista