tiistai 31. tammikuuta 2017

YLIPOLVENSAAPPAAT x PÖRRÖNEULE

Ruudun tällä puolen kirjottelee parhaillaan erittäin väsynyt tyttö, joka on litkinyt just kaks kupposta kahvia! Voitte siis kuvitella mikä lopputulema on tolla kaksikolla yhdessä noin fiiliksen tiimoilta... Kaikki on kaksin verroin hauskempaa ja positiivisempaa. Kahvipärinöissäni tsekkasinkin viime viikolla otettuja asukuvia, kun sain ekaa kertaa vetästä päälleni ton kirppikseltä ostaman pörröneuletakin, joka on muuten tajuttoman lämmin. ♥


Erehdyin kysyyn mun poikaystävältä ennen näiden kuvien ottoa, että onko mun hiukset hyvin ettei oo mitään hiirenkorvia tai vastaavaa... Noh, vastaukseks sain, että on ne hyvin, mut sit katoin kuvia jälkeenpäin ja sain todeta, että eihän ne ollu. Koitetaan kumminkin olla keskittymättä tohon mun sekaseen kuontaloon ja kiiltävään naamavärkkiin, koska tää asu oli ihan huikee!


Mä rakastan yhdistellä ylipolvensaappaita tommosten söpöjen, tyttömäisten hameiden ja mekkojen kanssa, mutta myös esimerkiks valkosten farkkujen kanssa ei oo mitään parempaa kenkävalintaa. Tottakai asu tarvitsi jotain vähän talvisempaakin, jota pörröneule tuo niin ulkonäöllään kuin sit myös lämpimyydellään. ♥


Osaks asua halusin liittää myös ton tekonahkadonitsin, joka ei todellakaan pääse oikeuksiinsa noiden mun pystyssä olevien pääkarvojen ansiosta... Tästä lähtien mä niiiiiin ite tsekkaan hiustilanteen. 

Scrunchie / Bikbok
Fluffy cardigan / H&M (second hand)
Top / H&M
Skirt / H&M
Over the knee boots / Bubbleroom

6 kommenttia:

  1. Heh poikaystävään ei oo luottamista kuvien ottamisen suhteen :'D Täälläkin monet kerrat tullut huomattua, että ei todellakaan ollut tukka hyvin, vaikka kuinka hän vannotti että on! Mutta aivan ihastuttava asu sulla näissä kuvissa ❤ & tuo "pörröneule" on i h a n a ! Pakko hankkia jossain vaiheessa itellekin tuontapainen, vaikka koitankin tässä koko ajan shoppailua vähentää :'D

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Oon kans huomannu saman, että ei toi toinen puolisko selkeesti osaa kattoo samalla tapaa onko kaikki ok, miten ite kattois kuvattavalta. :D Kiitos paljon! ♥ Se on ihan älyttömän ihana ja oli kyl niin hyvä kirpparilöytö sillon parisen viikkoo sitten. :)

      Poista
  2. Oi tosi ihana tosiaan tuo pörröneule ♥ Itse tykkään kanssa yhdistää ylipolvensaappaat muuten tyttömäisii juttuihin :) Haha, poikaystävät on vissiin tottuneet siihen kuluneeseen tapaan, että jos kysytään onko jokin ulkönäössä hyvin, niin tietty vastataan kaiken näyttävän hyvälle ;D Itse kanssa muutaman kerran joutunut sanomaan, että suoraan saa sanoa, jos jokin näyttää hassulle sen sijaan, että myöhemmin kuvia katsellessa itse huomaa sen :D Mutta tosiaan, mun mielestä sulla on todella kivasti hiukset eikä tuollainen pieni hiuksennousu haittaa yhtään :)

    ♥: Ane

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytys enemmänkin saada kaikkee tommosta pörröstä vaatekaappiin! ♥ Ylipolvensaappaat on kyl ihanat siitä, kun sopii hyvin oikeastaan kaiken kaa, vaikka mä vielä viime keväänä olin kauheen epäileväinen noista popoista, jotka ostin. :D Mutta turhaa olin! Niin totta toi, että niiden täytys vaan suoraa sanoa, koska sit saa joka kuvauskerran jälkeen olla pettyny, kun ei mennytkään ihan niin, kun ajatteli menevän... :D Nääki on aina tämmösiä juttuja, että itestä tuntuu niin isolta jutulta (ihmisen egosentrisyys♥), mutta todellisuudessa ehkäpä se ei ketään kiinnosta, että onko mulla hiukset sekasin vaiko ei. :D

      Poista
  3. Voi ei kuinka suloinen tuo pörröneule on! Eikä sulla oo hiukset kyllä yhtään sekasin, älä huoli :)
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihan järjettömän sulonen! ♥ Hahah hyvä, että ne ei sit kumminkaan sen pahemmalta näytä. ;D

      Poista