sunnuntai 12. helmikuuta 2017

3 MEKKOLÖYDÖSTÄ

Mä jokunen postaus sitten kerroinkin, että viime aikoina on tullut kierreltyä kirppareita yhä useemmin ja välillä on tehnyt hyviä löytöjä, toisinaan taas ei lainkaan mitään löytöjä. Huomaan kyllä, että oon nykyään entistä harkitsevampi (kirppari)ostosten suhteen ja enpä kiikuttais kotiin mitään, mitä en tietäis myös pitäväni, koska sekin on koettu joskus nuorempana. Aiemmin mua häiritsi maksaa käytetystä vaatteesta jopa sitä viittä euroa, vaikka se olis ollut ihan upouus, mutta nyt huomaan, että kyllä se viiskin euroa "käytetystä" vaatteesta kannattaa maksaa, sillä se vaate tulee sitä suuremmalla syyllä käyttöön, kun on myös mieluinen eikä joku 50 sentin nukkanen rytky, jonka nyt vaan osti halpuutensa takia.


Nyt me uppoudutaankin mun mekkolöydöksiin, jotka on tehty kirppareilta ja joista ensimmäisenä bongasin tän Nokian Keskuskirppikseltä. Mekko ei valitettavasti pääse oikeuksiinsa tässä kuvassa, mutta on ihan tajuttoman kaunis arkimekoks sekä rento. Toi on kokoa M, joten sen huomaa, että se hitusen roikkuu mun päällä ja hihat on vähän liian pitkät. Siitä huolimatta se on jo kerran päätynyt mun päälle ja varmasti tulee päätyyn vielä monesti kevään ja kesän aikana. Mekko on alun alkujaan Forever21:lta ja maksoin siitä 1 euron.


Tän tyylistä mekkoa mä oon metsästänyt jo pitkään ja muistan nellyllä olleen joskus saman tyylinen myynnissä, mutta vaan mintunvihreenä, joka ei koskaan kumminkaan hintansa takia päätynyt ostoskoriin asti. Kuvassa näkyvällä mekolla sen sijaan hintaa oli Tampereen Radiokirppiksellä 3 euroo, joten siinä kohtaa ei ihan hirveesti tarvinnut miettiä, että otanko vai jätänkö. Tää oli alunperin H&M:ltä!


Tän Bikbokista alunperin olevan mekon kanssa mulla kävi ihan älyttömän hyvä tuuri, sillä olin just lähdössä tutkimasta yhtä kirpparipöytää, kun eräs tyttö kiikutti tän mekon sovituksesta just mun silmien eteen. Nappasinkin mekon heti tytön lähdettyä omiin kätösiini ja tutkailin sitä, että mitä vikaa siinä on, kun kyseinen tyttö ei sitä ottanut. Kuvassa näkyvä mekko on meinaa mun makuun just täydellinen. Korkea kaulus, pidemmät hihat, vartaloa imarteleva, sinivalkoinen ja sen voi yhdistää niin rennosti kuin myös virallisemminkin. Tästä mä taisin pulittaa Radiokirppiksellä 5 euroa!

Onko joku muukin tehnyt yhtä huikeita kirpparilöytöjä viime aikoina? ♥

2 kommenttia:

  1. Siis voi vitsit mitä löytöjä taas♥ En kyl malta oottaa sitä kun mekin piipahdetaan tuolla Radio- kirppiksellä! Hehe mun viimeisimmät kirpparilöydöt sä taidat tietääkin, mutta kerronpas ne nyt kumminkin, eli harmaa kangastakki ja ruutuhuivi. Se kombo on ollut jo useampaan otteeseen päällä. <3

    https://anskisss.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää oli kyllä niin huikeet löydökset! ♥ Ja joo hei täytyy heti sillon hiihtolomalla suunnata sinne. ;) Olis niin ihana kans itekkin löytää just harmaa villakangastakki! Täytyy alkaa hamuaan kirppareita sen tiimoilta, jos ens talvelle löytys. :p

      Poista