sunnuntai 26. helmikuuta 2017

HELMIKUUN 5 SUOSIKKIA

Tässä kuussa ja ylipäätään alkuvuoden ajan oon ihan hurjasti kokeillut erilaisia juttuja ja kerrankin multa löytyy jopa jotain ihan aineellista matskua näihin suosikkipostauksiin! Helmikuun suosikeista löytyy tällä kertaa juoma- sekä sisustusjuttuja ja lisäksi kosmetiikkaa, joten jos ne suinkaan kiinnostaa, niin ehdottomasti jatka lukemista. ♥

Oatly iKaffe-kaurajuoma


Ihan ensimmäisen paikan suosikeista ansaitsee Oatlyn kaurajuoma ja nimenomaan just iKaffe niistä! Mä en enää edes halua juoda kahviani ilman tätä, koska juoma tuo siihen paremman, kermasemman maun, mitä lehmänmaidot on koskaan tuoneet ja kaurajuoma on erittäin hyvä vaihtoehto myös senkin suhteen, kun oon minimoinut kaikki maitotuotteet ruokavaliosta ja itseasiassa en ookaan alkuvuonna käyttänyt enää maitotuotteita lähes ollenkaan ja saldo on jäänyt vaan satunnaisiin tuotteisiin ehkä kerran tai pari viikossa. Tätä aikasemminkin käytin maitotuotteita päivittäin vain sen verran, että sain kahviin maidon, joten tää nyt ei ollut kovinkaan iso muutos mulle, mutta edelleen on parantamisen varaa.

Pakko vielä mainita, että juoma toimii myös ihan huikeesti kaurapuuronkin teossa sekä tuorepuuroissa ja tekee ainakin omasta mielestäni niiden koostumuksesta ja mausta myös entistäkin paremman, mitä riisijuoma teki, joten suosittelen niissäkin tätä kokeilemaan! Hinta vaan ehkä vähän kirpasee, sillä yhellä purkilla taitaa olla hintaa päälle 2 euroa ja mulla itelläni näitä kuluu viikossa ehkä about kolme korkeimmillaan. Kuitenkin siihen nähden, että tää on niin paljon parempi vaihtoehto lehmänmaitoon nähden ja tällä saa kahvista ja puurosta ihan uudet makuelämykset, niin on hintansa veronen! 

Ekovista Konjac sponge


Konjac sieni on pyörinyt niiiin pitkään mun ostoslistalla ja vihdoin jokunen aika sitten sain sen ostettua! Ruohonjuuressa oli sillon just tarjous, jonka avulla sienen sain hitusen normaalia hintaa halvemmalla, joten yhtään epäröimättä muistaen mun ostoslistalla komeilevan konjac sienen tää lähti mukaan. Vähän piti pohtia laventeli- ja bambuhiilisienen väliltä, mutta tähän laventeliin päädyin näin alkuunsa ja hyvä niin, sillä tää on toiminut mulla mainiosti! Mun ihosta on tullut ihan järjettömän pehmee ja ennen kaikkea silee. Niin surulliselta kuin se kuulostaakin, niin mun iho ei oo koskaan ennen iho-ongelmien startattua ollut näin silee! Vielä mulla olis ostoslistalla kropalle oma konjac sieni, sillä mua itteeni ei vaan jotenkin nappaa ajatus samasta kasvoille ja muulle iholle käytetystä sienestä, joten haluan omat molempiin tarkoituksiin.

Ekovistan konjac sieni on suhteellisen halpa laatuun nähden ja tais maksaa oikealta hinnaltaan noin 10 euroa.

Lavera Basis Sensitiv kosteusvoide herkälle iholle


Mun edellinen kosteusvoide alko veteleen viimesiään, joten nappasin ruokaostosten lomassa mukaani ihan mielenkiinnosta Laveran herkälle iholle suunnatun kosteusvoiteen. Voide käy siis niin kasvoille kuin muullekin kropalle, mutta jostain syystä oon aina halunnut kumpaisillekin eri tuotteensa. Oon nyt kohta viikon ajan käyttänyt tätä kasvoille ja oon erittäin tyytyväinen. Voiteen haju ehkä pelästytti mut aluks hiukan, sillä se oli omaan nenään tosi outo ja pistävä, mutta nyt siihen on tottunut ja hajusta on jopa muodostunut ihan omaankin hajuaistiin natsaava. Koostumus voiteessa on kermanen eikä lainkaan liian nestemäinen. Tuotetta ei tarvi laittaa paljoakaan, jotta ottaa vaikuttaakseen ihon kuntoon, joka on aina plussaa.

Toimii myös hyvin meikin alla! En nyt lainkaan muista hintaa, mutta esimerkiks Ruohonjuuresta tän saat kympillä. 

Clipper Nighty Night & Calm -teet


Tässä kuussa on tullut yllättävän paljon litkittyä teetä aina iltasin ja oonkin halunnut ostaa testiin Clipperin uniteen sekä rauhoittavan teen. Kamomillateestä en oo saanut ainakaan tietoisesti mitään rauhoittavia vaikutuksia, mutta se tuo arki-iltoihin sitä jotain, kun saat kupillisen kamomillateetä iltapuuhien lomassa sekä tykkään siitä rauhottavasta ajatuksesta, joka itseasiassa itsessään jo luo rauhottavan fiiliksenkin. ♥ Uniteen voisin sanoa oikeasti tehoavan, vaikka usein oon jo aikasin illalla uninen ihan ilmankin, niin tää on tällä viikolla ainakin pistänyt unettaan ajallaankin, vaikka virtaa olis poikkeuksellisesti riittänyt yleensä myöhään yöhön asti enkä yhtään ihmettele teen toimivuutta, sillä se sisältää rohdoskasvina tunnettua rohtovirmajuurta, jota käytetään unettomuuden hoitoon. 

Pehmeä Amanda B'n torkkupeitto


Kuinka monesti mä oonkaan ajautunut pelkästään silitteleen ja halaileen tätä uutta torkkupeittoa, joka on ihan järjettömän pehmee ja tän päivästen päikkäreiden perusteella myös lämmittävä. ♥ Tällanen mulla onkin jo pitkään ollut etsinnässä ton meidän persikan värisen kaveriksi, sillä toinen toimii hyvin sohvalla, kun taas toinen sängyssä. 

Kieltämättä aika huikee suosikkisaldo tältä kuulta! Mitä suosikkijuttuja tai -tuotteita sulle on syntynyt tässä kuussa? ♥

4 kommenttia:

  1. On kyllä huikeita suosikkeja! <3 Mullakin on ollut nyt käytössä tuo unitee ja se on kyllä ihan huippua! Lumelääkkeenä toimii, jos ei muuten! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep ja vielä lisäks on ihan älyttömän hyvän makusta! ♥

      Poista
  2. Ihania suosikkeja!

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tän kuun suosikit oli kyl ihan älyttömän ihania! ♥

      Poista