tiistai 28. helmikuuta 2017

HERKKIÄ VÄREJÄ, KUKKAKUVIOO, NAHKAA... | SPRING WANTIES

Mä inspiroiduin Anen postauksesta ja kaikista niistä ihanista vaatteista niin paljon, että oli kans pakko itse väsäillä pitkästä aikaa polyvorella oma kollaasi vaatteista, jotka todellakin kelpuuttaisin kevääks mun vaatekaappiin! Kaikki vaatteet on Miss Selfridgelta, koska mä vaan rakastan heidän vaatteitaan ja kengät taas Nellylta omalta merkiltään. ♥

spring wanties



Vaaleanpunainen collegepusero ♥ Mä oon jo pitkän aikaa ihastellut erilaisia collegepuseroita ja mielessä on käynyt niin harmaita, sinisiä, mustia kuin valkoisiakin yksilöitä, mutta mistään en oo koskaan ollut ihan sata varma, että olisko moiset mun juttu. Sithän mä spottasin kollaasin vaaleenpunasen collegepuseron ja nyt en saa sitä pois mielestäni. Kaiken lisäks oon keksinyt jo hurjasti asuja, joihin kyseisen collarin yhdistäisin.

Kukallinen crop top ♥ Tän tyylisen mä pistinkin jo jokin aika sitten tilaukseen ja varmasti, jos se vaan on suinkaan mielikuvieni mukainen myös todellisuudessa, niin tuutte täällä blogin puolellakin sitä näkeen. Jostain syystä aina näin keväisin hullaannun tollasesta hempeestä kukkakuviosta ja multa löytyykin jo yks lempparitoppi, josta löytyy kukkakuvioo valkosella pohjalla.

Metalliset sekä pastelliset vekkihameet ♥ Ne, jotka on seuraillu mua jo viime kesänä, saattaa muistaa mun tummansinisen vekkihameen. Poikaystävääni lainaten kyseinen mummohame vei mun sydämen ja oon huomannut, että ne toimii erittäin hyvin sillon, kun haluat pukee jotain rentoo, mutta näyttää silti hyvältä. Tommonen metallinen vekkihame sekä sit kaikenlaiset pastellisen väriset houkuttelis mua, mutta ihan ykkösenä ostoslistalla olis valkonen midimittanen vekkihame.

Tolppakorkoset sandaletit ♥ Mä oon aina niin valikoiva kenkien suhteen ja sen takia niitä tuleekin ostettua niin harvoin. Tänä keväänä mä haluaisin lämpimimmille keleille baltsujen kavereiks tommoset tolppakorkoset sandaletit, mutta saa nähdä tuleeko bongattua mistään niidenkään suhteen mieluisia.

Kukallinen kellohame ♥ Tällasestakin oon haaveillut vuosi toisensa jälkeen, mutta koskaan ei vaan tuu vastaan mieluisia tai tarpeeks laadukkaan olosia ja näkösiä. Tommonen kukkakuvioinen hame piristäis niin kovasti esimerkiks jonkun puhtaan valkosen paidan kaverina!

A-linjaiset hameet ♥ Ja etenkin just tommonen nahkahame ja nappihame! Luultavasti kukaan, kuka mut tuntee, ei yllättyny tosta nahkahamosesta, koska oon feikkinahkahousujen suurkuluttaja ja mun vakiovarusteisiin kuuluu myös ihonmyötänen nahkahame, sekin tosin feikki. Myös farkkuhameesta oon haaveillut, mutta saisin kaks kärpästä yhdellä iskulla yhdistäen nappihameen ja farkkuhameen, jolloin lopputulos, jonka mun vaatekaappiin halajaisin näyttäs just tolta, miltä kollaasinkin hamonen, sillä farkun värinä just vintage houkuttelee taas kerran! 

Mitä mieltä olitte? Kelpuuttaisitteko mun kollaasista itellenne mitään vai olisko kollaasi ihan eri näkönen? Ihanaa tiistaita jokaiselle! ♥

6 kommenttia:

  1. Oi ihana kuulla mun inspiroineen sua tekemään myös kollaasia kevätvaatteista ♥ Ja kelpuuttaisin kyllä samantein kaikki sun kollaasin jutut omaankin vaatekaappiin :) Miss Selfridge on itselleni hieman vieraampi merkki, vaikka siitä oon aiemmin kuullutkin, joten täytyy ehdottomasti pistää korvan taakse selaillessani nettikauppoja :)

    ♥: Ane

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun postauksesta löyty niin paljon kaikkia ihania vaatteita, joten vähemmästäkin inspiroituu! ;) ♥ Ja hei ehottomasti kannattaa tsekata Miss Selfridgelta vaatteita, mm. Zalandolla taitaa olla myynnissä. :) Siellä itseasiassa merkkiin törmäsinkin ekan kerran ja voisin kotiuttaa suunnilleen kaikki vaatteet.

      Poista
  2. Aiotko tehdä linkkaa blogisi-postauksen suosikkien esittelyä? :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ehottomasti! ;) Se tulee blogin puolelle tän kuun aikana mahdollisimman pian. :)

      Poista
  3. Vitsit miten ihanan kevätvaatekollaasin oletkaan koonnut! Kelpuuttaisin ehdottomasti tuon vaaleanpunaisen collagepaidan ja kukkacropin omaankin käyttööni :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi vaaleenpunanen collari & kukkapaita on kyllä niiin söpöjä. ♥ Yritin itseasiassa etsiskellä jo tota kukkallista paitaa, mutta harmikseni en ainakaan vielä löytäny sitä mistään, mistä pääsis tilaileen... :/

      Poista