maanantai 20. helmikuuta 2017

QUILTED BOMBER JACKET WITH GOLD DETAILS

Maanantaiheipat! ♥ Vika viikko ennen lomaa startattu ja perjantaina klo 16 saankin heittäytyä täysin lomamoodiin reilun viikon ajaks. Liian lomalle tosin ei siedä heti alkuunsa rojahtaa, sillä vielä olis ihan liikaa muuttojuttuja ennen kuun vaihdetta... Toivon hartaasti, että ne sujuu ongelmitta ja stressittä.


Loman ja muuton sijaan nyt haluan höpötellä tästä mun uudesta ihanasta takista! Viime vuoden puolella mä mainitsinkin jossain postauksessa, että bomberit ei tuu löytään tietään mun päälle, jos ei löydy semmosta yksilöö, joka todella vie jalat alta. Mähän aloin ettiin tossa jokunen aika sit uutta kevättakkia ja spottasin kuvassa komeilevan siniharmaan bomberin kultasin yksityiskohdin ja ihastuin tähän siltä istumalta. Sain kyllä paristi hierasta silmiä ja nipistää itteeni, että mäkö oon klikkaamassa bomberia ostoskoriin...


Tää takki on jotenkin niin mun näkönen ja tästä on muodostunut yks alkavan kevään lempparijutuista! Mulla on jo rutkasti toteutusta vailla olevia asujakin suunniteltuna tän ympärille. ♥ Pakko vielä sanoo, että pihalla alko tihuttaan just tollon, kun oltiin napsimassa näitä kuvia, joten tarkkasilmäsimmät älkää häiriintykö, jos näkyy pisaroita takissa. Hahah mä en ite niitä spottaa ees ilman rillejä.

Bomber jacket / Pieces

6 kommenttia:

  1. Ihana bomberi!! Mulla ei iteltäni vielä yhtäkään bomberia löydy, mutta noh- saa nähdä ostanko vielä joskus :)

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon samaa mieltä! ♥ Ja joo, kyllähän semmonen sit varmasti tulee kotiutettua, kun vastaan tulee joku täydellinen yksilö. ;)

      Poista
  2. Tosi makee takki! Oon monesti kaupassa vähän vieroksunut tota väriä, mutta näissä kuvissa näyttää ihan sairaan kivalta :-)

    http://aliisavaruhin.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi väri tekee tosta takista spessun! Näissä kuvissa toi väri kyl korostuu jotenkin superisti, varmaan ton synkän taustan takia. :D

      Poista
  3. Toi bomber on niiin ihana!<3 vitsit miten mua houkuttelis ostaa kans joku kiva bomber, mutta en tiiä yhtään et millasen hommasin :D toi on kyllä ihan sun tyylinen takki ja sopii sulle ihan super hyvin! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! ♥ Ja siis tiiätkö, pystysin kuvitteleen sulla niin hyvin jonkun beigen tai just sinisen bomberin! ;) Olis upee♥

      Poista