torstai 16. helmikuuta 2017

SNAPCHATIN SILMIN

Blogin puolella on hurjasti näkynyt viime aikoina asukuvia ja niitä helppoja reseptejä, joten nyt voitaskin pistää snäppipostausta kehiin pitkästä aikaa! Viime vuoden puolella mä tein näitä aika tasaseen tahtiin, kun kuvia tuntu kertyneen lyhyessäkin ajassa ihan hurjasti ja nyt vasta oon päässyt snäpin makuun uudestaan, joten kuvia ei oo pitkältäkään ajalta ihan niin hirveesti kumminkaan. On ne vähätkin sentään jotain, joten jakoon vaan. ♥


1. Tää kuva on mun muistaakseni vuoden ekoilta viikoilta, kun olin kuvatekstinkin mukaisesti ihan naatti salin jäljiltä... Nyt en oo piiiitkäään aikaan käynyt salilla tän muuttohärdellin ja harjottelun takia, jotka tuntuu vievän kaiken energian, joten vähän ikävä ois. Etenkin mulla on ikävä mun parasta ystävää ja salibuddya, joten ei ihmekään ettei oo saleilu maistunu!! 2. Hahah taidettiin olla kirppistelyn jälkeen kahvien sijasta chailateilla keskustorilla Pyynikin Munkkikahvilassa ja oli kyllä huisin hyvää. Tuplahyvää tosta teki vielä seura. ♥


3. Vielä niitä aikoja, kun oli rennot päivät koulussa ja kun ylipäätään oltiin vielä koulussa. ♥ 4. Oon edennyt aika hitaasti, mutta varmasti pääsykokeisiin lukemisen kanssa. Nyt ei oo tosin hetkeen tullut lueskeltua, mutta josko alkaisin jo virkoon vähän enemmän arki-iltoinakin, niin saisin availtua pääsykoekirjankin sillon vähän useemmin!


5. Lehtikaalisipsit! ♥ Mun alkuvuoden herkku, joka pelastaa sipsin nälän esimerkiks arkena ja toisinaan myös viikonloppusinkin. Jos yhtään kiinnostaa resepti, niin siihen voit klikata ittes tästä! 6. Ollaan poikaystävän kanssa tsekkailtu kämppiä Tampereen puolelta ja tarkotuksena oliskin löytää kevään/alkukesän aikana joku edellistä vastaava kämppä, sillä vaikka oonkin erittäin kiitollinen, että päästiin tänne äidin ja isän luo asusteleen, niin kyllä sitä aina kaipaa sitä omaa rauhaa, tilaa ja kämppää!


7. Näistä levyistä mä kirjottelinkin jo täällä! Harmi, että tää maku oli ihan liian suklainen mun makuun, mutta varmasti sopii jollekin, joka rakastaa suklaata. ;) 8. Kerrankin oikein kunnolla laittautuneena, mut silti filtterit vaan käyttöön...


9. Repästiin tossa toissaviikonloppuna ja haettiin safkat ensin perjantaina hesestä, jonka jälkeen lauantaina käytiin subissa. Kyl oli niin hyvää sen jälkeen, kun koko viikko vedetty riisikakuilla, kasviksilla ja hedelmillä sekä eri variaatoilla salaateista. 10. Tää mekkonen näkykin jo pari postausta takaperin. ♥

Nimellä @hellevimediheli pääset seuraileen mua snäpinkin puolella. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti