maanantai 6. maaliskuuta 2017

IN & OUT #12

Kuinka moni on ikävöinyt näitä In & Out -postauksia? Meitsi ainakin! Näitä oli aina niin kiva väkerrellä viime vuonna, mutta harmikseni sain todeta, että toisinaan se kuukauden väli tais olla ihan liian lyhyt sarjan postauksien välillä, sillä sai kyllä joinain kuukausina pistää aivonystyrät oikein kunnolla peliin, että edes keksi jotain kumpaisellekin puolelle. Voitte vaan kuvitella, kuinka rutkasti mulle on ehtinyt kertyyn taas listattavia juttuja, joten sitä ongelmaa ei toivottavasti ainakaan tänä vuonna ehdi tuleen! Suunnittelin, että jatkaisin postaussarjaa kolmen kuukauden välein eli näin maaliskuussa saatte nyt vuoden ekat in & out -listaukset.


OFF SHOULDER -PAIDAT
Kuva täältä.

Mulla ja olkapäiden paljastavilla paidoilla on tällä hetkellä aika sama kausi menossa, mitä mun ja samettipaitojen välillä oli (ja on edelleen...) sillon viime syksynä. Ostin yhden kappaleen, joka näytti ihan tajuttoman söpöltä kukkakuoseineen ja nyt huomasin löytäneeni myös toisen yksilön aika pian kukkakuosisen jälkeen. Oon siis samettipaitojen lisäksi myös off shoulder -paitojen kohdalla kiinnittänyt haukkana katseeni niiden suuntaan edes yhden yksilön osuessa mun näkökenttään.

SUORAT HOUSUT
Kuva täältä.

Erilaiset suorat housut on aina olleet mun parhaimpia ystäviä ja kyseisenlaiset klassiset vaatekappaleet vaan vetää mua puoleensa edelleen vuosienkin jälkeen. Multa löytyy tällä hetkellä parit yksilöt omastakin vaatekaapista, joista vanhat on olleet kovassa käytössä jo vuosia ja toiset taas äskettäin löytäneet tiensä sinne. Mä vasta tajusin, että esimerkiks perinteisiä farkkuja multa löytyy tasan yks kappale enää nykyään ja housupuolella paino on siirtynyt enemmän vaan suoria housuja kohden niiden tekonahkapöksyjen rinnalla tottakai. ♥

PÖRRÖNEULEET JA -NEULETAKIT
Kuva täältä.

Tällä hetkellä kaikki pörrönen, joka on pehmeetä ja lämmintä vetää mua erittäin kovasti puoleensa. Juuri kotiutin kirpparilta pörröneuleen, jollasta oon metsästänyt jo tovin, mutta se on vähän lyhyehkömpää mallia, joten ens syksyä varten olis siis vielä vaatekaapissa paikka jättipörröneuleelle. ♥

TRUMPETTIHIHAT
Kuva täältä.

Trumpettihihat, isommat ja pienemmät, on niiiin sulosia! Ne tuo mun mielestä kivaa vaihtelua hyvin istuneena normaaleihin hihoihin ja piristää kevät- sekä kesäpukeutumista. Odotan innolla sitä, että millon Suomenkin ketjuvaateliikkeisiin alkaa ilmaantuun samalla tavalla trumpettihihasia paitoja, kun esimerkiks viime vuoden loppupuoliskolla samettipaitoja, sillä tähän mennessä aika minimaalisesti oon trumpettihihoja bongaillut.



RÖYHELÖPAIDAT
Kuva täältä.

Semmoset matalaa profiilia pitävät röyhelöt tuo aina mukavaa tyttömäisyyttä asuun, mutta esimerkiks jo tässä paidassa komeilevat röyhelöt alkaa meneen övereiks mun omalla mittapuulla. Liika on liikaa ja jätän mieluusti ne överiröyhelöt täysin jollekin muulle.

VERKKOSUKKAHOUSUT
Kuva täältä.

Jostain syystä mä en oo yhtään syttyny tälle verkkosukkistrendille. Mun mielestä ne tekee muuten freshistä lookista jotenkin tosi tunkkasen ja just sillee huonolla tapaa. Toinen on se, että niitä käytetään shortsien ja hameiden kanssa, joiden kanssa se vyötäröosa näkyy, mistä ei saa sit kirveelläkään hienon näköstä.

TUPSULAKIT JA -LIPPIKSET
Kuva täältä.

Mä oon törmännyt vähän väliä näihin hauskoihin tupsulippiksiin ja ihastellut sellasia muun muassa H&M:lläkin, mutta valitettavasti nekään normaalien lippisten tavoin ei vaan natsaa mun päähän. Joillain taas tääkin asuste näyttää ihan superhyvältä, mutta joillain on täysfloppi.

Mites sun listaukset menis? Olisitko samaa mieltä vai ihan eri mieltä? Ihan huikeeta alkanutta viikkoo sinnekin! ♥

6 kommenttia:

  1. Oon niin samaa mieltä kaikista! Röyhelöistä tosin tykkään mut rajansa kaikella. Verkkosukkiksia ja tupsulippiksiä en oo koskaan ymmärtänyt. Tälläset postaukset on tosi kivoja :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon samaa mieltä, että ne on söpöjä tiettyyn rajaan asti! :D Jees, huippua, että tykkäilit. :)

      Poista
  2. Vähänkö hauskaa olla kerrankin täysin samaa mieltä tällasen in/out -postauksen kaa :D Muhun iskee/on iskemättä ihan samat jutut tällä hetkellä. Suorat housutkin on mun ylläriks alkanut kiinnostaa, vaikka ennen en tykännyt niistä (itteni päällä) ollenkaan :D

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harvemmin muuten taitaa mennä täysin samoilla mielin tämmösissä makuasioista käsittelevissä postauksissa! Mutta kerrankos niinkin. ;) Musta tuntuu kans toisinaan, että suorat housut näyttää huikeen hyvältä aina muiden päällä, mutta sit itteni päällä eeei... :D

      Poista
  3. Hauska postaus!! Muuten oon kaikesta samaa mieltä, mutta mä en innostu noista leveistä hihoista tuntuu että ne olis vaan hankalat ja tiellä koko ajan :D Lisäksi tykkään kyllä tupsuhatuista :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon miettiny tota samaa, että onko ne leveet hihat sit vaan semmosina riippakivinä ja tiellä jatkuvasti. :D Ja tupsuhatut näyttää niin söpöiltä joillain!

      Poista