tiistai 21. maaliskuuta 2017

KAUNEUSKYSELY

Tällä kertaa mä tulin postaileen vähän kauneusjutuista, vaikka ne tuntuu just nyt jokseenkin tosi vieraalta aihealueelta. Mulla on ollu niin retuperällä kaikki kauneusrutiinit jo jonkin aikaa, joten tässä naamassa on kyllä tekemistä tälle keväälle taas! Ehkä sitä on jo heti tänään otettava itteensä niskasta kiinni ja yrittää saada hiukset ja iho vähän parempaan kuosiin alkaneen viikon kunniaks.

Anniina haasto mut tähän ja voitte hänen postauksensa käydä kurkkaamassa klikkaamalla tästä! ♥


Varhaisin meikkimuistosi?

Mä muistan mun joskus saaneen joko lahjaksi tai sit sain ihan vaan jonkun mun siskon/tutun vanhan meikkipään itelleni ja sitä meikkailin aina mitä mielenkiintosimmilla tavoin sekä samalla taisin heittää omaankin nassuun jotain sotamaaleja. 

Mitä meikkejä löytyy käsilaukustasi?

Useimmiten sieltä löytyy puuteri sekä päivän huulituote. Vaihdellen siis huulipunista pelkkään huulirasvaan!

Lempituoksusi?

Calvin Kleinin Eternity Aqua! Löysin kyseisen tuoksun joskus muutama vuosi takaperin ja sen jälkeen siitä on muodostunut mun lemppari.


Henkilökohtainen kauneusvinkkisi?

Kookosöljy. Siis kookosöljy on vastaus ihan kaikkeen. Jos haluat lisää kookosöljyvinkkejä, niin klikkaile itses tänne!

Uusin kauneuslöytösi?

Mulla on vahva tunne, että se olis konjac sponge!

Ikimuistoisin virheostoksesi?

Kaikki ne liian tummat puuterit ja aurinkopuuterit joskus aikoinaan... Niin ja liian tumma kulmakynä lukiossa! Tiedätte varmaan, mitä siitä seuras tällaselle vaaleet kutrit omaavalle.

Meikkivoiteella vai ilman?

Hmm... Ilman meikkivoidetta ehkä mieluummin, mutta mulla on kumminkin niin epätasanen iho, mikä häiritsee mua itseeni, joten toisaalta taas meikkivoiteella. Kumminkin tää päivä todisti taas sen, kuinka rumalta mun iho näyttää meikkivoiteen kanssa päivän päätteeksi etenkin, jos ihon hilseily ja rasvasuus ottaa molemmat vallan, joten... Sanoisin, että ilman.


Eyeliner vai kajaali?

Eyeliner! Kajaali muistuttaa vahvasti niistä ajoista, kun rajasin mun silmät ihan älyttömän epäimartelevasti ja näytin lähinnä pandalta... :D Niin ja lisätään tähän vielä ne mustat hiukset, niin johan oli aikamoinen yhtälö.

Tuote, jota ilman et tulisi toimeen?

Kosteusvoide, koska sitä ei voi korvata oikeastaan millään muulla tuotteella.

Tuote, jota haluat vielä koittaa?

Haluaisin yleisesti kokeilla enemmän luonnonkosmetiikkaa, mutta toisaalta myös ihan muutakin kosmetiikkaa, koska ikinä ei tiedä mistä ne helmet löytyy. Pitkään oon jo miettinyt kokeilevani niitä L´Oréalin suosittuja maskeja, joiden nimee en just nyt muista. Myös Madaran ihonhoitotuotteet houkuttelis, joten ehkä semmoset löytää sit seuraavaks tiensä mun luo.

Nyt mä taidan tosiaan suunnata päivitteleen tätä mun hiusten ja ihon kuntoa, joten superkivaa tiistai-iltaa! ♥

2 kommenttia:

  1. Itekin tein tän postauksen edelliseen blogiini jonkun aikaa sitten ja tätä oli kyllä hauska tehdä :) Hyviä & mielenkiintosia vastauksia myös sulla!

    https://millattt.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tätä oli kyllä hauska tehdä ja joo lueskelinkin sen sun postauksen myös sillon jokunen aika sitten. ;)

      Poista