sunnuntai 19. maaliskuuta 2017

SHADES OF BLUE

Long time no see! Viime postauksesta ei oo ehtinyt tapahtuun mitään elämää mullistavaa. Oon sairastellut, ehtinyt jopa parantuun, ollu töissä ja siinäpä oikeastaan se. Tää viikko on ollu erittäin hyvä ja just instagramiinkin (@hellevimediheli) postailin eilen hyvistä fiiliksistä, mitkä on nyt ollu vahvasti pinnalla.


Pitkästä aikaa tänä viikonloppuna on myös ollut mahis napsasta asukuvat ja ei hitsi kuin kivoja kuvia saatiinkaan eilen illalla poikaystävän kanssa. Tai no... Poikaystävä sai musta, hahah. Ihan ekana ajatuksena poikaystävällä oli, että otettas nää asukuvat auringonlaskua vasten, mutta valitettavasti tohon parkkikselle ei auringonlasku osunut, mutta kivoja näistä tuli näinkin!


Halusin tässä asussa yhdistää ton kirpparilta löytämän Bikbokin mekon arkisempaan asuun. Arkisemman tosta sai just ton bomberin ja slip-onien avulla, sillä esimerkiks korkkarien ja trenssin kaa mekko muuttuu heti juhlavammaks. Mä kyllä tykästyin lopputulemaan erittäinkin paljon ja olin jo mekon ostohetkestä lähtien pyöritelly tätä asua mun mielessä!


Mekossa on lähes kokonaan avoin selkä, joka on sit kesällä tätä käyttäessä ihan huikee yksityiskohta. Harmi vaan, että toi mun reuhka peittää melkein koko komeuden! Mähän kartoin ihan tajuttoman pitkään tommosia avoselkäsiä paitoja ja mekkoja, koska siis mitä rintsikoita semmosten vaatteiden kaa käyttäs? Vastaus on, että ei mitään rintsikoita.


Mä en tiedä, että miten yhdet rintsikat tai oikeastaan niiden käyttämättömyys sai kumpuaan kaikki nää viime aikoina muhineet fiilikset ensimmäistä kertaa sanoiksi, mutta joka päivä kasvan enemmän ja enemmän ulos siitä, mitä mun pitäis olla ja mitä multa oletetaan. Se on alkanu näkyyn mun käytöksessäkin enemmän, koska en vaan tykkää siitä, jos ihmiset luulee ohjailevansa mua sillä, että tietää mikä mulle on parasta ja mun päälle on nykyään enää oikeastaan tosi vaikee talloo, koska jos oon päättänyt jotain tai ajattelen tietyllä tapaa jostain asiasta, niin kylläpä muuten töräytän sen myös mun suusta ulos just sillee, miten asia on.


Kuulostipa edellinen kappale siltä, että oon ihan järjettömän ilkee tai muuta vastaavaa, mutta toivon, että kukaan ei ajattele musta niin. Oon vaan kyllästyny siihen, että kaikkien mun ajatusten ja mielipiteiden (sekä toisinaan asuvalintojenkin) täytyy mennä tietyn suodattimen kautta, jotta en onnistu mun henkilökohtasessa elämässä loukkaan ketään. Yhtälailla mä oon saattanut hölmösti loukkaantua jostain pienestä jutusta ja silti en oo leikannut ihmisiä pois mun elämästä, joten nyt on aika olla entistäkin helimpi taas kerran.


Bomber jacket / Pieces
Dress / Bikbok (Second hand)
Shoes / H&M
Bag / DKNY

Muistakaa tekin olla aina se paras versio susta eikä siitä, mitä sun pitäis olla muiden silmissä. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti