keskiviikko 8. maaliskuuta 2017

SLEEPWEAR AS DAYWEAR

Ens kerralla, kun sulla on järkyttävä asukriisi, niin kokeileppa yhdistää sun söpöin unipaita johonkin mukavaan asuun. Niin mä tein ja lopputulos oli erittäin jees. Pienessä pääkopassani oon suunnitellut tätä tempausta jo pitkän aikaa ja mulla on rutkasti asuja suunniteltuna tän pitsiyötopin ympärille... Mä taidan shoppailla mun topit tästä lähtien yökkäriosastolta.


Mulla on ollut tästä valosuudesta ja vissiin jonkun suuremman elämän salan ymmärtämisestä johtuen ihan älyttömän hyvä fiilis viimepäivinä. Alkuvuodesta veto oli pois kaiken suhteen mitä luultavammin kaamosajan ansiosta ja nyt sitä boostia on tullut tehdä kaikkee. Mikä tärkeintä, se kaikki tulee tehtyä hyvillä mielin ja ainakin useimmiten täysillä energioilla. Tosin nyt just tätä kirjottaessa energiaa ei todellakaan löydy, sillä viime yö tuli nukuttua huonosti ja mua vaivaa vissiinkin orastava flunssa.


Kun nyt päästiin tohon huonosti nukuttuun yöhön, niin onko täällä muita, jotka jännää aikasia työaamuja? Ja siis jännitän niitä sen herätyksen takia, vaikka oon luonnostaankin aamuihminen ja ainoastaan kerran aikoinaan lukion aikana nukuin pommiin niin, että en herännyt herätykseen. En tiiä onko tosta sitten poikinut jonkin sortin traumat alitajuntaan ja nyt tuntuu viikossa aina pari yötä menevän pelkästään siihen, että heräilen muutaman kerran tsekkaileen kelloa ja tarkistaan onko herätyskello päällä. Sama homma oli mulla mun muistaakseni myös ensimmäisessä työharkassa ja viime kesän siivoustöissäkin, kun oli sen verran aikaset aamut niissäkin.


Mun mielestä tää on jokseenkin surkuhupasaa, sillä mä kumminkin herään vapaapäivinäkin niin aikasin jo ihan itekseni enkä tosiaan oo onnistunut tota yhtä kertaa lukuunottamatta nukkuun koskaan pommiin. Ja siis huvittaa myös toi mielikuva siitä, kun herään panikoiden ettei kello vaan oo sitä kuutta vielä, kun todellisuudessa se on vasta yks yöllä ja että kai ne herätykset nyt on sit varmasti laitettu päälle. Ja jep, ne todellakin on, sillä tarkistan herätykset varmaan minimissään viis kertaa ennen unille menoo.


Tää kuulostaa niin hullulta aina, kun puhun tästä probleemasta ystäville ja nyt tosiaan vielä hullummalta, kun tätä tänne raapustan. Ja siis rehellisesti sanottuna musta tuntuu, että herääminen on niin outo asia stressata tai vähintäänkin muut ajattelee sen olevan. Ainakin pari ystävää on tunnustanut stressaavansa samaa tietyissä määrin, mutta mulla tää alkaa meneen ehkä hiljakseen överiks, jos ei ala helpottaan edes ajan kanssa.


Bomber jacket / Pieces
Lace top / Lingadore
Trousers / Vila
Ankle boots / H&M
Bag / DKNY


Kai mun täytyy marssia kohta jonkun mua viisamman puheille, jos tää ei tosiaan helpota. Se kontrasti kahden peräkkäisenkin arkiyön välillä on niin yllättävä, sillä ensimmäinen yö saattaa mennä tässä postauksessa kerrotun tavoin ja toinen taas täysin levollisin mielin, jolloin saan täydet 7-8h unta ja en tietosesti oo ollut hereillä kertaakaan. Huomaa muuten heti vireystilassa muutoksen kumpaisenkin kohdalla, joten taas saa todistaa sitä hyvän unen ja sopivan unen määrän tärkeyttä!

Superihanaa ja levollista keskiviikkoa! ♥

8 kommenttia:

  1. Oi kuinka ihana asukokonaisuus! 💗

    https://millatt.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Superkiva asu ja kuvauspaikka! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! Toi kuvauspaikka muodostu ensisilmäyksellä ihan lemppariks. ♥

      Poista
  3. Komppaan ylempiä! Tää asu on ihan super kiva <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ;) Mä tykästyin kans ja etenkin toi paidan sekä takin väriyhdistelmä näytti vielä paremmalta livenä! ♥

      Poista
  4. Oi miten upea asukokonaisuus!♥ Sopii sulle älyttömän hyvin :)

    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! ♥ Tämmöset asut on niin ihanan simppeleitä, mutta nättejä. :)

      Poista