perjantai 3. maaliskuuta 2017

SPRING INSPIRED OUTFIT: FAUX FUR JACKET & LEATHER SKIRT WITH SOME FLOWERS

Perjantaiii! Tuntuu, että nää lomapäivät on hujahtanu oikeastaan siinä, että en oo tehnyt mitään sen kummosempaa. Oon silti treffannut kavereita normaalia enemmän, yrittänyt kovasti suunnata kuvaileen asuja, mutta harmaista sekä sateisista säistä johtuen se koitu hankalaks. Tänään mä kyllä tosin uhmasin tota masentavan harmaata maisemaa ja poikaystävä joutu taas kameran toiselle puolen.


Huikkasin poikaystävälle, että niitä kuvia voi sit tosiaan napsia ihan kokoajan, koska haluan edelleen yrittää saada oloni mahollisimman luonnolliseks kameran eessä ja tänään jopa hetken ajan tuntukin siltä. Toivon, että myös kuvista näkyy se, että yritin olla yrittämättä liikaa!


Vaikka sää oli tänäänkin harmaa, niin välillä aurinko tohti myös näyttäytyä ja mulle tuli ihan järjettömän keväiset fiilikset etenkin, kun mittari tais olla jopa plussan puolella kaiken lisäks! Mulla oli vihdoin mahis vetää päälle toi musta tekoturkistakki, mutta halusin muuten mustaan asuun jotain piristävää ja keväistä siihen kaveriks, joten eiköhän toi H&M:ltä hiljattain hankittu off shoulder -kukkatoppi päässyt ylle!


Tottakai myös mun ykköshamonen sai ulkoilutusta näin perjantain kunniaks pitkästä aikaa. ♥ Tää hamehan on ollut jo parin viime kesän ajan mun ihan lempparivaate, joten odotan innolla, mitä kaikkia asuja saan tänä keväänä ja kesänä koottua kyseisen tekonahkahameen ympärille!


Ja viimesenä, mutta ei lainkaan vähäisimpänä tän hetken lempparijuttu: tekoturkistakki! Joskus oon tainnut blogissa mainita halustani hankkia tällainen, mutta mua kauhistuttaa tekoturkisrotsien korkeet hinnat. Bongasinpas sit Minimumin yksilön Tampereen Radiokirppikseltä pari päivää sitten reilusti alle kympillä. Tää on näille säille just bueno, sillä on tosi lämmin, mutta menis talvella varmasti sisälläkin käytettynä jakun tapaan ainakin mulla, kun oon aikamoinen vilukissa... Hahah ja tuolla mä silti hyppelehdin jo nollasäillä nahkahamosella.

FAUX FUR JACKET / MINIMUM (SECOND HAND)
CROP TOP / H&M
LEATHER SKIRT / GLAMOROUS
ANKLE BOOTS / H&M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti