maanantai 24. huhtikuuta 2017

BLACK LEATHER SKIRT

Huisia maanantaita! Viikko on vaihtunut mulla töiden merkeissä ja vielä huomenna koittais yks vuoro, jonka jälkeen voi hetkeks heittää vapaalle. En oo siis sen kummempaa duunaillut pääsiäisloman jälkeen, kun töitä ja yrittänyt viimestä koulujuttua väkertää, jotta saisin paperit ulos pian. Tosin just nyt heivataan hetkeks koulu ja työt sivummalle, sillä multa löyty eräät pääsiäislomalla napatut asukuvat kansioiden uumenista oottelemassa muokkailua ja julkasua, joissa mun päältä löytyy eräs uus luottovaate.


Nimittäin nahkahame! Täällä mä vähän pohdinkin, että A-linjainen nahkahame olis aivan täydellinen kevättä ja kesää ajatellen, mutta samaan tulokseen oon tullut tän kellohameenkin kanssa. Hameesta on jo nyt muodostunu ihan lemppari ja niin monia asuja suunnitteilla sen ympärille. Aloin muuten miettiin, että kuinkahan monesta vaatteesta oon jo tuumannut samaa blogin puolella... Tuntuu, että kaikki vaatteet on mun lemppareita. Toisaalta taas se ehkä kertoo niistä onnistuneista löydöistä ja hyvältä tuntuvien vaatekappaleiden löytämisestä.


Arvaatteko taas, että mistä mä satuin löytään tänkin yksilön... Ei varmaan yllätä, että Radiokirppis kyseessä. Selkeesti mä en tarvii enää muuta, kun sen, jotta löydän mieleiset rytkyt. Tästä hameesta taisin pulittaa noin 5 euroo ja on alunperin Bikbokista. Aluks mua vähän epäilytti hameen koko, sillä tosiaan toi on S-kokonen eli vähän reiluhko mulle, mutta toisaalta ei vahingossakaan purista mistään, vaikka vähän turvottaiskin ja ei oo liian lyhyt, joten menee erittäin hyvin näinkin.


Toisaalta mua houkuttelis edelleen se A-linjanenkin nahkahame, mutta ehkä ruskeena tai punasena. Punanen saattas olla ehkä enemmän se mun juttu ja jep, taidanpa nyt alkaa sellasta sit etsiin... Mun hamevalikoima koostuu kohta vaan pelkistä nahkahamosista, mutta jotenkin ne vaan tuo aina jotain spesiaalia tylsempiinkin asuihin.


Mitä mieltä te ootte (feikki)nahasta pukeutumisessa? Hitti vai huti?

7 kommenttia:

  1. Tosi nätti asu! Itekin ostin jonkin aikaa sitten nahkahameen kirpparilta, hintaa oli huimat kolme euroa :D

    http://millattt.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä kans tykkäsin tästä asusta ihan älyttömästi. ♥ Kirpparilta tekee aina kyllä niin huikeita löytöjä. ;)

      Poista
  2. Tosi nätti hame ja kyseinen materiaali tuo semmosta rohkeeta asennetta ja twistiä asuun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon täysin samaa mieltä! ;) Semmosella basicilla kellohamosella asu olis saattanu olla jokseenkin ehkä vähän liian tylsä, mutta nahkahameella toi rokkaa kyl tylsyyden kauas pois. :)

      Poista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Itsekin omistan (teko)nahkahameen, jotenkin tosi kivan näköisiä ja tuo tietynlaista särmää asuun kuin asuun! :)

    http://kanervaneuvonen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se kyllä tuo rutkasti enemmän aina asuun. :) Ei ihmekään, että yhä useemmat niitä hamuaa vaatekaappinsa syövereihin.

      Poista